e-flirtti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toi on ihan outoa mulle. Mulla kun ei ole tissejä joita tuijottaam niin miehet katsovat aina silmiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Toi on ihan outoa mulle. Mulla kun ei ole tissejä joita tuijottaam niin miehet katsovat aina silmiin.
Mä katsoin sua daisoihin, oot niin korkea 8)
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Melkein (mutten ihan) jopa ymmärrän niitä ihmisiä, jotka antavat vittuuntumisensa näkyä myös aidoille herrasmiehille, joiden erottaminen liehittelijöistä voi kiireessä olla vaikeaa.
Onhan siinä eronsa, katsooko mies drinksun tarjotessaan tisseihin vai silmiin... :twisted:
Toinen silmä katsoo silmiin ja toinen tisseihin, jotenki silleen se luultavasti menis. Ja kolmas silmä tsekkaa perseet.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Clay kirjoitti:Toinen silmä katsoo silmiin ja toinen tisseihin, jotenki silleen se luultavasti menis. Ja kolmas silmä tsekkaa perseet.
Olet sukua Marty Feldmanille tai Paavo Väyryselle?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

En aloittajan aiheeseen ihmeitä osaa sanoa vaikka kaikenlaista läppää palstalla heittelenkin.

Mutta aiheen vierestä.

Mikä on tämä uusi aalto? Parikymppiset tytsyt katsovat pitkään suoraan silmiin pieni puna kasvoillaan. Muutamia mietoja havaintoja asiasta ja yksi melko "paha".

Outoa. Onko tämä vaan tällaista vai auttaako tähän joku? Hallusinogeenien vaihto toisiin?
Vastaa Viestiin