Ihanko totta? Tunnet ihmisen jonka olet nähnyt 5 kertaa?ninnithequeen kirjoitti:Mä jopa tunnen sut.
Sytämet pyssäättävä Keskiviikko Vuan..
- McJanne
- Kitisijä
Ei sillä että asia minulle mitenkään kuuluisi, mutta soisin ettei muihin kuin itseeni kohdistuvia asioita käsiteltäisi tällä palstalla.ninnithequeen kirjoitti: Hitto mie säikähin, tarjos ponia toisella palstalla johonki...
Siinä menis mein Nitskun opetteluponi sitte hitto vie!
Kysäseppä saako ens viikolla tulla kylään, numero on varmaan tallessa. Lähetäänks yhessä maastoon
Oot kuulemma hyvä ratsastamaan.
Olipas narsistinen lausuma, tulkitkaatten vapaasti.
Ratsastamisestani en tiedä, mutta perheestäni löytyy sitä lajia paremmin taitava, sekä sisä- että ulkotiloissa, henkilö.
Aamupäivisin viikolla, tuskin itse kovin helposti pääsen livahtamaan töistä, mutta katsotaan nyt. Puhelintukea en voi antaa, mutta käytä mahdollisesti itselläsi hallussa olevaa.
Kirjoitan tätä alasti
Haluatko että oksennan palstalle kaikki? Tekstiviesteistäsi lähtien?1108 kirjoitti:Ihanko totta? Tunnet ihmisen jonka olet nähnyt 5 kertaa?ninnithequeen kirjoitti:Mä jopa tunnen sut.
Ei, siihen mä en lähde. It was fun, a while. Nykypäivänä mä en ymmärrä sun käsittämätöntä tarvetta vittuilla. Todisteletko vaimollesi, ettei meillä ole enääN mitään?
Sä olet mukava, fiksu mies. Senpä takia tää menee vähän yli.
Sitä mä en ymmärrä, että miksi sä annat itsesi kommentoida jos asia ei koske sua millään lailla? Anna 1108:n oksentaa palstalle ihan vapaasti, älä kerjää turhaa haistattelua tai vittuilua. Noraa se, jos ei kiinnosta lukea sen kirjoittelua tai et saa vastauksia ihmetyksiisi. 1108 saa olla palstalla ihan kuka tahansa haluaa, oli RL sitten minkälainen hyvänsä. Let it be, sulla on varmasti elämässä isompiakin huolia?ninnithequeen kirjoitti:Haluatko että oksennan palstalle kaikki? Tekstiviesteistäsi lähtien?1108 kirjoitti:Ihanko totta? Tunnet ihmisen jonka olet nähnyt 5 kertaa?ninnithequeen kirjoitti:Mä jopa tunnen sut.
Ei, siihen mä en lähde. It was fun, a while. Nykypäivänä mä en ymmärrä sun käsittämätöntä tarvetta vittuilla. Todisteletko vaimollesi, ettei meillä ole enääN mitään?
Tää ei ollut mitenkään henkilökohtaista, enkä puolustele ketään; huomio asiasta joka kerta toisensa jälkeen lähtee aina samoilla repliikeillä liikkeelle, eikä sille ole vielä kertaakaan löytynyt mitään fiksua "ratkaisua". Pitääkö edes..
The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Hui! Tänäänhän tulee hyviä uutisiairmelianneli kirjoitti:Perkeleissönjavittu! Mä sain sen paikanoon vieläki iha pihalla.. Ei tajuu ei. Ja het maanantaina vielä haluavat mut sinne, ääääk. Onneks nykyselle työnantajalle passaa. Ny tais tulla sit äkkimuutto toiselle puolelle maata. Pysyykö tässä ees ite perässä.. Noh, ainakaa ei ehdi sammaloitua.

- McJanne
- Kitisijä
Työn orrrrrrrrjat sorron yöstä nouskaa... (ft. onnea uuteen duuniin)
Miten helvetin perkeleen vaikeeta voi insinöörille olle saattolämmityskaapelin asentaminen kovaan muoviputkeen siten että se lämmittää myös sen uppopumpun siellä kaivossa? Pysykää kanavalla, tämäniltaisessa morsiammelle maajussi -jaksossa "Janne's cursing can be heard miles away".
Miten helvetin perkeleen vaikeeta voi insinöörille olle saattolämmityskaapelin asentaminen kovaan muoviputkeen siten että se lämmittää myös sen uppopumpun siellä kaivossa? Pysykää kanavalla, tämäniltaisessa morsiammelle maajussi -jaksossa "Janne's cursing can be heard miles away".
Kirjoitan tätä alasti
On tosiaan isompiakin huolia, kiva että mainitsit.Elppis kirjoitti:Sitä mä en ymmärrä, että miksi sä annat itsesi kommentoida jos asia ei koske sua millään lailla? Anna 1108:n oksentaa palstalle ihan vapaasti, älä kerjää turhaa haistattelua tai vittuilua. Noraa se, jos ei kiinnosta lukea sen kirjoittelua tai et saa vastauksia ihmetyksiisi. 1108 saa olla palstalla ihan kuka tahansa haluaa, oli RL sitten minkälainen hyvänsä. Let it be, sulla on varmasti elämässä isompiakin huolia?ninnithequeen kirjoitti:Haluatko että oksennan palstalle kaikki? Tekstiviesteistäsi lähtien?1108 kirjoitti: Ihanko totta? Tunnet ihmisen jonka olet nähnyt 5 kertaa?
Jos siellä täällä topikeissa mainitaan mun nimi herran näppikseltä ja mä pidän pääni kiinni, niin kyllä jossain se raja menee. Luetko ees näitä?
Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä. Moi mä oon Ninni ja te tapasitte ensimmäisen kerran mun keittiössä. Missä vaiheessa musta tuli vihollinen?
Mua ahistaa, että kaveri on ottanu ton asenteen mua kohtaan. Ja sinähän tiedät kaiken, joten olis ollu fiksumpaa olla kommentoimatta, olit sä sitten mode tai et. "Ei mitään henkilökohtasta"
Yeah right.
Ja koska minäkin tiedän aina kaiken, on pakko sanoa että anna olla jo. Oikeesti.ninnithequeen kirjoitti: Ja sinähän tiedät kaiken, joten olis ollu fiksumpaa olla kommentoimatta
Ei kiinnosta (varmaan ketään) mitä teillä on joskus ollut vai onko mitään, mutta mitäs jos suhtautuisit neutraalisti. Niin mun nähdäkseni tekee toinenkin osapuoli, mutta Ninni hyvä, sinä vedät tuntemisenne, tai jonkun osan menneisyyttä, aina mukaan.
Ja tämä siis täysin puolueettomalta näkökannalta.
Mä en oikeasti ymmärrä mistä syystä otat asiat niin henkilökohtaisesti? Mä yritän vain muistuttaa että tää on edelleen keskustelupalsta, ei mikään OIKEIDEN IHMISTEN OIKEA KOHTAAMINEN, se on nimeltään miitti. Eikä miiteissäkään ihmiset välttämättä ole niitä aitoja itsejään, jotkut toivoo säilyttävän nettiminänsä livenäkin. Et todellakaan ole ainut palstalla joka saa vittuilua osakseen, kaikkea ei oikeasti tarvitse ottaa tosissaan.ninnithequeen kirjoitti:[q
Mua ahistaa, että kaveri on ottanu ton asenteen mua kohtaan. Ja sinähän tiedät kaiken, joten olis ollu fiksumpaa olla kommentoimatta, olit sä sitten mode tai et. "Ei mitään henkilökohtasta"
Yeah right.
En minä tiedä kaikkea. Se, että olen mode, ei tarkoita että VITTU NYT SAATANA USKOT MUA. Mulla on ihan sama oikeus mielipiteeseen tai neuvoon kuten muillakin. Ihan samaa tyhjänpäiväistä paskaa mä tänne kirjoittelen kuin kuka tahansa muukin; kertaakaan en ole itseäni sua tai ketään muuta korkeammalle nostanut. Miksi olisin?
- irmelianneli
- Kitisijä
Tosiasiat.1108 kirjoitti:Jos sinä saatanan avutun alkoholisti et tajua että se ei ollut vaimoni enkä minä, niin alkaa kiinnostaa mitä helevettiä pikku mätäpäässäsi oikein liikkuu.ninnithequeen kirjoitti:Viime aikoina mennyt yli, kun vaimokin pistetään haukkumaan pitkin nettiä.
Ei kukaan muutu kaverista kusipääksi hetkessä. Et edes sinä.
Hölömö! Mä kun luulin et noi asiat oli käsitelty jo (ainakin viiteen kertaan). Sen takia ihmettelen miten samasta asiasta jaksaa vaahdota uudelleen ja uudelleen.Zeb kirjoitti:Narkkari-huora-alkoholisti-huonoäiti!!! But nothing personal!Elppis kirjoitti:Mä en oikeasti ymmärrä mistä syystä otat asiat niin henkilökohtaisesti?
Perskeles, mun pizza tulee kohta, ei pysty rasvasilla sormilla kirjottamaan, joten mä seuraan sivusta kehitystä.