Suvaitsemattomuusgallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kaikkein vähiten suvaitsemani ryhmä on:

Romanit
7
19%
Somalit
7
19%
Skinit
11
30%
Punavihreät puunhalaajat
1
3%
Kokkarit
0
Ei ääniä
Sakilaiset
0
Ei ääniä
Köyhät
0
Ei ääniä
Rikkaat
1
3%
Rumat
0
Ei ääniä
Kauniit
0
Ei ääniä
Hurrit
0
Ei ääniä
Ryssät
0
Ei ääniä
Tyhmät
8
22%
Älykkäät
0
Ei ääniä
Liikenteessä törttöilevät
1
3%
Nussiva maailma
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 37

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Ei taida montaa löytyi Suomesta. Taidamme puhua samasta tyypistä, joka oli täälläkin töissä.
Heh, tekeytynyt tunnistamattomaksi. Entinen Leif Lindström vaihto nimensä Leif Virtaseksi tmv. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SikaMika kirjoitti:^ Ja habituksestaan ja "vitseistään" päätellen myös sokerileipurin tuotteisiin.
No äsken söin kolme munapasteijaa. Ostin ne, en varastanut. Muuten olisi tullut kakkua.

Takaisin noreen...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yks ryhmä kans. Narkkarit. Pillereiden louskuttajat. BB-Ninon (heh) kans kerran pelastettiin juurikin hädintuskin täysikäinen R-kiskan myyjä kun eräs hiukan väärin lääkkeitä käyttävä sairaanhoitajatäti levitteli sipsit pitkiinsä, availi kaljapullot ja vaikka mitä siellä kiskalla. Tyttöraukka yksin töissä. Sitä ennen tämä samainen täti yritti heitellä mua bilispalloilla kun olin viereisessä baarissa töissä. Ja paskansi miesten pisuaariin. Ehanaa!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Ei taida montaa löytyi Suomesta. Taidamme puhua samasta tyypistä, joka oli täälläkin töissä.
Mahdollisesti. On myös entinen huippu-urheilija.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun on mahdoton suvaita uskonnollisia hihhuleita, jotka yrittävät tyrkyttää uskoaan muille (tai toivovat esim. kaikkien vääräuskoisten kuolemaa). Kukin saa uskoa mihin tykkää, kunhan ei sillä vahingoita ketään eikä tunge toisten kotiovelle puhumaan jumalastaan.

Mun äitini on muuten lestadiolaisesta perheestä, mutta ei onneksi mitenkään kamalan uskonnollinen. Käy kirkossa silloin tällöin. Meillä on ollut isoja riitoja mm. silloin kun erosin kirkosta ja homoliitoista saatiin aikaiseksi melkoisen kiihtynyt keskustelu, mutta kumpikin osataan onneksi kunnioittaa toistemme näkökulmia näissä asioissa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Törmäsin tommoseen skinidokkariin vuodelta 98:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jdOUkqLNkR0[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AP7MOF-fEZo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z6xMc6qaKaw[/youtube]
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Pitää tsekata.

Skinit, nuo arjen suurimmat uhat, sano. Ei mut oikeesti, jotenkin naurattaa että se vähiten tällä hetkellä mitään ongelmia aiheuttava ryhmä (jos tosiaan valitaan vain ns. ryhmät) johtaa kalua. Loogista, not.

Naurattaa vieläkin.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Te senkin suvaitsemattomat yrjöpallerot! Olenkin näköjään ainoa, joka on valinnut liikenteessä törttöilevät. Tältä listalta ainoa jengi, joka on selkeästi rikollista sakkia ja jota voi perustellusti olla suvaitsematta. (Tulkitsen tämän niin että törttöily on jotain lainvastaista toimintaa.)
Vastaa Viestiin