Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Dumari kirjoitti:Surullista olisi jos tämä nyt menisi käteen, kuitenkin ollaan suunniteltu tätä jo jonkun verran. Jos Patz ottaisi hetken huilia tästä hommasta ja antaisi hermojen levätä. Sitten voitaisiin katsoa keksitäänkö jokin tyyli millä varmistetaan ettei poisjäävien osuus kaadu muiden niskaan ???

Sympatiat Patzylle joka on tarttunut härkää sarvista ja järjestänyt meille ruokailutilaisuuden. Kiitokseksi hänelle on taas annettu epämääräisiä spekulaatioita ja vittuilua, ei kyllä varmaan ketään kiinnostaisi olla hänen bootseissa. Tarjoan yhdet jos pikkujoulu koittaa :wink:

Ja Letkun tapaiset kommentit voi työntää suoraan omaan perseeseensä ennenkuin painaa sitä LÄHETÄ-nappia. Jos ei ole oikeata asiaa, joka liittyy pikkujouluiluun niin voi olla hiljaa.
Kyrpä ääliö sinä et edes tajunnut mitä siihen oli kirjoitettu.

olisi sääli jos menisi käteen?

On suunniteltu?

No niin on suunniteletu tosiaan Kyrpä. Mitä te suunnittelitte kyrpä. Sitä minne menette ryyppäämää. Valitsitte jonkin kyrpä paikan ja nyt ruvetaan katsastelemaan ketä oikeasti olisi saapumassa. Tunge sinä kyrpä itse kyrpä sanonko mä kyrpä sanonko mä minne kyrpä.

EDIT:

Vittu otettu pois. Rakenteissa olevan perseen ollessa jo varattu, siirrytty kehon osissa uroksen genitaaleista muodostettuun voimasanaa, jolla pyritään tuomaan ilmi vitutusta.
killkill kirjoitti:Yönmusta on sitten hyvä ja siivoaa hieman v-välimerkin käyttöä. Siinä näppäimistössä on varmaan "Korso":n lisäksi myös "Suomi" -kielivaihtoehto? ;)
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 03.11.2005 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yönmustaritari kirjoitti: Vittu
vittu. vittu. vitun paikan Tunge sinä vittu itse vittu sanonko mä vittu sanonko mä minne vittu.
No niin, just.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti: Vittu ääliö sinä et edes tajunnut mitä siihen oli kirjoitettu.
Kukaan ei ymmärrä sun kirjoituksiasi darling.
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patzille täältä Tampereeltakin suuri kiitos vaivannäöstä ja "syvä rispekt". Älä anna yksittäisen kommentin vaikuttaa liikaa päätöksentekoosi, koska tiedät, että suurin osa tulijoista on kiitollisia vaivannäöstäsi ja on kanssasi asioista samalla linjalla.

Yönmusta voisi todellakin etsiä uuden hiekkalaatikon - for real!
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yönmusta on sitten hyvä ja siivoaa hieman v-välimerkin käyttöä. Siinä näppäimistössä on varmaan "Korso":n lisäksi myös "Suomi" -kielivaihtoehto? ;)
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Päivitetty lista, olkaa hyvä:

1. Dumari
2. ninnithequeen
3. Faghag
4. Enthu
5. HoundDog
6. Angita
7. Lolita
8. kesseli
9. M-ojo
10. KisSandra
11. brona
12. Niba
13. Bluntly
14. Chap
15. killkill
16. gullible
17. Vaola
18. Patz
19. SingleMalt
20. millivanilli
21. AarneAnkka
22. Safi
23. Lil_o
24. Nexie
25. Elppissis
26. Hunajameloni
27. KGrilli
28. Runkkis
29. Jyrki73
30. annepa
31. Aydemir
32. pertzi
33. Turbohaltija
34. nokkaelain
34. kaakki
36. santtu
37. mustaenkeli
38. DeliriumTremens
39. marialina
40. Camilla
41. Hebuli
42. Gina
43. Nimitz
44. slam
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti: ja laittekee lista aakkosjarjestykseen
Laita ite! :twisted:
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Pätsille ISO KÄSI JA ERITTÄIN SYVÄT RESPEKTIT pikkujoulujen järkkäämisestä...lukuisista eri äänestys vaihtoehdoista... Mä olen yrittänyt olla vittuilematta... aion TODELLAKIN ilmaantua syöpöttelemään&juomaan
3.12 armon vuonna 2005 :)
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

slam kirjoitti: ja laittekee lista aakkosjarjestykseen
AarneAnkka
Angita
annepa
Aydemir
Bluntly
brona
Camilla
Chap
DeliriumTremens
Dumari
Elppissis
Enthu
Faghag
Gina
gullible
Hebuli
HoundDog
Hunajameloni
Jyrki73
kaakki
kesseli
KGrilli
killkill
KisSandra
Lil_o
Lolita
marialina
millivanilli
M-ojo
mustaenkeli
Nexie
Niba
Nimitz
ninnithequeen
nokkaelain
Patz
pertzi
Runkkis
Safi
santtu
SingleMalt
slam
Turbohaltija
Vaola
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:abcd...
Kiitos rakas :h:
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

