Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ummetuttaa.
Tohtori käski syödä enemmän kuituja.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ihottumaa pukkaa moniaalle. Tästä se alkaa. Ensimmäinen talveni aktiivisesti psoriaasisena.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Voi perkele. Nykkö se sitte tän talven osalta alko? Pissaaminen sattuu ja muutenki kirvelee koko aika. Ensyöksi mentävä töihin. Jos töitten jälkeen heti aamusta kävis terveyskeskuksessa pissaamassa purkkiin...
Itselläni tuota vaivaa ei ole järin ollut, mutta pikkusiskolla oli lähes krooninen. Greippimehu, puolukat ja sellainen valion ananasporkkanahemu olivat ahkerassa kulutuksessa vaivojen estämiseksi. Varmaan muutenkin gefilustuotteet auttavat.
Muistakaa se c-vitamiini! 1000 mg heti ekojen oireiden tultua ja ankaraa juomista (esim. karpalomehu) sen päälle. Itse otan tuon 1000 mg:n satsin vaikka kolmekin kertaa päivässä, jos on tarvis ja saatan jatkaa vielä vähän aikaa ottamalla sen kerran päivässä ikäänkuin estolääkityksenä. Ja pitäkää se takapuoli lämpimänä!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Miun vasen reisifileessä ei kaikki toimi. Jonkinlainen venähdys. Kävelen mieluusti nyt 0,5 km/h hitaammin kuin tavallisesti. Vaiva alkoi tänään ja loppunee huomiseen mennessä. Käytän tervehtymiseen tuoretta happea sekä ruokaa. Hieronta olisi aivan loistavaa jos viitsisi varata.
Stadinarska, ei koskaan murtanut sormiaan, vain kerran ranteensa ja akillesjänteensä osittain. MOT
hauki

Viesti Kirjoittaja hauki »

Olen jonkin aikaa seurannut tälläisiä keskustelupalstoja netissä ja huomannut, että suurimmassa osassa vaimo käy aktiivisesti kirjoittelemassa. Mistä tulenkin siihen, että hän "keskustelee" yhdessä päivässä enemmän täällä, kuin minulle yhdessä vuodessa. Onkohan jokin pahasti vikana :lol:

Miehensä on vissiinkin pahasti epäsosiaalienen ihminen, onneksi sentään saatanan komea ja "älykäs" 8)
feliformia

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Sitä tavallista, eli niska on jumissa ja päätä särkee. Lisäksi särkee käsiä ihan sikana olkapäistä sormenpäihin saakka. Toinen kämmen on ihan hullun kipeä ja kyynärpäitä kivistää niin paljon, että voisin itkeä :cry: Huomenna pääsen onneksi fysioterapiaan.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

