Sana "naku" varmaan periytyy englannin sanasta "naked" tai ruotsin sanasta "naken", jotka tarkoittavat vain "alastonta". Minustakin suomeksi "naku" on hieman alatyylinen pellesana, mutta lyhennyksenä menettelee. "Alaston" on toki kauniimpi sana.Aito_Johanna kirjoitti:![]()
En ole koskaan pitänyt sanasta "naku". Se kuulostaa joltain ihme nakkimakkaralta ja saa alastoman ihmisen kuulostamaan pelleltä. "Alastonkuva" on paljon kauniimpi ja eroottisempi sana kuin "nakukuva".
Muuten katsoin tuossa äsken jakson brittisarjasta "Coupling" siis "Paritellen", jossa naiset keskustelivat että paras tapa kiinnittää miehen huomio on käyttää sanaa "naked" vaikka missä yhteydessä. "On tieteellinen tosiasia, että jos sanoo miehelle sanan "naked" kolme tai enemmän kertaa, hänen on ristittävä jalkansa".
Vaikka tarjoilijamiehelle siinä: "Tell me. Didn't you use to have table clothes here? I don't remember this table being quite so naked. But I like naked." Ja tarjoilijan piti peitellä etumustaan tarjottimella

Lisäksi mainitsen, että minusta olisi varsin upeaa nähdä vaikka sinut kaunis Aito_Johanna ALASTOMANA, vaikka siihen ei tietenkään minun tapauksessani seksiä liittyisikään. (Ja taas tulee ahdistelusyytteitä, olkoon)
Muuten valitan, että tämä ketju ei ole VIELÄKÄÄN tuottanut lisää alastonkuvia Kitinän naisilta. Se on väärin! Täytyykö minun luopua standardeistani? Ennen tuli tunnistettavaa kokoalastonkuvaa eri puolilta, nyt ei yhtään! Jos lähettäisitte edes kuvia, jossa olette alastomia, mutta peittelette paikkojanne? Päänkin saa rajata pois jos julkista tunnistusta pelkäätte (ei syytä mulle lähettäessä) , vaikka vasta kasvonne tekevät kuvista herkkiä.. Kuvaa tänne ja heti!!
[email protected]