Idols 2008

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ekaa kertaa katselin näitä kiekujaisia, ja voi herrajumala mitä esityksiä. Sain päänsäryn tuosta crazyn raiskaamisesta. Tuon Jaanan esitys oli eka jota kesti kuunnella. Onks toi tuomarinvirka jotain viran puolesta kehumista vai mistä ne keksii tota positiivista mistä tahansa kiljumisraiskuusta?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:Peten Egotrippi- vetoa odotan mielenkiinnolla.
Sehän osaa laulaa :shock:
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tix kirjoitti:Ekaa kertaa katselin näitä kiekujaisia, ja voi herrajumala mitä esityksiä. Sain päänsäryn tuosta crazyn raiskaamisesta. Tuon Jaanan esitys oli eka jota kesti kuunnella. Onks toi tuomarinvirka jotain viran puolesta kehumista vai mistä ne keksii tota positiivista mistä tahansa kiljumisraiskuusta?
Mä taas olin ihan fiiliksissä, ekaa kertaa tykkäsin Annasta. :]
Pete kans jeah! Ja, no, kaikki paitsi Kalle. Se on jo niin paha, ettei edes naurata.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Peten Egotrippi- vetoa odotan mielenkiinnolla.
Sehän osaa laulaa :shock:
En ole nähnyt aikaisempia esityksiä, mutta se oli kyllä kevyesti tämän joukon paras setti.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:En jaksa ymmärtää sitä Annan suitsuttamista. Kun se HUUTAA!!!
Mä en ole noin kamalaa raiskausta kuullut usein edes karaokessa, ja toiset kehuu naama vakavana. Olen eri mieltä huutamisesta. Se kirkuu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Tix kirjoitti:
bliss kirjoitti: Sehän osaa laulaa :shock:
En ole nähnyt aikaisempia esityksiä, mutta se oli kyllä kevyesti tämän joukon paras setti.
Todellakin. Ei muilla kyllä ole mitään jakoja.

En jaksa ymmärtää sitä Annan suitsuttamista. Kun se HUUTAA!!!

Tänään tippuu Kalle tai Saana.
No siis Kalle ei nyt kovin tasokas laulaja tai esittäjä ole. Oletan että hän putoaa. Pete on aikamoinen populisti-yleisönkosija ja samoin Anna. Jompikumpikampi niistä on se Idoli kun immeiset hakee sitä sellaista lööppejä tekevää tyyppiä.

Katsokaa kuitenkin parempaa ohjelmaa!

Vaatii SA
tiikuri
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti:
Oon aika hyvä ennustamaan. Arvasin oikeestaan ettei se Kalle tipu taaskaan. Liikaa teini-ikäisiä Uniklubi- faneja takana.
Ääää, se ei tipu koskaan! Mun painajaisissa se vielä pääsee levyttämään, nousee teinien ykkösihastukseks ja sitten joku kauhea renkutus soi kaikkialla yötä päivää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lilo kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Oon aika hyvä ennustamaan. Arvasin oikeestaan ettei se Kalle tipu taaskaan. Liikaa teini-ikäisiä Uniklubi- faneja takana.
Ääää, se ei tipu koskaan! Mun painajaisissa se vielä pääsee levyttämään, nousee teinien ykkösihastukseks ja sitten joku kauhea renkutus soi kaikkialla yötä päivää.
Tuo kuulosti oikeasti aika pelottavalta. :?
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pete oli paras. Anna laulaa hyvin, mutta en tykkää sen äänestä.

Eiköhän tuon Kallen kanssa ole se tilanne, että porukka äänestää siitä puolileikillään vielä tämän vuoden voittajan. Minusta se olisi oikein hauskaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Toi Apulannan biisi meni kaikilta _ihan_päin_v*ttua_
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Koop, voi lääääääääääääääääh! :h:

Vähäks oon massaa. 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Alisuorittava G kirjoitti:Koop, voi lääääääääääääääääh! :h:

Vähäks oon massaa. 8)
Onko ruutupaita ja sänki taas kostuttavaa muotia, ja vilttihattukin???!!!

Hyvinhän Koop veti. (Ennen ei vedetty kuin käteen ja kelkkaa)
Anna oli taas ihku mutta neekeri Pete voittanee.

Mutta mikä oli se ihan eka biisi tänään (ja kuka misu sen laulo)?
Meinaan ainoa jota biisinä tykästelin vaikken ole kuullutkaaan ennen.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Se Jaana vetää aina biisin kuin biisin melkein kuin se olisi jotain iskelmää. Jos kuuntelee youtubesta vaikka Paramoren videon samasta biisistä, ei pääse lähellekään samaa fiilistä.

A - Nothing -veto oli hyvä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti:Eiköhän tuon Kallen kanssa ole se tilanne, että porukka äänestää siitä puolileikillään vielä tämän vuoden voittajan. Minusta se olisi oikein hauskaa.
Tonin kommentit oli loistavat. Viiletelevät teinixit. Meinasi Kallellakin pokka pettää.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti:Se Jaana vetää aina biisin kuin biisin melkein kuin se olisi jotain iskelmää.
Kyl. Ehkä sen kannattais hakeutua Tangomarkkinoille kilpaileen vähän toisenlaisien biisien parissa.
Meni hyvä Paramore ihan pilalle :?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kooppi oli paras, Pete kans oikein hyvä. Annasta en oo oikein tykänny koskaan. Laulu oli sellasta suihkulallatusta ja tyyppi on jotenkin luoltaantyöntävä.

Ansku oli kans huono ja Kalle oli Kalle. Jaana oli hyvä laulaja, mutta voimaa ja potkua ois pitäny olla enemmän. Eiköhän tuosta joku iskelmäprinsessa vielä tule.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:Kooppi oli paras
Näin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

bedlam kirjoitti:Kooppi oli paras, Pete kans oikein hyvä. Annasta en oo oikein tykänny koskaan. Laulu oli sellasta suihkulallatusta ja tyyppi on jotenkin luoltaantyöntävä.
Koop oli keskinkertainen. Pete veti parhaiten. Anna - panisin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pete oli paras. Koopille en ole koskaan lämmennyt, en äänelle enkä esiintymiselle. Tässä on nyt kaksi kertaa peräkkäin raiskattu koko poppoon voimalla ne kaksi Pupun isointa lempparia: Metallica ja Apulanta. Mitäs sitten seuraavaksi, säästäkää miun sytän parkain.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ohjelmaa katsomattakin osaan sanoa kaikkien kilpailijoiden olevan täyttä paskaa, eikä heistä tule paria viimevuotista voittajaa kummempia tähtisadetikkuja ("tähdenlento" olisi ollut aikamoista liioittelua). Ei vittu se viimevuotinenkin voittaja jonka nimeä en välitä edes muistaa tähän hätään on niin epäkarismaattinen määkivä karitsaääni, ja yritti niin kovasti metallialalle.

Kyllä se vaan on niin että oikeasti hyvät laulajat ja esiintyjät eivät tarvitse tällaisia paskaohjelmia uransa ponnahduslaudaksi. Kaikki osallistujat ovat surkeita wannabeitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Frederik Krueger kirjoitti:paskaa vittu määkivä paskaohjelmia surkeita wannabeitä.
Mummielestä Jani Wickholm, Katri Ylander ja Anna Abreu ovat omassa genressä oikeinkin jees, vaikka eivät ihan mun maun musiikkia esitäkään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bedlam kirjoitti:Mummi Jani Katri Ylander ja Anna massa genre jees, vaikka ihan mun maun musiikkia.
Ääk, Anna Abreunkin viimeisin kuulemani renkutus on ihan kökkö, minäkin vetäisisin sen paljon paremmin. Eivätkä noi Jani Katri Abreut kai mitään voittaneetkaan, luusereita jokainen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:paskaa vittu määkivä paskaohjelmia surkeita wannabeitä.
Mummielestä Jani Wickholm, Katri Ylander ja Anna Abreu ovat omassa genressä oikeinkin jees, vaikka eivät ihan mun maun musiikkia esitäkään.
Eikös tuo Freddien äskeinen ollut selkein provo aikoihin?

Tyyliin, kyllä se Freddien tyttöystävä kuuntelisi Jani Wickholmia musulmaanin raiskatessa ja Freddien taputtaessa tahtia vieressä. :)
Came here for school, graduated to the high life
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Eikös tuo Freddien äskeinen ollut selkein provo aikoihin?
Ai, en mää sitten tajunnut.

Luulin, että Frederik tarkoitti mitä sanoi mutta tehosti sanomaansa humoristisen väkevällä tyylillä. Kun kyllähän tuo sanomansa melkolailla täysin paikkansa pitää (Idolisista tulee tähdenlentoja, Ari Koivunen on perseestä, parhaimmat laulajat ei tarvitse tosi-teeveetä päästäkseen pinnalle). Mutta noi iskelmätyypit on mun mielestä positiivisia poikkeuksia kuitenkin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Eikös tuo Freddien äskeinen ollut selkein provo aikoihin?
Ei, olet tapasi mukaan väärässä. Olen oikeasti sitä mieltä että BB eiku Idols on ihan typerä nobody-ohjelma. Älkää pliis katsoko sitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin