Rekkamiehen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nonnih. Mun silmät ei tykkää yhtään Lastenklinikoiden Kummien konsertin tarinapätkistä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

par-sky kirjoitti:^On kumminkin päässy kotiin? Eikös se oo aina hyvä merkki?
Ei se ainakaan hyvä merkki ole.

Riippuu tietty miltä kantilta katsoo. Yleensä se kertoo siitä, että loppu on käsillä. Toisaalta monelle varmasti tärkeää saada viimeiseksi etapiksi se oma koti.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Muotoilu oli joo ehkä hieman väärä. Ajattelin vain, että eikö ole hyvä että pääsee kotiin, kun siellä on yleensä kumminkin mukavampi olla kuin sairaalassa.

Merkki siis siinä mielessä ettei tarvitse olla letkuissa kiinni ja saada jatkuvasti pureskeltavaa morfiinia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Meillä kasvaa kotona varsinainen huonekasvi! Olohuoneessa jalkalistan alta kasvaa joku kasvi. Kasvivalo on ollut lähellä päällä, kasvatin kalloja vieressä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:^On kumminkin päässy kotiin? Eikös se oo aina hyvä merkki?
Se halus kotiin kuolemaan, hoidot lopetettu.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^Voimia teille! :paijaa:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tiiätteks kun mua ahdistaa noi työelämän epäviralliset normit. Ei mikään pelkkä heteronormatiivisuus vaan yleensä parisuhdenormatiivisuus. En viel kertaakaan maininnut mun miestä tai vaimoo tai tyttistä tai poikkista töissä, mutta oisin kesän mittaan miljonääri, jos saisin lantin aina kun kuulen noista puhuttavan. Puhutaanks töissä yleensä niinku lounas- tai kahvitauoilla yhtään mistään muusta kuin "mun miehestä"?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Tiiätteks kun mua ahdistaa noi työelämän epäviralliset normit. Ei mikään pelkkä heteronormatiivisuus vaan yleensä parisuhdenormatiivisuus. En viel kertaakaan maininnut mun miestä tai vaimoo tai tyttistä tai poikkista töissä, mutta oisin kesän mittaan miljonääri, jos saisin lantin aina kun kuulen noista puhuttavan. Puhutaanks töissä yleensä niinku lounas- tai kahvitauoilla yhtään mistään muusta kuin "mun miehestä"?
Mä mainitsen vaimoni töissä ehkä kerran vuodessa (max), mutta mä nyt puhun töissä hyvin vähän muutenkin muuta kuin asiaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

bliss kirjoitti:Meillä alkaa ens tiistaina telkkariton elämä :]
"Meillä" on ollu jo pienen ikuisuuden. Aika hyvä valinta. Simmottis aktivoiva.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
Mä mainitsen vaimoni töissä ehkä kerran vuodessa (max), mutta mä nyt puhun töissä hyvin vähän muutenkin muuta kuin asiaa.
Semmosia ne lääkärit on juu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä näkisin, et telkkariton elämä ei aja asiaansa, jos viettää netissä aikaansa. Samaa settiä eri paketissa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä näkisin vitutusta jossen urheilua ja uutisia telkasta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä näkisin, et telkkariton elämä ei aja asiaansa, jos viettää netissä aikaansa. Samaa settiä eri paketissa.
Odotahan kun lapsesi on neljävuotias...

edit. Yksi ISO riitelyn aihe vähemmän kun ei ole telkkaria taloudessa.
Viimeksi muokannut bliss, 25.05.2010 9:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:Simmottis aktivoiva.
Simmottis kitinöivä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti: Puhutaanks töissä yleensä niinku lounas- tai kahvitauoilla yhtään mistään muusta kuin "mun miehestä"?
Joo. Lapsista ja lemmikeistä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

annepa kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Puhutaanks töissä yleensä niinku lounas- tai kahvitauoilla yhtään mistään muusta kuin "mun miehestä"?
Joo. Lapsista ja lemmikeistä.
Ennen kaikkea lapsista ja lemmikeistä, lisäksi säästä (ylläripylläri), töistä ja työyhteisöasioista. Niin ja erityisesti tähän aikaan vuodesta golfista ja autoista.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin