Maailmanmestaruus maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti::D Olihan tää vitsi?
Mä veikkaan, että se oli. Muuten todellisuus ylittää fiktion.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Minä olen jo aikoja sitten pudonnut kärryiltä näissä jutuissasi. Mikä tämä sotilaspoliisi on? Pamputtaako se sotilaallisesti? :)
Tää vanha narkkari joka tyhjens mun tilin, varasti Nitan X-boksin plus mun lääkkeet. Semmonen Kajjaanilainen sekopää jonka tänne otin asumaan ku luulin ihmisestä ihan muuta - eli tein taas virheen. Sen nimi lukee ovessa vieläkin, mut mitä sitä poistamaan, ku muutto on parin viikon päästä enivei.
Oho, kaikkea sitä.

Päästit silti hänet sisälle kylään? Vai löytyivätkö korvaavat rahat ja boksit jostakin?
Came here for school, graduated to the high life
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti::D Olihan tää vitsi?
Ei, valitettavasti.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti::D Olihan tää vitsi?
Mä veikkaan, että se oli. Muuten todellisuus ylittää fiktion.
Ne jutut, joiden todella toivoisi olevan vitsejä eivät yleensä sitä ole :?

edit. Eikä tää nyt koske pelkästään Ninnin sattumuksia.
Viimeksi muokannut AngryBird, 16.05.2011 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti::D Olihan tää vitsi?
Ei, valitettavasti.
Tsiisus.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Minä olen jo aikoja sitten pudonnut kärryiltä näissä jutuissasi. Mikä tämä sotilaspoliisi on? Pamputtaako se sotilaallisesti? :)
Tää vanha narkkari joka tyhjens mun tilin, varasti Nitan X-boksin plus mun lääkkeet. Semmonen Kajjaanilainen sekopää jonka tänne otin asumaan ku luulin ihmisestä ihan muuta - eli tein taas virheen. Sen nimi lukee ovessa vieläkin, mut mitä sitä poistamaan, ku muutto on parin viikon päästä enivei.
Oho, kaikkea sitä.

Päästit silti hänet sisälle kylään? Vai löytyivätkö korvaavat rahat ja boksit jostakin?
Päästin. Ikävöi poikaa ja on ollu laitoksessa selvittämässä päätään. Sen sisko on mun naapuri. Hetken tossa istui ja leikki pojan kanssa. Haki huoltsikalta maitoa ja ei todella kehdannut katsoa mua silmiin, syystäkin.

Virallisesti ei täällä enää asu tietenkään mut nimi on ovessa (kiitos huoltoyhtiölle) enkä ole tavannut häntä moneen kuukauteen.

Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Päästin. Ikävöi poikaa ja on ollu laitoksessa selvittämässä päätään. Sen sisko on mun naapuri. Hetken tossa istui ja leikki pojan kanssa. Haki huoltsikalta maitoa ja ei todella kehdannut katsoa mua silmiin, syystäkin.

Virallisesti ei täällä enää asu tietenkään mut nimi on ovessa (kiitos huoltoyhtiölle) enkä ole tavannut häntä moneen kuukauteen.

Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
Ok, sinulla nämä kuviot ovat kyllä usein aika monimutkaisia ja rankkoja. Hyvin olet silti jaksanut pyöritellä.

Monta nimeä siihen siis tuli? :)
Came here for school, graduated to the high life
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Kaksi. Pojalla on MUN sukunimi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Repesin niin pahasti, että naurattaa vieläkin.

Sen jälkeen tuntui tosi pahalta. Hyi. Ilkeää.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tohon naapuriasunnon oveen ei sitten tulekaan kuin mun, pojan ja tyttären sukunimi :h:
huoltomies varmaan kiittelee kuin ei tartte ku kolme!
Repesin niin pahasti, että naurattaa vieläkin.

Sen jälkeen tuntui tosi pahalta. Hyi. Ilkeää.
Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
:lollero:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Et sie ilkee oo. Älkääkä ny ihmetelkö että pojalla on mun sukunimi...haloo?
:lollero:
Hurjan hauskaa että suakin naurattaa mun elämäni tragikoomisuus noin. Pojan isällä kun ei sattuneesta syystä ole mitään oikeuksia pieneen. Pillin pistän suuhun ovella jos haluaa lastaan tulla katsomaan. Onhan se hurjat 12 kertaa käynyt jopa!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Ok, sinulla nämä kuviot ovat kyllä usein aika monimutkaisia ja rankkoja. Hyvin olet silti jaksanut pyöritellä.
Ihanko totta?