killkill kirjoitti:Yönmusta on sitten hyvä ja siivoaa hieman v-välimerkin käyttöä. Siinä näppäimistössä on varmaan "Korso":n lisäksi myös "Suomi" -kielivaihtoehto? ;)
Kas kummaa että Korso tuli vittu mainittua.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Kyllä varmasti vituttaa, jos joku idiootti alkaa ihan huvikseen vitsailemaan ohareista vain siksi, että muut alkavat väsyä tämän jatkuvaan päänaukomiseen ja kuittailevat välillä myös takaisin päin.
Tuli olo että tarkoitit sanoillasi minua. Mutta eihän se voi pitää paikkaansa, koska:

A) En ole huvikseni vitsaillut ohareista, koska olin aivan vakavissani.
B) Siinähän väsyvät. Niin minäkin olen väsynyt ainaiseen vikinään joka tulee samojen ihmisten suusta.

Mutta jos et tarkoittanut sanoillasi minua niin ei sitten mitään.

Jos joku on ilmoittautunut jonnekin ja ei halua/pääse paikalle niin vittu jos sen ilmoittaa kuukausi ennen tapahtumaa niin on se nyt saatana jos siitä tulee tolkuton poru.

Ja olen oikeasti tämän ketjun tuloksena sitä mieltä että moista laumaa ihmisiä jotka tuntevat toisensa ainoastaan paskapalstan kirjoitusten perusteella ei tule survoa samaan tilaan. Luulisi Suomen lainkin jo sen kieltävän. Ja mitä enemmän asiaa ajattalen niin pirihuora lauma varustettuna omien luolamistensä kanssa "juhlimassa" on kammottava ajatus. Ideana hieno, voisin katsella DVD:ltä mutta en helvetissä halua olla paikalla.

Hyvä että tulin järkiini ja tajusin vetäytyä vittuun koko hommasta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin tuossa listassa on siis ne, jotka syövät. Ketjun alkuperäinen tarkoitus oli kai ottaa selville ketkä tulevat, vaikka eivät syö? (pystytäänkö täällä pysymään asiassa...juu ei)
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kyllä varmasti vituttaa, jos joku idiootti alkaa ihan huvikseen vitsailemaan ohareista vain siksi, että muut alkavat väsyä tämän jatkuvaan päänaukomiseen ja kuittailevat välillä myös takaisin päin.
Mutta jos et tarkoittanut sanoillasi minua niin ei sitten mitään.
Kinkyä lainasin ja myös lähinnä tarkoitin, sinähän PERUIT saapumisesi asiallisesti, siinä ei ole mitään vikaa. :wink:


edit. Siis vikaa menettelytavassa. Toki olisi ollut mukava nähdä taas.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti: Jos joku on ilmoittautunut jonnekin ja ei halua/pääse paikalle niin vittu jos sen ilmoittaa kuukausi ennen tapahtumaa niin on se nyt saatana jos siitä tulee tolkuton poru.
Tarkennetaanpa nyt vielä kun ei oikein tullut pointti aikaisemmin selväksi:

Tottakai on ymmärrettävää, että peruuntumisia tulee. Tuo +/- 10% heittohan on juuri näitä ikäviä tapauksia varten. Joku sairastuu, loukkaantuu, tulee työeste tmv. asiallista.

Kyseessä olikin nyt palkokasvin nenään vetäminen siinä tapauksessa, että joku ilmottautuu huvikseen tyyliin "tulen jos ei parempaakaan tekemistä ilmaannu". Tällaiset ilmottautumiset voi karsia heti alkuunsa pois ja tyypit liittyä seuraan vaikka sitten ihan omalla pöytävarauksella samaisena päivänä...
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ja nyt järki käteen kaikille jotka taas yksissä tuumin sieltä näppikseltään läpsivät. voisi aina hiukan katsoa onko syytä haukkua, jos on niin fine ja silloin anti palaa vaan. jos ei, niin tarvitseeko jonkun ryhmäkurin nimessä yhdessä rökittää?

mä huomautin ainoastaan ja vaan siitä, että ihan varmasti osa porukasta jättää tulematta. se, että rahoja ei ole kerätty etukäteen, jos ja kun kerran ravintolakin on järjestäjälle moiset paineet aiheuttanut, on mun mielestä se ongelma. minä itse ainakaan en haluaisi olla patzin tilanteessa ja vastuullisena siitä mitä sitten tehdään jos 40 henkilöä ei paikalle ilmoittautumisestaan huolimatta saavu. 5 kpl puuttuvia kityilijöitä on jos n. 150 e mun laskuoppini mukaan.

koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. oulun alaosaston auto voi hajota matkalle (en toki epäile ettettekö siitä huolimatta maksaisi, päinvastoin, uskon että homma hoituisi kyllä, käytän tätä nyt vaan esimerkkinä... seli seli seli että vituttaakin kun täällä saa koko ajan selittää ja selittää ettei taas joku nussuta), talviflunssa voi iskeä ja osa porukkaa olla kotona kuumeessa jne. syitä on paljon. ja aina on joku jättänyt tulematta, ainakin niissä miiteissä joissa olen itse alusta ollut mukana (myös ruokamiittejä joihin on ilmoittauduttu).

