elco kirjoitti: Eihän tuo mamutouhu ole missään suhteessa siihen, että joku jota voidaan erehtyä pitämään ihmisenä, joka tuntee minut kertoo minun käyvän kaukoidässä siksi, että voin käyttää huumeita ja käydä (alaikäisissä) maksullisissa.
No ei se missään määrin fiksua läppää Frediltä ollut, mutta kyllä teikäläinen ylireagoi asian kanssa ja isosti. Johan täällä on iät ja ajat heitelty mitä ihmeellisimpiä syytöksiä vitsillä kaikista.
Jos nyt eukkosi sattuisi palstaa lukemaan ja törmää tuohon heittoon, luulen hänellä olevan sen verran järkeä että tajuaa sen olevan silkkaa soopaa. Kai se nyt suhun luottaa vuosien giftiksen jälkeen enemmän kuin netin nimimerkki Freddie Gruegeriin?
elco kirjoitti: Tuossa on se subjektiivisuusharha: jos sä katsot mun naista niin mulla on oikeus kiduttaa sun perhe kuoliaaksi. Jos subjektiivisuusharha on tuota luokkaa niin kuka sanoo, että kosto pysyy palstalla.
Eikä fredi ole se ainoa potentiaalinen kahjo täällä.
IMO vetelyt nyt kyllä sellaisissa folihattusfäääreissä tuon pelkosi kanssa, että kannattaisikohan mietiä asiaa uudelleen.
Fredi nyt on ihan oikeasti ehkä yksi vähimmän poteantiaalisista kahjoista tällä palstalta. Minusta sinä et ole yhtään sen tasaisempi persoona kuin Fredikään. Fredihän on harmiton maailmaa syleilevä näsäviisas slipoveripaitainen äidin pikkupoika.
Ainut potentiaalinen fuckup tällä palstalla on Gattaca.
Etkö muka tiedä? Aika moni tietää..elco kirjoitti: EDIT: Lähestytään toisesta vinkkelistä: masa, mikä sun nimi on ja missä olet töissä? Vaimon email?