JA minähän seksiä harrasta kuin peiton alla ja ainoastaan parittomina kuukaisina. Joka kuukautenako sitä pitäs muka nussia. Saatana pervot!martza kirjoitti:
Ei muuta kuin illalla kotona ehdotuksia vaimolle, Kai Nalo.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Helmikuussa kerran, ystävänpäivänä, ja kerran hääpäivänä. Jouluna annetaan ymmärtää.Kai Nalo kirjoitti:JA minähän seksiä harrasta kuin peiton alla ja ainoastaan parittomina kuukaisina. Joka kuukautenako sitä pitäs muka nussia. Saatana pervot!martza kirjoitti:
Ei muuta kuin illalla kotona ehdotuksia vaimolle, Kai Nalo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tottakai, mutta tarkoitan siis ulkopuolelta tulevaa murehtimisen aihetta. Milli on niin kamalan tunnollinen ja kunnollinen.exPertti kirjoitti:En täysin ymmärtänyt kommenttiasi. Eikös Milli yritä parantaa asioita, jotta olisi vähemmän murehdittavaa?Elppis kirjoitti:Jokaiselle päivälle sulla kyllä riittää kauheasti murehdittavaa. Voi kun osaisit ottaa rennommin.
Eiköhän se näin ole.milli kirjoitti:Eikös ne kilteimmät ole niitä kaikista kinkyimpiäexPertti kirjoitti:Luojan kiitos jotkut ihmiset ovat sellaisia.
Ja hänhän kuitenkin kompensoi tätä seksielämänsä puolella.
Ne kaikista söpöimmät, silmiään räpyttelevät kiltit ja ujot tytöt ajattelevat vain..[täytä tähän mitä haluat].
Taas luemme näitä tekstejä hyvin eri näkökulmista. Kenties Prosessia harmittaa, kun poistin hänet Facebook-ystävistäni koska hän oli tehnyt jotain mikä loukkasi kovasti erästä kaveriani, mutta kukaan ei koskaan kokenut tarvetta keskustella asiasta Prosessin kanssa, koska asia oli kuitenkin jo tapahtunut eikä sitä voinut enää muuttaa, ja olen kuitenkin tavannut prosessin tasan yhden kerran joten oli helpompi poistaa hänet ettei hän näe ko. ihmisen kirjoittamia viestejä koska tämä näin toivoi, kuin alkaa selvittää syitä ja seurauksia ihmisen kanssa, jota ei oikeasti edes tunne.exPertti kirjoitti:Prosessi taisi asiaa jo tuodakin esille, mutta tosiaan mitä järkeä on loukkaantuessaan takaisin loukata toista?
Parempi on itse ilmoittaa toisen käyttäytyneen loukkaavasti. _Minusta_ se on ainut tapa, miten asiat voivat mennä eteenpäin.
Loputon toisen loukkaamisen kierre on ainakin itselle erisuuri kuin mitä loppuelämältäni haluaisin.
Jos ihmiset kommunikoisivat toisilleen täysin avoimesti ja sanoisivat aina mikä toisessa vituttaa, maailma olisi hyvin hankala paikka elää. Toisin sanoen, oman pikkumaisuuden ja herkkänahkaisuuden näyttäminen ei aina kannata.
Loukkaannun toisinaan ystävieni sanomisista, samoin varmaan he minun. Virallisesti tälle ei kuitenkaan tehdä mitään, koska ainakaan itse en näin kolmikymppisenä jaksa käyttää juurikaan aikaa ystävyyssuhteiden puimiseen. 15-vuotiaana oli toisin.
Ja parisuhde on asia erikseen. Ja ei, minäkään en elä loputtomassa loukkaamisen kierteessä, vaikka arvelen em. kenties loukkaavan Prosessia, mutta enpäs voi tietää vihjailiko hän aiemmalla tekstillään tuohon tapahtumaan vai ei. Suorasukaisuuskaan ei aina kannata.
Prepare for the worstest.
Tämä sama asia pätee yhtä hyvin miehiinkin.Elppis kirjoitti:Eiköhän se näin ole.milli kirjoitti:Eikös ne kilteimmät ole niitä kaikista kinkyimpiäexPertti kirjoitti:Luojan kiitos jotkut ihmiset ovat sellaisia.
Ja hänhän kuitenkin kompensoi tätä seksielämänsä puolella.
Ne kaikista söpöimmät, silmiään räpyttelevät kiltit ja ujot tytöt ajattelevat vain..[täytä tähän mitä haluat].

