Dienstag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Edith kirjoitti: Nimen omaan! Ja nyt autat normaalipainoalueen keski- ja ylävaiheilla olevia naisia puolustautumaan nimittelijöiltä!
Pätkä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: No jäähän toi 75/180 normaalin rajoihin, mutta kuulostaa kamalalta, vai mitä? Ite vaan en millään pysty arvioimaan, näytänkö siltä, miltä tuo kuulostaa.
Kun me nähtiin viimeksi, ei niin kovin kauaa sitten, olit mun mielestä erittäin hoikka.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:No jäähän toi 75/180 normaalin rajoihin, mutta kuulostaa kamalalta, vai mitä? Ite vaan en millään pysty arvioimaan, näytänkö siltä, miltä tuo kuulostaa.
Onneksi ei ole tuollaisia vaikeuksia. Jotkuthan voivat muistaa sen tuoreen mökkikuvan meikäläisestä? Karmea vai mitä? No 179/108 antaa taustatukea sille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mäkin muistan Edithin hoikkana. Pitkään varteen paino jakautuu helpommin kauniisti kun taas täällä teletappiosastolla jokainen kilo muodostaa ihmeellisiä paakkuja ja paukamia.

Mutta hei! Paras tietämäni konsti naiseuskriisiin on mennä teettämään mittatilauskorsetti. Olen kylpenyt vartaloni ylistyksen vuolaassa sateessa nyt jo pari sovituskertaa ja aivopesu alkaa vaikuttaa niin, että omasta figuurista kiinnittää nyt aiempaa enemmän huomiota niihin parhaisiin puoliin eikä hienoisiin heikkouksiin. Hintansa arvoista!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin