Pyry-Matias kirjoitti:Joudun kävelemään himaan. Ennenkuulumatonta. Nevöhöödiä jopa. Kun on tottunut mukavaan elämään eli pehmeisiin iskareihin, niin tiskirättisateessa 1,5 kilsan köpöttäminen on ikstriimii. Lupaan tuulettaa, jos jaksan eteiseen.
Amatööri. Tee kuin yöntimomustaninja. Sammu eteiseen!
Tädää, nyt on lastattukin jo toista kiulua... Voihan sviddu että hajottaa. Topless baarin tarjoilu kiinnostaisi paljon enemmän kuin metelinen, pölyävä rahtilaiva.
Ajattelin pölliä stokkan miestenosastolta mallinuken ja kostuttaa sen himassa viruvalgeella. Viimeistelen naamioinnin omilla vaatteillani ja CK:n lempituoksullani. Muijan saapuessa porukoiltaan kotiimme, roikun hiiren hiljaa, silmät kiiluen imukupeilla eteisen plafondissa. Tapansa mukaisesti pahaa-aavistamaton hallitus monottaa "mua" samantein takaapäin nahkakaksioon, mutta unohtaa plus yksi säännön.
Nimittäin nuken alakerrasta löytyy vain anturi, jonka kytkin Jamon kotiteatteriini. Jokeri-nauhoitteen naurulle ei tule loppua. Eteisen lipastoa koristaa viestini: "Sori, olen vasta nousuhumalassa paikassa nimeltä baari. Hauskaa iltaa sullekin!"
Mulla ei ole ollut enää pitkään aikaan kenellekään mitään sanottavaa. Viimeksi olen naamatusten jutellut jonkun aikuisen ihmisen kanssa (kaupan kassaa ym. ei lasketa) viime vuonna.
Mulla on 2kg pihvifilettä ja omenapiirakka samaan aikaan uunissa, tuoksu on huumaava
Kohta tuleepi vieraita, ruoka pöytään ja syömään.. Kiva oli käydä tossa myrskyssä kaupassa. Mies rupes soittelemaan kavereita läpi "käytätkö meidät kaupassa", vähän noloa Ylös, ulos ja kauppaan urpå!
Nyt ottamaan tosiaan se omenapiirakka ulos, perunat lihan viekkuun maustettuina ja vielä 30 min niin pitäis olla valmista. Namz. Tsori, mulla on karsea nälkä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss kirjoitti:Mulla ei ole ollut enää pitkään aikaan kenellekään mitään sanottavaa. Viimeksi olen naamatusten jutellut jonkun aikuisen ihmisen kanssa (kaupan kassaa ym. ei lasketa) viime vuonna.
Mitä, eikö se mun herkkupala, (jolle jäi numero antamatta,) olekaan aikuinen??!!11
Bliss kirjoitti:Mulla ei ole ollut enää pitkään aikaan kenellekään mitään sanottavaa. Viimeksi olen naamatusten jutellut jonkun aikuisen ihmisen kanssa (kaupan kassaa ym. ei lasketa) viime vuonna.
Mitä, eikö se mun herkkupala, (jolle jäi numero antamatta,) olekaan aikuinen??!!11
Ai joo, mä unohdin sen. Mutta sen kanssa taantuu mukavasti kakaran tasolle, eli ehkä sitäkään ei lasketa Ja tuntuu että siitäkin on jo niin hiton kauan
Viimeksi muokannut Bliss, 19.01.2008 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss kirjoitti:Ai joo, mä unohdin sen. Mutta sen kanssa taantuu mukavasti kakaran tasolle, eli ehkä sitäkään ei lasketa Ja tuntuu että siitäkin on jo niin hiton kauan
No mutta, mun tarjous on edelleen voimassa Ja en tarkota tällä nyt sitä puhelinnumeroa, joskin seKIN on edelleen voimassa
Jaaha, turha elämä on taas jatkunut yhden päivän verran, tuttava paliskunta jätti sitten karaåkeen menemättä..
Ei jaksa ei taho tehä mitään, eikä kukaan pakota!
Pääkin raskas ja kipee eikä tarvi kun nukkua tarpeeksi..
Viinaakaan ei sit tarvi..
Nii sen saunan vois lämmittää tai sitte ei..
Mihkää viitti lähteäkään ..
Hauskaa on.
Bliss kirjoitti:Ai joo, mä unohdin sen. Mutta sen kanssa taantuu mukavasti kakaran tasolle, eli ehkä sitäkään ei lasketa Ja tuntuu että siitäkin on jo niin hiton kauan
No mutta, mun tarjous on edelleen voimassa Ja en tarkota tällä nyt sitä puhelinnumeroa, joskin seKIN on edelleen voimassa
Ootte teinipoikia alkaneet jahtaamaan, onko se oikea tapa nuorentua?
Ihan oikeesti, ei tarvi vastata.
No vähän hauskaa tähänkin päivään.
Eteenpäin! Sano mummo lumessa.
Mistähän sä tähän teinipojat keksit? Ko. kaveri on kolmekymppinen "teini"poika....
Ei se mitään mä oon 4kymppinen "teinipoika" sit..
No teiniys ei ole iästä kiinni
Vaikka luulen ton äitiyden susta sen teiniyden jo hyvinkin karkoittaneen?
Toisaalta taas Cityssä tuntuu tieniäitejä riittävän..
Jotkut niistä on varmuuden vuoksi tehneet toisenkin sen väärän henkilön kanssa..
Kelpaa, pitää vaan saada tuo yksi sankari kiinni niin vois päättää notta minne.
Eilinen lyylikin tuli katumapäälle ja lähetti booty callin, mut mieluummin kyl parin karvasen äijänköriläksen kanssa kaljalle. Jos vaan pääsen liikkeelle.