"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Olin jo vastaamassa, että parisuhteessa en ehkä poistaisi kumppanini puhelinnumeroa tai vaihtaisi omaani tuntemattomaksi mieluummin kuin käsittelisin parisuhteeni ongelmia.nowaysis kirjoitti:Taas luemme näitä tekstejä hyvin eri näkökulmista. Kenties Prosessia harmittaa, kun poistin hänet Facebook-ystävistäni koska hän oli tehnyt jotain mikä loukkasi kovasti erästä kaveriani, mutta kukaan ei koskaan kokenut tarvetta keskustella asiasta Prosessin kanssa, koska asia oli kuitenkin jo tapahtunut eikä sitä voinut enää muuttaa, ja olen kuitenkin tavannut prosessin tasan yhden kerran joten oli helpompi poistaa hänet ettei hän näe ko. ihmisen kirjoittamia viestejä koska tämä näin toivoi, kuin alkaa selvittää syitä ja seurauksia ihmisen kanssa, jota ei oikeasti edes tunne.
...
Ja parisuhde on asia erikseen. Ja ei, minäkään en elä loputtomassa loukkaamisen kierteessä, vaikka arvelen em. kenties loukkaavan Prosessia, mutta enpäs voi tietää vihjailiko hän aiemmalla tekstillään tuohon tapahtumaan vai ei. Suorasukaisuuskaan ei aina kannata.
Mutta minä olen koko ajan puhunut parisuhteesta, luulin sinunkin puhuvan.
Came here for school, graduated to the high life
Ei, en viitannut tuohon tapahtuneeseen, vaan puhuin ihan yleisellä tasolla itseäni kiinnostavasta aiheesta. Syynä kiinnostukselleni aiheeseen taitaa pääasiassa olla se, että itselleni jopa tahaton loukkaaminen aiheuttaa niin voimakasta syyllisyydentuntoa, etten kykenisi saamaan mitään irti kostosta, vaan oloni olisi entistäkin huonompi. Siksi myös erilainen lähestymistapasi aiheeseen kiinnostaa minua.nowaysis kirjoitti:Kenties Prosessia harmittaa, kun poistin hänet Facebook-ystävistäni koska hän oli tehnyt jotain mikä loukkasi kovasti erästä kaveriani, mutta kukaan ei koskaan kokenut tarvetta keskustella asiasta Prosessin kanssa, koska asia oli kuitenkin jo tapahtunut eikä sitä voinut enää muuttaa, ja olen kuitenkin tavannut prosessin tasan yhden kerran joten oli helpompi poistaa hänet ettei hän näe ko. ihmisen kirjoittamia viestejä koska tämä näin toivoi, kuin alkaa selvittää syitä ja seurauksia ihmisen kanssa, jota ei oikeasti edes tunne.
Ja ei, minäkään en elä loputtomassa loukkaamisen kierteessä, vaikka arvelen em. kenties loukkaavan Prosessia, mutta enpäs voi tietää vihjailiko hän aiemmalla tekstillään tuohon tapahtumaan vai ei. Suorasukaisuuskaan ei aina kannata.
Mutta palatakseni tuohon fb-tapaukseen, niin kieltämättä se silloin aikoinaan yllätti minut, ja jotenkin en kehdannut kysyä mitä oikein oli tapahtunut. Tuollainen selitys tapahtuneen yhteydessä olisi kieltämättä helpottanut oloani kummasti, vaikka nyt puolestaan se taas vaivaa, että ketä ja miten minä olen noin pahasti onnistunut loukkaamaan. Mutta siihen tuskin saan vastausta, sillä täytyyhän loukatun itse saada päättää, tarvitseeko asiasta kertoa minulle yhtään mitään.
Ei se aina onnistu, sillä nowahan tekisi väärin kaveriaan kohtaan, jos hän vastoin tämän tahtoa kertoisi minulle mistä oikein on ollut kyse.exPertti kirjoitti:Puhukaa ihmiset toisillenne.prosessi kirjoitti:Tuollainen selitys tapahtuneen yhteydessä olisi kieltämättä helpottanut oloani kummasti, vaikka nyt puolestaan se taas vaivaa, että ketä ja miten minä olen noin pahasti onnistunut loukkaamaan.
