Iik! Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Camilla kirjoitti:Ostin... tunsin... ruokatunnilla...
bikinit... jumppahousut... euroa... Tänään pitäs... hiton... taas vaihteeks... rahanmeno...
Missä tilassa te näitä juttujanne oikein kirjoitatte?
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-Superior- kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Ostin... tunsin... ruokatunnilla...
bikinit... jumppahousut... euroa... Tänään pitäs... hiton... taas vaihteeks... rahanmeno...
Missä tilassa te näitä juttujanne oikein kirjoitatte?
kolmiolääkekuurilla!
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

"Ajattelen lämmöllä ja hellyydellä sinua <3" Minkäs teet, kun en tunne samoin. Ei pysty prosessoimaan tollasia tekstareita. Juttua ei siis voi koskaan ottaa vain kevyesti?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

"I hate books; they only teach us to talk about things we know nothing about.
- Jean-Jacques Rousseau"

Valistusfilosofi omaa luokkaansa. Teoksensa Emile aiheuttaa pään raapimista. Ristiriitaista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo ja Vaola:

Jaksuja raksut ja nokkosille pikaista paranemista! Kävelin rattaiden kanssa kaatosateessa Töölöstä Kaisikseen, sporat jumi ruuhkassa niin kelasin kävelyn olevan parempi vaihtoehto. Good thinking, Sherlock!1

Pusimusi! :h:

Viikonloppu menee perehtyessä Maailman taloushistoriaan™ , mutta teekutsuja otetaan vastaan ja esitetään jos on tulijoita :angel:
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaola kirjoitti:Olen nyt parisen viikkoa nalkuttanut, ja yrittänyt välillä lempeästikin sanoa tytöille että sukat olisi hyvä pitää jalassa, kun tämä kämppä on niin vetoinen syksyisin.

Paskanmarjat. Tultiin juuri 6-tuntiselta lääkäri-/apteekki-/kauppareissulta. Rahat ihan finito, kun kummallakin tytöllä korvatulehdus ja lääkkeitä pitikin sitten hankkia neljää eri sorttia...
Noh, onneksi ei ole pimujen omaa syytä sairastuminen sentään. Tulehdukset ja taudit kun eivät tule kylmyydestä, vaan bakteeri- tai virustartuntana.

...jos sitä edes meinasit, olin vaan lukevinani rivien välistä ;)
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

silsis kirjoitti:"Ajattelen lämmöllä ja hellyydellä sinua <3" Minkäs teet, kun en tunne samoin. Ei pysty prosessoimaan tollasia tekstareita. Juttua ei siis voi koskaan ottaa vain kevyesti?
Noni, lähti tekstari takas. Ei niin mukava tekstari. Hauskat viikonloput kaikille! Muistakaa pitää läheisistänne ja itsestänne huolta! Kyllä ne Afrikassa osaa toisistaan huolehtia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsis kirjoitti: Kyllä ne Afrikassa osaa toisistaan huolehtia.
Osataan sitä täällä Suomessakin. Toivottavasti olit kohtelias torjuessasi sen böönan. Ikävätkin asiat voi esittää ystävällisesti, tätä pidän herrasmiesmäisyyden syvimpänä olemuksena tai jodis. :!:

Pusimusi!
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Enmä oikeastaan jaksakaan mitään sanoa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

irmelianneli kirjoitti:Noh, onneksi ei ole pimujen omaa syytä sairastuminen sentään. Tulehdukset ja taudit kun eivät tule kylmyydestä, vaan bakteeri- tai virustartuntana.

...jos sitä edes meinasit, olin vaan lukevinani rivien välistä ;)
Mä en muista, mistä mäkin olen vastaavaa kuullut. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei kylmillä lattioilla tepastelu yksin tee lapsesta kipeää, mutta saattaa tehdä pöpöjen hommat helpommiksi. Aivan sama toisaalta, kipeitä nyt ovat, mutta tuon ikäinen muksu on yleensä tolpillaan päivässä, ellei jopa puolessa. (Ainakin nämä meidän ovat, ja sit kiipeilevät seinille, kun pitäis kuitenkin levätä... :D )
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olin julkisessa uimahallissa! Se oli todellinen haaste siis, en muista kuinka monta vuotta sit viimeks kävin. Jotenkin ne paikat vaan on niin ahdistavia mukamas. Tosin nyt kaiken huomion vei muksu, en oikein ehtinyt pälyillä pelottavia ihmisiä tai tarkkailla pälyileekö joku mua. Istuin siel lasten pissasessa altaassa ja yritin opettaa tytölleni, ettei vettä saa juoda ku lasista.

Hrrh, onpas kivaa olla kotona. Pentukin nukahtamassa, joten aikuiset saa piiiiitkän illan. Kunhan se toinen nyt kotiutuisi...
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mulla on 14 tuntia ja 7 minuuttia pakata kaikki mun omaisuus. Ja mulla on ehkä neljä pahvilaatikkoa. Joku juttu kusee ja pahasti.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mulla on 14 tuntia ja 7 minuuttia pakata kaikki mun omaisuus. Ja mulla on ehkä neljä pahvilaatikkoa. Joku juttu kusee ja pahasti.
Hyvä sauma paiskata roskiin kaikki sellainen omaisuus, jonka tarpeellisuudesta ei ole ihan 100% varma.
Avatar
Quasimodo
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 10.09.2006 14:04

Viesti Kirjoittaja Quasimodo »

-Superior- kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Ostin... tunsin... ruokatunnilla...
bikinit... jumppahousut... euroa... Tänään pitäs... hiton... taas vaihteeks... rahanmeno...
Missä tilassa te näitä juttujanne oikein kirjoitatte?
-Superior- kirjoitti:Nielin spermaa... mun perse on kipeä eilisestä... mun pillua nuoltiin kolmasti... mä saan... mua nussittiin... koen orgasmeja...
Totta tosiaan. Kyllä heillä menee vielä kotvanen, ennenkuin ylettävät tasollesi.
You can call me Salvatore.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Täällä alkaa elämä voittaa.

Pyöräytin tuossa ruoaksi kanaa banaani-kormakastikkeessa, lisukkeeksi paahdettuja cashew-pähkinöitä ja thai-riisiä. Jääkaapissa on kylmää olutta. Ja jälkkäriksi improvisoin namia kookos-omenapiirasta pellillisen (pysytään niinku itämaisissa tunnelmissa senkin suhteen). Ja tietysti Vanillaa sen kanssa. :P

Nokkoset ovat kohta tuijotelleet kaikessa rauhassa Ihmeperheen läpi. Nyt kun vielä tuo ukkosen johdattimeni saapuisi tuolta myrskyn silmästä, niin pääsis syömään. Oli aika tiukan kuuloinen, mut eipä ihme jos on zombannut tuolla sateessa ja kylmässä muutaman tunnin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Bliss kirjoitti:Hyvä sauma paiskata roskiin kaikki sellainen omaisuus, jonka tarpeellisuudesta ei ole ihan 100% varma.
En harrasta sellasta. Siis roskiin heittämistä. Oon hamsteri. Siks mua vituttaakin. Ja edelleen istun tässä! Oon saamaton laiska paska.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vaola kirjoitti:kummallakin tytöllä korvatulehdus
Meidän sintillä on nyt viides korvatulehdus 7 viikon sisään.... En kadehdi, teillä oireet tuplaten
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Äiti, mää en tykkää kun maailma on mua vastaan taas. Se tekee kaikkenssa etten pääsisi nauttimaan voimakkaasta chileläisestä punaviinistä. Ensin saan jonkinlaisen kohtauksen, siivoushulluuden tai jotain, tunnen joutuvani ansaitsemaan nautinnon raskaalla työllä. Kun kohtaus menee ohi ja olen avaamassa pulloa, korkinavaaja räjähtää kesken toimituksen. Osia lenteli niin saakutisti ja jousi osui melkoisen kovaa kylkeen. Loppujenlopuksi kun korkki on hoidetty, kylki laastaroitu ja puhdas lasi löydetty, kaadan ensimmäisen lasin syliini.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Bliss kirjoitti:
Vaola kirjoitti:kummallakin tytöllä korvatulehdus
Meidän sintillä on nyt viides korvatulehdus 7 viikon sisään.... En kadehdi, teillä oireet tuplaten
Joo, mutta on se varmasti mulla kuitenkin helpompaa sikäli, että tämän ikäisille lapsosille pystyy puhumaan asiasta, ja myös tehokkaampia särkylääkkeitäkin on saatavilla. Joten tsemppiä sulle! :)

Tulin just huoneeseeni laskemaan kymmeneen. Yllätys, että kipeät lapset natisevat ruoasta. Hankala nauttia syömisestä kun pöydässä on yksi, joka raskain sanoin vain arvostelee eteen katettua annosta. Joka on lapsen kokoon nähden varsin kohtuullinen. Pienet ne vaan ei ymmärrä, mutta vituttaa silti. Ihan vitusti. :evil:

No, taidanpa tästä mennä kertomaan, että jos ei ruoka kerran maistu, niin iltapala on yksi ruisleipä ilman lisukkeita, ja lasi vettä. Hitto sitä huutoa, mutta oppiipahan taas hetkeksi käyttäytymään ruokapöydässä. Meillä kun on sellainen sääntö, että vasta sitten kun muiden lautaset ovat tyhjät, neuvotellaan ruoan laadusta, tarjolla olevan annoksen koosta yms. Mutta muita ruokailijoita ei häiritä valittamalla tai natisemalla. Piste.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

olin ns. jänö... ja vettä sataa
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jaha ... huomenna pihatalkoot+sauna,toivon mukaan paskin myrä
menny jo ohi,saunaan meen ihan siks et tutustuu naapureihin :P
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Enttu kirjoitti:Jaha ... huomenna pihatalkoot+sauna,toivon mukaan paskin myrä
menny jo ohi,saunaan meen ihan siks et tutustuu naapureihin :P
olisi ollut omassa taloyhtiössäkin pihatalkoot muuta tovi sitten, mutta en huomannut/jaksanut ajoittaa "menojani" niin, että ehdin sinne.

olisi ollut vissin ilmaista ruokaa... se olisi kelvannut :)
obah
Kitinäaddikti
Viestit: 57
Liittynyt: 13.10.2005 0:36

Viesti Kirjoittaja obah »

vittu mä tähän mitään laita
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kas, postiluukusta tipahti lappu, jossa yleisen siisteyden nimissä käskettiin siivoamaan tupakantumpit parvekkeen lähimaastosta, koska on nähty niitä heitettävän. Tarvitseeko sanoa, että syytöksissä ei ole perää, toisekseen tumpit ovat valmis tupakkaa, jota en edes polta.
Saan itseni kerättyä helposti raivoa täyteen, onneksi mies keksi paremman ja kieromman tavan vastahyökkäykseen. Itse en kykenisi kirjoittamaan muutakuin kirosanoja pitkän rivin vastaväitteeksi.
Ensimmäinen kyylä on siis ilmestynyt, nopea selätys lienee paikallaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, niin se meni sitte perjantai. Ulos en astunut jalallanikaan koko päivänä. Housut sain sentään jalkaan vedettyä.. noh aika turhaa sekin oli sitte. Huomenna jos toi keli olis vähän parempi ni olisin very happy. Odotan hiukan sitä saunaa ja vodkaakin.
Vastaa Viestiin