Kitinän erikoisin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:Pintapuolisuus on Jumalan Lahja, jos verrataan siihen, että ensin on vaan pakko määritellä palloa 5000 sanalla ennen kun voidaan puhua tenniksestä kuntoilumuotona.
Kiittäkäämme siis Jumalaa yhdessä! Aamen!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
elco kirjoitti:Pintapuolisuus on Jumalan Lahja, jos verrataan siihen, että ensin on vaan pakko määritellä palloa 5000 sanalla ennen kun voidaan puhua tenniksestä kuntoilumuotona.
Kiittäkäämme siis Jumalaa yhdessä! Aamen!
Jumalat voidaan hylätä tässäkin tapauksessa koska ne eivät ole edes vaihtoehto.
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eikö erikoisuuden ja omituisuuden pitäisi olla neutraaleja? Siis ei uhkia vaan haasteita.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Siis ei uhkia vaan haasteita.
Uhka on vaan kauniimpi sana ongelmalle.
Pyry-Matias

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Siis ei uhkia vaan haasteita.
Uhka on vaan kauniimpi sana ongelmalle.
Tuntuu, että erikoisena pitäminen on suuri loukkaus sinänsä. Miksi näin on?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Minä ainakin olisin otettu jos minua pidettäisiin "hiukan erikoisena", vaikka se yleensä negatiiviselle kalskahtaakin. Perus pullamössöä on ihan tarpeeksi ympärillä.
Pyry-Matias

Itse myös pitäisin enemmän ansiona kuin vaikkapa vittuiluna sitä, että olen erikoinen. Tavallaan erikoinen olisi hieman sama asia kuin erityinen. Lähtökohtaisesti kun huonoin vaihtoehto on jättää kaikki kylmäksi.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei tämän ketjun tarkoitus ole käsitellä erikoisuutta negatiivisena omituisuutena. Mielummin erikoinen kuin tavallinen.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mut tässä ketjussa on noussu semmosia nikkejä esille, että sitä luokittautuu oikein mielellään tavalliseksi... Ehkä. Aikamoinen rikkaus kyllä nää meidän tyyppien eroavaisuudet. Loistavaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kysymys:
Suvinen kirjoitti:Taidan olla vain kateellinen kun itse en vastaavaan tajunnanvirtaan kykene vaikka oikein yrittäisinkin.
Vastaus: LSD.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Zeb, olenhan muistanut sanoa sinulle muutamaan kertaan, että olet melko.. öö.. herkkänahkainen? Olenhan?
Et muistaakseni. Mutta mitä tuo minun kommenttini sinun kommenttiisi nyt siihen liittyi? Kunhan ihmettelin.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:EW:kin joskus sönkötti, että hän kokee myötätuntoa harhautuneita toisinajattelijoita kohtaan tms. Eikö tajua, että ne kaikki ovat oikeassa?
Väärin. Koen myötätuntoa ihmisiä kohtaan, jotka elävät elämäänsä sellaisella tavalla joka ei selvästikään sovi heille, eli joka tekee heidät onnettomiksi. Oikeassa tai eivät, samapa tuo. Puhun funktionalismista yksilön näkökulmasta (jokaisen yksilön erikseen!), en eri elämäntapojen paremmuudesta tai huonommuudesta toisiinsa verrattuna.
EveryWoman
Kitisijä

Mylwin kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Valitan, vaikka yhdennäköisyys onkin kieltämättä silmiinpistävä (oikeesti, oon ihan kriisissä tästä). Pitäisköhän vielä tukka blondata; näyttäisin ihan samanlaiselta punakalta porsaalta!
Ei sillä ole väliä (ilmeisesti) jos näyttää ne tissit.
Nyt vasta tajuan mitä olen tähän asti tehnyt väärin! :vihelt:
EveryWoman
Kitisijä

Suvinen kirjoitti:Prosessia ja EW:a minäkin äänestäisin.
Jee! Ehdin jo pelätä että en saisi yhtään ääntä. :cheer:

Edit: Ja vakavammin, ei mua haittaa että mua pidetään erikoisena vaikka en toisaalta sitä tavoittelekaan. Tärkeintä itselleni on voida olla juuri sellainen kuin olen, ilman että minut a) lahdataan saunan takana tai b) nostetaan jalustalle. Toistaiseksi on sujunut melkein suunnitelmien mukaan (vaikka välillä olisi b-kohdassa parantamisen varaakin).
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Keitä itse nimittäisit erikoisiksi, jos et juuri heitä?
Vaikka Nibaa, SA:ta, Crowbaria, PetriFB:tä, Numbaa, Gatia. Erikoisiksi, neutraalissa mielessä. Lisämääreitä joko positiiviseen tai negatiiviseen suuntaan voisi liittää henkilöstä riippuen, mutten halua.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Valitan, minusta et ole erikoinen 8)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu ja Hellu on myös erikoinen.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vielä lisämääreenä tuohon erikoiseen, ND aloitusviestissään käytti sanaa eksentrinen, jonka merkitys lienee lähinnä "eriskummallinen" eikä "erityinen".
EveryWoman
Kitisijä

Zeb kirjoitti:^^Valitan, minusta et ole erikoinen 8)
Turhaan valitat; ei sekään mua haittaa (kuten jo pyrin yllä muotoilemaan).
1108

Ja millähän aivomyrskyn voimalla sait minut sullottua samaan sakkiin Niban ja PetriFB:n kanssa?
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:Ja millähän aivomyrskyn voimalla sait minut sullottua samaan sakkiin Niban ja PetriFB:n kanssa?
Fanaattinen yhdennäköisyys?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Eikös nyt voitais vaan sopia, että aika harva täällä sopii kuviteltuun taviksen stereotypiaan. MÄ ainakin olen eksentrinen ja erilainen kuin te muut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

huima kirjoitti:Fanaattinen yhdennäköisyys?
Takatukka hiljaa.

PetriFB toitottaa kuolaposkella kuinka Jeesus tulee kohta, jos ei naamalle niin ainakin reisille. Minä olen ateisti. Niba saa seisokin kun näkee pallogrillin. Mulla on sähkögrilli.

Ja kumpikaan noista peeloista ei nimeä Top 5 levyiksi:

Mayhem - Live In Leipzig
Darkthrone - Panzerfaust
Gorgoroth - Destroyer
Bathory - Hammerheart
Burzum - Hvis Lyset Tar Oss

Tokko ovat kuulleetkaan. Loppu kanoottina pakko hihkasta sinne etupulpettiin että mac-miehet ne vasta erikoisia ovatkin (jep, siinä pahassa).
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:ramble, ramble, grumble
MOT.
EveryWoman
Kitisijä

huima kirjoitti:
1108 kirjoitti:ramble, ramble, grumble
MOT.
:D