En kyl olis käyttänyt aivan sama-sanontaa, mutta kyllä tiedän ettei kannata puskea täysillä päälle, jos toisella on jonkinmoinen "prosessointi" menossa. Voihan se tietty olla että toinen tajuaa ajan kanssa toimineensa toista kohtaan ajattelemattomasti. Ite olin edellisessä suhteessa ukkelin roolissa ja kun menin lukkoon niin ei mitään kovinkaan loogista ja rakentavaa suusta ulos tullut, piti sulatella "uusia ajatuksia" jotka tavallaan sitten myöhemmin tajusi. Siihen meni jokunen päivä tai viikko, riippuen asiasta.exPertti kirjoitti:Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut saranaEhkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.
Eniweis, hyvää jatkoa ja onnellista yhessäoloa
Olen kohtuu huono ohittamaan asioita, en tahdo jättää mitään loppuun asti käsittelemättä, sen takia vaan muistutin että ongelma luultavasti vain ohitettiin, jossei nyt ukkeli tajua jotain sen suuntaista mitä mulle kävi ylhäällä kuvailemassani. Tajuan kyllä myös että parisuhteessa kaikki ei ole niin helppoa kuin mitä tähän kirjoittaa ja kun toista ei halua kuitenkaan loukata, mutta olosuhteet ovat heikot, niin siinä voi olla aika puun ja kuoren välissä.
Noni, eiköhän tää jargoni riitä.
Minä nyt yritän tässä tehdä kompromissin, joka tyydyttäisi molempia. Niinä iltoina kun ei itseä kauheasti innosta, niin laitan ukon iloksi vetimet. Ainakin toinen on sitten innoissaan ja muina iltoina sitten saan toivon mukaan nauttia seksistä omassa lempiasussani eli Eevan asussa. Minä kun nyt muutenkin olen harvemmin sillä tuulella kuin mies. Jos sitten ne omat illat säästyisi painostavilta hetkiltä ja mies saa mitä haluaa.
Entäs jos löytää ihmisen, jonka kanssa jo muutenkin loistavan seksin lisäks mm. tällaset toiveet ja toteutus natsaa ihan kympillä yhteen, nostaako se seksin arvostusta suhteessa? Imo kyllä nostaa ja aivan helvetin korkeelle. Kun hiipii vähän mieleen pelko, ettei sellasta vältsisti löydä enää ikinä.Kai Nalo kirjoitti:Mitäs jos miehesi halauaisi kolmannen pyörän sänkyynne. Miehen tai naisen
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Onpas ketju räjähtänyt siitä kun viimeksi kirjoitin! Oma kommenttini perustui erääseen anonyymiin pariskuntaan. Naispuolisella on aivan selkeä kiinnostus/fetissi/fantasia josta sain käsityksen että se kiinnostaa kovastikin. Mutta miestä ei voisi vähempää kiinnostaa eikä se kaipaa muutakaan sen lisäksi mitä sillä jo on. Ne on ollut pitkään yhdessä ja tulevat toimeen keskenään ja puhe pelaa heidän välillään. Joskus tulin miettineeksi vain että onko olemassa kompromissiä millä tuo nainen saisi toteutettua toiveensa?Elppis kirjoitti:
Eiköhän se näin ole.
Ne kaikista söpöimmät, silmiään räpyttelevät kiltit ja ujot tytöt ajattelevat vain..[nussi mua perseeseen samalla kun läpsit peppua sinertäväksi. spermat voit heittää rinnuksille/naamaan].
Tuo Evan tilanne kuulosti hieman samanlaiselta, hienoa kuulla että siellä on tapahtunut edistystä.
-
- Kitisijä
Näin se juuri menee. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä muuten kuin oman profiilin nostamisella. Usein pääsanoma on, että minähän en tuollaista sietäisi sekuntiakaan. Näissä kommenteissa ei nyt vaan ole mitään kosketuspintaa todellisuuden kanssa. Vielä se, että nämä tuomitsijat hyvin harvoin itse tuovat omista parisuhteistaan yhtään mitään ongelmia esiin.NuoriD kirjoitti: Sehän se on kitinän parisuhdeneuvojen kiteymä. Kaikkiin ongelmiin on neuvona "jätä se sika". Lapsellista.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Jos internetissä on loukattu aikuista ihmistä, se on ollut perinteisesti noin 93,6% todennäköisyydellä muniva siivekäs.prosessi kirjoitti:nyt puolestaan se taas vaivaa, että ketä ja miten minä olen noin pahasti onnistunut loukkaamaan. Mutta siihen tuskin saan vastausta, sillä täytyyhän loukatun itse saada päättää, tarvitseeko asiasta kertoa minulle yhtään mitään.

- Frederik Krueger
- Kitisijä