en ymmärrä miksi siitä että tällainen asia otetaan esiin nousee hirveä haloo. luulisi jokaisen olevan kiinnostunut a) omista rahoistaa ja b) patzin rahoista.

ja ihan varmasti minä muiden mukana olen sitä mieltä että se että joku saa paikan varattua ja keksittyä ruoat jne. on tosi hieno juttu.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Mahtaa tulla pitkät pikkujoulut. Meinaan kun lähdette suunnittelemaan kadunylitystä ravintolan jälkeen... tai vessajonoa...
Veikeää menoa.

Outsiderin silmissä tuo KGrillin pössis kyllä haiskahti. Tajunnut siitä mitään.

Ai että kun kädet nostetaan ylös "Kuka juo punaviiniä?" Pullot pöytään; "ei tätä merkkiä", "en mä otakaan", "onkse sellasta et laktoosi-intolerektikkopoliklinna ABC voi sitä juoda?", "jäi lompsa himaan", "enmä punkkua ota, mut pillu maittais", "mä voisin vaa maistaa jonku lasist", "saaks perunoita puolikkaina?", "noi vaa puhuu keskenää!" jne. jne.

Happy Holidays nutcases.
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SnapaHead kirjoitti:Mahtaa tulla pitkät pikkujoulut. Meinaan kun lähdette suunnittelemaan kadunylitystä ravintolan jälkeen... tai vessajonoa...
Veikeää menoa.

Outsiderin silmissä tuo KGrillin pössis kyllä haiskahti. Tajunnut siitä mitään.

Ai että kun kädet nostetaan ylös "Kuka juo punaviiniä?" Pullot pöytään; "ei tätä merkkiä", "en mä otakaan", "onkse sellasta et laktoosi-intolerektikkopoliklinna ABC voi sitä juoda?", "jäi lompsa himaan", "enmä punkkua ota, mut pillu maittais", "mä voisin vaa maistaa jonku lasist", "saaks perunoita puolikkaina?", "noi vaa puhuu keskenää!" jne. jne.

Happy Holidays nutcases.

mikä on pössis?

*nuija maalta*
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

KGrilli kirjoitti:

mikä on pössis?

*nuija maalta*
Meno niinku pössi niinku meno. Typerin sana ehkä koskaan.

Kai mä nyt jotain tajuan, kun luin tuon viimeisimpäsi. Varma en ole.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti:blaa blaa
Siis ongelma oli tämä:
KGrilli kirjoitti: toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
Kaikki luonnolliset syyt (sairastelut ym) ovat asia erikseen. Vittumaisuutta ei lasketa niihin.
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:blaa blaa
Siis ongelma oli tämä:
KGrilli kirjoitti: toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
Kaikki luonnolliset syyt (sairastelut ym) ovat asia erikseen. Vittumaisuutta ei lasketa niihin.

jaahans. no kuten sanottua, maksut olisin maksanut joka tapauksessa. ja siitä lähti se idea, että muitakin vittumaisia varten olisi voinut harkita rahojen etukäteen keräämistä. seli seli seli... ei jaksa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun on puhuttu vittuilusta ja vitrumaisuudesta, totuus on kuitenkin se että lähes kaikki tästäkin porukasta ovat sisäsiistejä eläimiä. Yleensä Miiteissä(kon-kari?) keskustelun aloituskin on välillä ollut vaikeaa, johtuen vierauden tunteesta vieraassa ihmisjoukossa, mikä onkin aivan luonnollista.

Netissä väärintulkinnat yms. asiat johtavat ylireaktioihin, koska normaaliin kanssakäymiseen liittyvät seikat ovat poissa, ääni, asento, katsekontakti, ne estävät normaalisti ihmisiä käymästä toistensa kurkkuun.

Mutta tämänhän me kaikki tiesemme, olimme vain unohtaneet?
Pyyhin Netikettiin..
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Mä ottaisin sit kinkku- ananas- aurajuustopitsan. Mut jos vois ilmottaa jo etukäteen, et kinkun tilalle vois laittaa salamii.
Ja sit ananaksen sijasta mulle kuitenkin ehkä saattais maistuu parsa.
Aurajuusto ei kyl varmaan istu sen parsan kans ni voisko siihen laittaa kebabia?

Tai oikeastaan yks iso kylmä pitsa ja pieni lämmin kokis.

Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SnapaHead kirjoitti: Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
Mulle ei semmosia saa antaa. Oikeesti. Muuten tulee remontti :roll:
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

SnapaHead kirjoitti:Heräsi kysymys, että paljonkos meinaatte muuten teräviä juoda?
Niin paljon, että kahden jälkeen mut löytää peittojen alta. Kun aikaisin aloittaa ja vetää lopun kirillä, ei tarvitse käkkiä aamuun asti.
Vastaa Viestiin