Syypääksi (siis mikään ei ole tietenkään mun oma vika, vaan muiden

lasken sen hoikan tumman pystytisumisun, johon olin toivottomasti rakastunut 1995-1996 ja vieläkin. Nymfimäisestä olemuksestaan huolimatta misu ryyppäsi, kiroili ja tupakoi kuin mies.
Ensitreffien (öitsinkin, en uskaltanut yrittää nussia, enkä seuraavillakaan öitsimisillä) järkytyksen jälkeen pyysin isältäni röökiä. Joka kävi silloin alkuun heti päähän, vaikkei myöhemmin samaa vaikutusta. Jatkossa toivottomasta, mun liian ujosta Rakkaudesta hermostuneena päädyin röökaamaan, jopa ketjussa. Ja siitä tuli addiktio, nykyään kaksi askia päivässä.
Ihan alkuunkin tuli oireita: Keuhkot kipeytyi ja nukkuessa sieraimiin tuli kuin mätänevän lihan haju. Näin unenkin, jossa joku supersirkkeli raastoi keuhkojani. Yritin jo alkuun lopettaa, misun hylättyä minut (johtuneeko, etten yrittänyt mitään? Vai väliin kiilanneesta Nokian insinööristä? Vai että minun muka pitäisi ymmärtää, etten saa, koska en ole ihminen? Joten asiaankuuluvaa, etten yrittänytkään? ) rituaalisesti kirjoitin misun nimen (Anne S. ja jotakin.. ) Malboroon, ja poltin "viimeisen" tupakkini, symbolina.
Ei toiminut.
Sittemmin joka toinen tupakkini on aina se "viimeinen" ja solmin sopimuksia Jumalan kanssa miten auttaa, jos nyt lopetan.. ei toimi.. aina kun vähän hermostuttaa, ja tavan vuoksi muutenkin, mulla on rööki huulessa.
Tämän takia nykyään aamuisin yskin limaa, ja saatanpa oksentaakin, vaikkei olisi krapulaa.