Gat kirjoitti:BrianW kirjoitti:
Mitäpä pkle kitiset, kun olet itse täysin omaehtoisesti valinnut tuon epäihmisyyden. Sä olet vaan niin masonkistinen luonne, että susta on kivempi valittaa, kuin tehdä yhtäkään järkevää tekoa ruikutustesi poistamiseksi..
No sen vaikutelman mukaan, jonka sinustakin olen saanut.. en jaksaisi olla tuntiakaan siinä erinomaisessa fiksussa sivistyneessä kaveriporukassasi, joka sivistyneesti kimppakivailee ja filmaa kaiken. Pitkästyisin kauan ennen akteihin pääsyä. Ei ole viiteryhmää minulle. Oma vikako, kun samoin olen tuntenut pikkuskidistä asti? Vittu mä missään lasten porukoissakaan jaksoin pyöriä. Aikuisia kuuntelin ja pari hyvää kaveria korkeintaan. (joiden kanssa toki normaaleja kolttosia ja pienimuotoisia tuhopolttoja)
BrianW kirjoitti:
Kumma käsittys sekin sulla, että naiset vain antaa. Kyllä minä ainakin koitan pitää huolen, että myös saa.
No totta kai se olisi minulle tavoite. Hartaasti opiskellut alaa.. teoriassa. Takuudella enemmän kuin kännissä bimboja skorettavat duunariamikset. Siksipä huorat ei oikeesti sillä alalla merkkaa mittään, niitä kun ei saa yrittääkään tyydyttää.
Ja muutenkin tässä liikaa panokeskeisyyttä. Sikamikasta ja muista vaan arvelen, että ehkä aina ei sittenkään ole kyseessä sielujen yhteensopiviviis. Tai ehkäpä tarpeeksi geneerisillä tyypeillä onkin. Riittihän vanhanajan lehti-ilmoituksiin vaatimukseksi "Selvä, savuton ja tanssitaitoinen". (Krhmm.. siis en minä) Ei muita vaatimuksia ja lempi syttyi.
Noh vastataan nyt kerran vielä vaikka turhaahan se on.
Ensinnäkin. Mitä sinä tiedät minun kavereistani?
Se mitä olen kertonut on tapahtunut jo vuosia sitten ja nyt elelen kyllä ihan normi elämää. Jopa niin, että ihmetyttää itseänikin. Kuitenkin ne ihmset on mitä upeimpia tyyppejä ja osa erittäin hyviä ystäviä edelleen.
Sinulla ei ole mitään käsitystä minkälaiset ihmiset todella ovat ystäviäni ja kavereitani ja voin kertoa, että niitä on todella monenlaisia. On sokeritehtaan trukkikuskista kansainväliseen huippujuristiin ym. Kaikki kuitenkin ovat erittäin sydämellisiä ja lämpimiä ihmisiä ja jokaisella on oma lahjakkuutensa. Osa on erittäin hyvin koulutettuja ja älykkäitä ja osa on sitten älykkäitä ihan peruskuvioissa. Minä esimerkiksi en ole mikään ruiskumaalamisen huippumies mutta kaverini on, ja siitä on ollut paljon iloa kun olemme autojani laittaneet.
Sen kuitenkin voin sanoa, että jos nuo sinun hygienia ym jutut on muutakin kuin kieroutunutta huumoria, niin kauhistusta se herättäisi. Ystävättäreni varmaan pyörtyisi jos kuulisi, että sellaista on tai, että joku edes esittää tuollaista. Ei siinä paljon auta kehumasi älykkyytesi kun perustavaa laatua olevat käyttäytymis- ja ihmissuhdetaidot puuttuu.
Mutta silti, toivon että joskus voidaan livenä keskustella, koska tämä on kuitenkion niin rajoittunutta.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson