Eroottisin tekosi kesällä 2008

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Edellisiin kommentoiden. SikaMika on ihq :h:
Juu, tuon perusteella voit antaa Sialle, ellet ole antanut jo. :lol: On se ihmeellistä teillä ihmisillä.
Eikös se ennemmin mene niin päin, että tuon perusteella SikaMikan olis syytä antaa mulle? :lol:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi..
No sen vaikutelman mukaan, jonka sinustakin olen saanut.. en jaksaisi olla tuntiakaan siinä erinomaisessa fiksussa sivistyneessä kaveriporukassasi, joka sivistyneesti kimppakivailee ja filmaa kaiken. Pitkästyisin kauan ennen akteihin pääsyä. Ei ole viiteryhmää minulle. Oma vikako, kun samoin olen tuntenut pikkuskidistä asti? Vittu mä missään lasten porukoissakaan jaksoin pyöriä. Aikuisia kuuntelin ja pari hyvää kaveria korkeintaan. (joiden kanssa toki normaaleja kolttosia ja pienimuotoisia tuhopolttoja)
BrianW kirjoitti: Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
No totta kai se olisi minulle tavoite. Hartaasti opiskellut alaa.. teoriassa. Takuudella enemmän kuin kännissä bimboja skorettavat duunariamikset. Siksipä huorat ei oikeesti sillä alalla merkkaa mittään, niitä kun ei saa yrittääkään tyydyttää.

Ja muutenkin tässä liikaa panokeskeisyyttä. Sikamikasta ja muista vaan arvelen, että ehkä aina ei sittenkään ole kyseessä sielujen yhteensopiviviis. Tai ehkäpä tarpeeksi geneerisillä tyypeillä onkin. Riittihän vanhanajan lehti-ilmoituksiin vaatimukseksi "Selvä, savuton ja tanssitaitoinen". (Krhmm.. siis en minä) Ei muita vaatimuksia ja lempi syttyi.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi..
No sen vaikutelman mukaan, jonka sinustakin olen saanut.. en jaksaisi olla tuntiakaan siinä erinomaisessa fiksussa sivistyneessä kaveriporukassasi, joka sivistyneesti kimppakivailee ja filmaa kaiken. Pitkästyisin kauan ennen akteihin pääsyä. Ei ole viiteryhmää minulle. Oma vikako, kun samoin olen tuntenut pikkuskidistä asti? Vittu mä missään lasten porukoissakaan jaksoin pyöriä. Aikuisia kuuntelin ja pari hyvää kaveria korkeintaan. (joiden kanssa toki normaaleja kolttosia ja pienimuotoisia tuhopolttoja)
BrianW kirjoitti: Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
No totta kai se olisi minulle tavoite. Hartaasti opiskellut alaa.. teoriassa. Takuudella enemmän kuin kännissä bimboja skorettavat duunariamikset. Siksipä huorat ei oikeesti sillä alalla merkkaa mittään, niitä kun ei saa yrittääkään tyydyttää.

Ja muutenkin tässä liikaa panokeskeisyyttä. Sikamikasta ja muista vaan arvelen, että ehkä aina ei sittenkään ole kyseessä sielujen yhteensopiviviis. Tai ehkäpä tarpeeksi geneerisillä tyypeillä onkin. Riittihän vanhanajan lehti-ilmoituksiin vaatimukseksi "Selvä, savuton ja tanssitaitoinen". (Krhmm.. siis en minä) Ei muita vaatimuksia ja lempi syttyi.
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

Ensinnäkin. Mitä sinä tiedät minun kavereistani?

Se mitä olen kertonut on tapahtunut jo vuosia sitten ja nyt elelen kyllä ihan normi elämää. Jopa niin, että ihmetyttää itseänikin. Kuitenkin ne ihmset on mitä upeimpia tyyppejä ja osa erittäin hyviä ystäviä edelleen.

Sinulla ei ole mitään käsitystä minkälaiset ihmiset todella ovat ystäviäni ja kavereitani ja voin kertoa, että niitä on todella monenlaisia. On sokeritehtaan trukkikuskista kansainväliseen huippujuristiin ym. Kaikki kuitenkin ovat erittäin sydämellisiä ja lämpimiä ihmisiä ja jokaisella on oma lahjakkuutensa. Osa on erittäin hyvin koulutettuja ja älykkäitä ja osa on sitten älykkäitä ihan peruskuvioissa. Minä esimerkiksi en ole mikään ruiskumaalamisen huippumies mutta kaverini on, ja siitä on ollut paljon iloa kun olemme autojani laittaneet.

Sen kuitenkin voin sanoa, että jos nuo sinun hygienia ym jutut on muutakin kuin kieroutunutta huumoria, niin kauhistusta se herättäisi. Ystävättäreni varmaan pyörtyisi jos kuulisi, että sellaista on tai, että joku edes esittää tuollaista. Ei siinä paljon auta kehumasi älykkyytesi kun perustavaa laatua olevat käyttäytymis- ja ihmissuhdetaidot puuttuu.

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
luuseri

Viesti Kirjoittaja luuseri »

tähän mennessä kesää eroottisin tekoni sijoittuu edeltäneeseen viikonloppuun, jolloin tutustuin kolmeen pr-kanaseen nimeltämainitsemattomassa ravintolassa 8)
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:

Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
Hei Brian, järjestä Gattaca-miitti. Gat tuo kaljat, sinä hommaat pystytisumisut paikalle.
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Chap kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:

Hei Brian, järjestä Gattaca-miitti. Gat tuo kaljat, sinä hommaat pystytisumisut paikalle.
NO jaa. Ei taida onnistua. Minun tuntemani misut inhoavat tyyppiä joka on:
-alkoholisti
-äärettömän epähygieeninen
-yleisluontoisen kieroutunut ja pihi

Dr. Hunter S. Thompson
Chap

BrianW kirjoitti:
Chap kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.

NO jaa. Ei taida onnistua. Minun tuntemani misut inhoavat tyyppiä joka on:
-alkoholisti
-äärettömän epähygieeninen
-yleisluontoisen kieroutunut ja pihi
Kuulostat ihan esikuvaltasi, heti keksitään syitä miksi unelmiaan ei voi toteuttaa. Kuule, järjestä nyt se miitti, se voi olla eroottisin tekosi kesällä 2008.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, siis samaa mieltä Blissin kanssa, SikaMika on ihqu. Ja se syy, miksi se mahdollisesti skorettaa ihan vitusti ( 8) ), on se että sillä on oikeasti hyvät jutut ja semmonen tilannetaju, eikä se stressaile liikoja.
Sitäpaitsi niinku S. sano tuossa itekin, noi esimerkit on kerrottu tossa vaan lyhyesti..harvemmin kukaan oikeasti lähtee jonku yhden lauseen tai lainin seurauksena yhtään minnekään.

Niin ja Gattacalle: En mäkään (läheskään) aina viihdy baarissa. Ei se ole mulle mikään "henkinen koti". Useinkin joutuu kuunnella kaikenmaailman turhia juttuja, mitkä ei kiinnosta..mut sit taas paikalle saattaa ampasta joku tyyppi, kellä on jotain kiinnostavaa sanottavaa..ja illankulku voi muuttua huomattavasti hauskemmaks. Sitäpaitsi jos baarissa ei ole hauskaa, voi aina lähteä menee tai mennä toiseen baariin. 8)
Mut kaikki ihmiset tekee mitä huvittaa, jos susta tuntuu et nettijutut toimis paremmin..niin mikset sitten vielä koita kehitellä jotain semmosta?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikka tämä keskustelu on käyty lukemattomia kertoja, niin jatketaan vielä.

Yleensä ihmisen kannattaa pyrkiä käyttämään vahvuuksiaan ja minimoimaan heikkouksistaan johtuvat haitat.

Vahvuutesi on kirjallinen ulosanti, heikkoutesi sosiaalinen puoli.

Nettideittailu siis sopii sinulle kuin kyrpä sian otsaan.

Toki jo netissä kannattaa kertoa, että irl ole letkeä kuin rautakanki.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Nettideittailu siis sopii sinulle kuin kyrpä sian otsaan.
Niin, ja nettiseksi!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Saas nähdä miten siellä Itävallassa käy. No, tuskin mitään ihmeellistä, eroottisinta lienee todennäköisesti tytöille hymyily. Ehkä kätteleminen. Ehkä jopa heidän tervehdyshalaamisensa, iih. Mut ei kai tää ketju mikään kilpailu ole?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vastaan uudestaan. Ehdottomasti eroottisinta tänä kesänä tähän mennessä on se, että sain eilen ihan uskomattoman mahtavan luksushieronnan ja näin ehkä tähtiä. 8) Sanoinki sille tyypille, että mä voisin alkaa maksaa sille jos se kerran viikossa tekis ton saman uudestaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BrianW
Kitisijä
Viesti:

NegaDuck kirjoitti:Saas nähdä miten siellä Itävallassa käy. No, tuskin mitään ihmeellistä, eroottisinta lienee todennäköisesti tytöille hymyily. Ehkä kätteleminen. Ehkä jopa heidän tervehdyshalaamisensa, iih. Mut ei kai tää ketju mikään kilpailu ole?
Ei ole kilpailu mutta anyways, hienoa, että sinne lähdit. Mahdollisuuksia siellä varmasti on. Itse muistelen lämmöllä nuoruuden laskettelumatkaa ja erittäin upeaa majatalon emäntää, joka todella piti huolta vieraastaan.

Dr. Hunter S. Thompson
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Chap kirjoitti:Kuulostat ihan esikuvaltasi, heti keksitään syitä miksi unelmiaan ei voi toteuttaa. Kuule, järjestä nyt se miitti, se voi olla eroottisin tekosi kesällä 2008.
Ääh. Tässä on parikin merkittävää pointtia.

Kyse ei ole minun unelmastani. Jos olisi, niin tottahan toimisin kuten ennenkin. Eihän ne unelmat muuten toteudu.

Olen tässä tapauksessa realisti ja kuten sanoin G-miehen oletettu habitus ja asenteet (minulla ei ole live havaintoa, kerran olen Keikun puhelimessa muistaakseni muutaman sanan vaihtanut) ei millään muotoa tunnu istuvan kuvioihin. Vaikkakin oletan, että osittain kyse ns "huumorista" eikä hän todellisuudessa ole ihan sellainen kun antaa ymmärtää.

Sinällään olen kyllä sitä mieltä, että se joka G-miehelle jotain järisyttäää järjestäisi, olisi todella tehnyt urotyön. Olisi mielenkiintoista seurata minkälaisia vaikutuksia sillä olisi.

Dr. Hunter S. Thompson
Chap

BrianW kirjoitti:(minulla ei ole live havaintoa, kerran olen Keikun puhelimessa muistaakseni muutaman sanan vaihtanut)
Minne keikaus on kadonnut palstalta? Brasiliaan?
NuoriDaavid

NegaDuck kirjoitti:Saas nähdä miten siellä Itävallassa käy. No, tuskin mitään ihmeellistä, eroottisinta lienee todennäköisesti tytöille hymyily. Ehkä kätteleminen. Ehkä jopa heidän tervehdyshalaamisensa, iih. Mut ei kai tää ketju mikään kilpailu ole?
Mitä olet menossa Itävaltaan tekemään?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä olet menossa Itävaltaan tekemään?
Kuka sinä olet?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Frederik Krueger kirjoitti:
Kuka sinä olet?
Ettekö tiedä kuka minä olen?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No et ainakaan ND, koska pieni musta kirjasi ei ole ajantasalla!! Abduktio!
BrianW
Kitisijä
Viesti:

Chap kirjoitti:
BrianW kirjoitti:(minulla ei ole live havaintoa, kerran olen Keikun puhelimessa muistaakseni muutaman sanan vaihtanut)
Minne keikaus on kadonnut palstalta? Brasiliaan?
On kait vaan tullut siihen tulokseen, ettei tänne kantsi hirveästi kirjoitella. Käsittääkseni lukee kuitenkin silloin tällöin. Parasta, että vastaa omasta puolestaan jos haluaa.

Dr. Hunter S. Thompson
NegaDuck

No annetaan vaikka yNpäripyöreä vihje että puhuin siitä yhdessä toisessa ketjussa aiemmin.

Jep, BrianW, varmasti tulee olemaan hieno elämys vaikka tätä ei ihan lomamatkaksi voikaan laskea. Mutta ei kyllä ihan työmatkaksikaan. Sanotaan vaikka että tämä on 'keikka'.
NuoriDaavid

NegaDuck kirjoitti:
No annetaan vaikka yNpäripyöreä vihje että puhuin siitä yhdessä toisessa ketjussa aiemmin.
Sadisti! Tuohan on sama, kuin laittaisit tamperelaisen pyöreään huoneeseen, ja sanoisit, että nurkassa on mustaamakkaraa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:
Onko tämä se puhujamatka, jolle sun ei pitänyt lähteä?

Vittu, voinko mä olla paremmin ajantasalla tämän tuutin annista kuin ND? *nykäisee piuhan irti seinästä*
NegaDuck

Toistaiseksi eroottisin(?) tekoni tänä kesänä on ollut erittäin kauniin itävaltalaisen(?) naisen halaaminen. Hän kiitti minua firmamme tuotteesta, tykkäsi siitä kuulemma kovasti. Harmikseni olin silloin aiempien meininkien takia jo niin väsynyt että vaikka olisin ollut tyttö kainalossa sängyssä, olisin silti vain nukkunut.

No, erotikoilkaa te muut vaan munkin puolestani. Kesä alkaakin tässä kohta jo loppua...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sekstailua kai voi kutsua jo itsessään eroottiseksi teoksi kun sitä tekee vuoden välein. Ikisinkkumunkkiselibaatissapa niin.
Vastaa Viestiin