feliformia kirjoitti:Sitä tavallista, eli niska on jumissa ja päätä särkee. Lisäksi särkee käsiä ihan sikana olkapäistä sormenpäihin saakka. Toinen kämmen on ihan hullun kipeä ja kyynärpäitä kivistää niin paljon, että voisin itkeä :cry: Huomenna pääsen onneksi fysioterapiaan.
Eiköhän tuo helpota toivon mukaan kun saa hoitoa ja "jumppa" ohjeita. Nuo ovat niin ikäviä vaivoja. Kunhan vaan jaksaa niitä liikkeitä tehdä. Itse tein yleensä työn ohessa ;) Välillä kepin kanssa heilumista ja sitten niitä kämmen juttuja.
Työ siis oli sellaista että kädet oli sen 8h jännittyneessä tilassa, en olisi uskonut että kämmen alue saattaa olla niin kipeä säteillen kyynärpäähän.
Työkaverilla oli ikävämmin, ei pystynyt enää tarttumaan mihinkään esineeseen, ja pakko vaan "jumpata" ja puputtaa lääkkeitä, kunnes levolla tilanne parani. Takaisin tietenkin tulee niin kauan kun kyseistä työtä tekee.
Jaksamisia.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Keikaus kirjoitti:Muistakaa se c-vitamiini! 1000 mg heti ekojen oireiden tultua ja ankaraa juomista (esim. karpalomehu) sen päälle.
Muistin joo. Eilisiltana vetäsin 2000mg C-vitamiinia, jotta jaksaisin yön töissä. Hyvinhän mä jaksoinki siihen aamu neljään saakka, kunnes jysähti kivut päälle oikein kunnolla. Ei muutaku aamulla heti töitten jälkeen heittämään näyte labraan, jonka viljelivät pikana samantien: leukkarit ++++ ja veri +++. Jette kiva juttu. 10min tuloksien saannin jälkeen olin jo resepti kourassa autolla menossa kohti apteekkia.
Tänne maalle muutossa on huomannu senki ylellisyyden, että terveydenhuolto pelaa aivan käsittämättömän hyvin ja ne hoitajat tietää ja tuntee sut ja moikkaa jopa kauppajonossa...
Lääkekuuri alotettu aamulla, silti vielä illalla kusin verta ja hieman kipuja... voiku alkais kunnolla tepsimään. Ei huvittais, jos munuaisiin menis. Ja kuitenki nytkin, yö oltava töissä skarppina.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustaenkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Muistakaa se c-vitamiini! 1000 mg heti ekojen oireiden tultua ja ankaraa juomista (esim. karpalomehu) sen päälle.
Muistin joo. Eilisiltana vetäsin 2000mg C-vitamiinia, jotta jaksaisin yön töissä. Hyvinhän mä jaksoinki siihen aamu neljään saakka, kunnes jysähti kivut päälle oikein kunnolla. Ei muutaku aamulla heti töitten jälkeen heittämään näyte labraan, jonka viljelivät pikana samantien: leukkarit ++++ ja veri +++. Jette kiva juttu. 10min tuloksien saannin jälkeen olin jo resepti kourassa autolla menossa kohti apteekkia.
Tänne maalle muutossa on huomannu senki ylellisyyden, että terveydenhuolto pelaa aivan käsittämättömän hyvin ja ne hoitajat tietää ja tuntee sut ja moikkaa jopa kauppajonossa...
Lääkekuuri alotettu aamulla, silti vielä illalla kusin verta ja hieman kipuja... voiku alkais kunnolla tepsimään. Ei huvittais, jos munuaisiin menis. Ja kuitenki nytkin, yö oltava töissä skarppina.
Jeps, jos on noin paha meno niin siinä ei sitten auta kuin lääkkeet. Alkaako sulla toi vaiva noin pahana heti?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niska-hartiaosasto jumissa tuolta lapojen välistä. Pää ei käänny kunnolla. Ajattelin kolauttaa itseni rennoksi kymppimillisellä Diapamilla, koska se on ainoa tehokas relaksantti, mitä minulta löytyy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hampaita myöden särkee taas poskia ja päätä. Hiukan lämpökin koholla. Seurausta muutamien tuntien oleskelusta koulussa tällä viikolla. Home mikä home, onneksi sentään koko koulu rempassa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei auttanut lääkitys, lapa on jumissa edelleen. Kunhan ei vaan pää ala särkeä niin kituutan päivän töissä ja illalla pääsee saunaan ja hierottavaksi. Tuskin ne auttaa, mutta ainakin ne saa tehdä alastoman miehen kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ei niin suuri vaiva. Nenän päältä lähti nahka kuoriutumaan, on vähän niinku punainen, kulmakarvojen väliseltä alueelta on vähän parempi mutta punainenhko paitsi, että revin rikki pienestä kohtaa ja siinä on rupi.

Ja edelleen nukuttais.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Keikaus kirjoitti:Jeps, jos on noin paha meno niin siinä ei sitten auta kuin lääkkeet. Alkaako sulla toi vaiva noin pahana heti?
Yleensä joo. Viimetalvena sain kerran alkavat oireet torjuttua C-vitamiinilla. Muuten pyrinki nuo vuoden kylmimmät ja tuulisimmat ja kosteimmat kuukaudet syömään ylimääräsiä C-vitamiineja ja silti pamahtelee aina muutaman kerran talvesta päälle. :?
Enää kaks vuorokautta antibioottikuuria jäljellä. Sit pääsee jakaan piparia! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

hauki kirjoitti:Olen jonkin aikaa seurannut tälläisiä keskustelupalstoja netissä ja huomannut, että suurimmassa osassa vaimo käy aktiivisesti kirjoittelemassa. Mistä tulenkin siihen, että hän "keskustelee" yhdessä päivässä enemmän täällä, kuin minulle yhdessä vuodessa. Onkohan jokin pahasti vikana :lol:

Miehensä on vissiinkin pahasti epäsosiaalienen ihminen, onneksi sentään saatanan komea ja "älykäs" 8)
Johtunee siitä, että tietokone on aina kotona, mies enimmäkseen ei? :D
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

^^ Kaverilla on tuohon vaivaan auttanut luontaislääkkeistä joku karpalovalmiste ja ihan karpalomehun kuuriluonteinen nauttiminen.

Omia vaivoja piisaa. Koko kroppa on hellänä ilman kipsiä könkkäämisestä, mutta varsinkin tuo nilkka. Siis voi jeesus, että käveleminen voi sattua! Oli tosi kivaa palata tänään kotiin kuuden viikon jälkeen, mutta koiran lenkittäminen meinas olla liikaa. Jälkimmäiselle keikalle varustauduin kuristamalla nilkan ideaalisiteellä, mutta silti olin heittäytyä puskaan kuolemaan. Koko kuuden viikon aikana yhteensä ei ole sattunut näin paljon. Rupeen vittu sekakäyttäjäksi.
...
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turpa rullalla. Eli ylähuuli turvonnut ja nenän alla sekä leuassa asvaltti-ihottumaa. Kipiä pärstä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vasenta ylähammasta vihloo niin pirusti!! Viime yönä heräsin klo 4 aikaan ottamaan buranan, että saisin nukuttua. Syöminen vain pahentaa vihlontaa ennestään. Mä pystyn melkein kutittamaan mun hermojuurta :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

brona kirjoitti:Omia vaivoja piisaa. Koko kroppa on hellänä ilman kipsiä könkkäämisestä, mutta varsinkin tuo nilkka. Siis voi jeesus, että käveleminen voi sattua! Oli tosi kivaa palata tänään kotiin kuuden viikon jälkeen, mutta koiran lenkittäminen meinas olla liikaa. Jälkimmäiselle keikalle varustauduin kuristamalla nilkan ideaalisiteellä, mutta silti olin heittäytyä puskaan kuolemaan. Koko kuuden viikon aikana yhteensä ei ole sattunut näin paljon. Rupeen vittu sekakäyttäjäksi.
BTW: Saatiinhan ne tyypit kiinni? Kai ne karkotetaan? *uteliasulla*
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Horjahdin siis (en edes NIIN kännissä!!!) 30 cm korokkeelta suoraan nilkan päälle, kävelin kotiin ja lisäsin turvotusta. Tulos : Nivelsiteiden revähtäminen ja mahdollisia hiusmurtumia. Lasta jalassa, kohta ehkä kipsikin.

Kuinka jumaleisönin kauan tällaisen paranemiseen menee? Olen pyörtyä kivusta jo nyt ja on vasta eka päivä menossa :?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Allekirjoittaneella taitaa taas olla nielutulehdus. Ainakin kaulan vasemmalle puolelle noussut kipeä pahkura muistuttaa kovasti tulehtunutta imusolmuketta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elukka kirjoitti:Allekirjoittaneella taitaa taas olla nielutulehdus. Ainakin kaulan vasemmalle puolelle noussut kipeä pahkura muistuttaa kovasti tulehtunutta imusolmuketta.
Mulla on pari imusolmuketta ollut turvoksissa jo yli 20 vuotta. Lääkärikirjassa sanotaan, että parin viikon jälkeen pitäisi näyttää lääkärille mutta pikkasen on venähtänyt.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Vaola kirjoitti:
BTW: Saatiinhan ne tyypit kiinni? Kai ne karkotetaan? *uteliasulla*
Poliisista ei ole kuulunut mitään eli tuskin. Elän toivossa, että vielä narahtavat jostain, tuskin mä eka tai vika hakattava olen.
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

Razormaid kirjoitti:Kuinka jumaleisönin kauan tällaisen paranemiseen menee? Olen pyörtyä kivusta jo nyt ja on vasta eka päivä menossa :?
Kipsin kanssa kuusi viikkoa plus jalan kuntoon jumppaaminen päälle. I feel your pain...
...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

'rkele.
Allekirjoittaneen immuunipuolustus näyttää nyt taistelussa flunssaa vastaan vetäneen kädet ylös, housut alas ja Ruotsin sotalipun[1] salkoon.
[1]Muuten samanlainen kuin Suomen lippu, mutta risti on valkoinen.
Vastaa Viestiin