Aika rautaa pitää ihmisen olla et oon selvinny tähänkin asti. Ja nyt en ratsasta mutsini ja kummitätini kuolemalla.

Liian hyväsydäminen ja kiltti ja hyväuskoinen, siksipä en miestä enää ota kattoni alle asumaan.

PS: sain viikonloppuna kuitenkin. Hah.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ninni, suosittelisin lämpimästi sijoittamista omistusasuntoon ja pitkäkestoiseen terapiaan, jos rahasta ei ole pulaa. Olisivat molemmat sijoituksia sun ja lasten tulevaisuuteen, joka muuten näyttää aika tuulella käyvältä. Että ois jotain pysyvää heilläkin. En tiedä onko noilla elämäsi "sattumilla" muuta yhteistä nimittäjää, kuin sinä ja sun valinnat. Niillä pystyy ihan oikeesti vaikuttaan omaan ja lasten elämään. Pitää vaan haluta sitä muutosta.
Prepare for the worstest.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanko totta?

Aika rautaa pitää ihmisen olla et oon selvinny tähänkin asti. Ja nyt en ratsasta mutsini ja kummitätini kuolemalla.

Liian hyväsydäminen ja kiltti ja hyväuskoinen, siksipä en miestä enää ota kattoni alle asumaan.

PS: sain viikonloppuna kuitenkin. Hah.
Toivottavasti en kyselylläni saa kovin isoa kakkalastia lentämään täällä.
Came here for school, graduated to the high life
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Ninni, suosittelisin lämpimästi sijoittamista omistusasuntoon ja pitkäkestoiseen terapiaan, jos rahasta ei ole pulaa. Olisivat molemmat sijoituksia sun ja lasten tulevaisuuteen, joka muuten näyttää aika tuulella käyvältä. Että ois jotain pysyvää heilläkin. En tiedä onko noilla elämäsi "sattumilla" muuta yhteistä nimittäjää, kuin sinä ja sun valinnat. Niillä pystyy ihan oikeesti vaikuttaan omaan ja lasten elämään. Pitää vaan haluta sitä muutosta.
Mitähän mä tässä olen tekemässä? Muutan lasteni takia, en halua enää miestä nurkkiini, painun takas töihin. Onks siinä ny jotain väärää sinusta? Ihmettelen vaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihanko totta?

Aika rautaa pitää ihmisen olla et oon selvinny tähänkin asti. Ja nyt en ratsasta mutsini ja kummitätini kuolemalla.

Liian hyväsydäminen ja kiltti ja hyväuskoinen, siksipä en miestä enää ota kattoni alle asumaan.

PS: sain viikonloppuna kuitenkin. Hah.
Toivottavasti en kyselylläni saa kovin isoa kakkalastia lentämään täällä.
Joo toi oli kyl jo provoa toi mun vika lause ;)
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

Makiaa, makiaa!! :D Vieläkin sais huutaa :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
:D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti: Mitähän mä tässä olen tekemässä? Muutan lasteni takia, en halua enää miestä nurkkiini, painun takas töihin. Onks siinä ny jotain väärää sinusta? Ihmettelen vaan.
Ei toki, ilmeisesti vaan itsekin olet huomannut toistavasti tiettyä kaavaa. Hienoa, että olet valmis päästämään siitä irti. Ajattelin vain, että mikäli rahasta ei ole pulaa, saattaisi tuommoiset asiat luoda sitä pysyvyyttä jatkoa ajatellen. Ihan sillä sanon, koska itsekin olen niitä virheitä tehnyt, ja niistä myös maksanut.
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hmm, kaikenlaista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:Nyt puuttuu enää munaaja tänne saamaan empatiakohtausta.
:D
Manskussa on se yllätysmomentti, kun ei voi tietää kummalla asenteella se milläkin kertaa lähestyy..
Prepare for the worstest.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Joo toi oli kyl jo provoa toi mun vika lause ;)
Ai oli vai? :)
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin