Keharilomake täytetty. Oli valonarkuutena ilmenevä hedari jo etukäteen, nyt se on ehkä tuplat kauheampi. Jessus että mä inhoan näitä itsearviointeja. Eikö se nyt pitäs olla jo selvä että mä olen paras, tartteeko se vielä kaikkiin papereihinkin kirjata!?
Onneksi on Mad Men.
Keijo Erik Rosbergin päivä
Mitähän vittua tuolle tekstille oikein tapahtui?! Siitä puuttuu suuri osa joten loppu ei tee pahemmin järkeä. Tän läppärin yksi vittumainen puoli kirjoittamiseen liittyen verrattuna kotikoneeseen on, paitsi virhelyönnit joka kolmannella näppäimellä, sen tapa kämmenen hipaistessa jotakin ampua kursori randomisaattorin osoittamaan paikkaan jo kirjoitettua tekstiä. Yleensä tähän liittyy, virhelyönnin seurauksena, insert-toiminto jolloin uusi Siansaksa pyyhkii vanhan alleen. Lisäksi tuo vitun hiplailualusta, joka siis korvaa hiiren, on kovin kosketusherkkä ja tulkitsee yleensä jo siihen kohdistuvan tiukan katseen kaksoiskosketukseksi. Ei tulisi mieleenikään esim. pelata nettipokeria tällä, näytössä olisi hyvin pian nyrkin mentävä reikä.SikaMika kirjoitti: Voi hitsi
Meen yöpuulle ( = syömään, katsomaan leffaa ja lukemaan). Haista ite.