Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:Tuota noin, oletetaan että on olemassa joukko X ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tulla yleiseen miittiin, niin se ei ole pois sun tai kenenkään kemuista.
Oletetaan vaan.

Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kity jakaantuu... On intellektuellit elitistit jotka pelaavat aliasta ja sanailevat kilpaa koko illan. Miehet hörppivät sivistyneesti konjakkia ja naiset kuivaa sherryä. Sikarinsavun ja mahongin tuoksu täyttää nahkasohvilla varustetun salongin joka nurkan. Ovathan he eliittiä. Eivät sitä paskasakkia, joka käyttää yksinkertaisia VAIN neljän sanan lauseita.. Paskasakki juo olutta sukupuoleen katsomatta ja viihtyy vähän "karkeimmissä" tiloissa. Paskasakkia katsotaan kaltoin, koska he eivät osaa ilmaista yksinkertaista asiaa kahdeksan rivin sanaleikillä ja vekkuleilla kielikuvilla. Oi ihanata! :h:

edit... tai siltä ainakin tuntuu. :)
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

ninnithequeen kirjoitti:Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Jos sä tajuaisit, että tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa eikä vittuilunkaan, vaan sen kanssa, että edellisvuoden järkkääjä ei halua tulla sinne yleiseen miittiin, niin se vasta olis kumma juttu.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Flipperix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Korostan silti vielä, että paha mieli siitä tulee, kun on yrittänyt jotain kaikkien hyväksi saada aikaiseksi, niin edellisvuoden järkkääjä alkaa vääntää omaansa siinä sivussa - ihan vaan vittuillakseen. Jos joku ei tätä ymmärrä, niin kumma juttu.
Jos sä tajuaisit, että tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa eikä vittuilunkaan, vaan sen kanssa, että edellisvuoden järkkääjä ei halua tulla sinne yleiseen miittiin, niin se vasta olis kumma juttu.
Kyllä se oli tulossa vielä ennenkuin oman ketjunsa avasi...
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Patz kirjoitti:Ihanaa, näitä ketjuja jo olen odottanutkin! Ei sillä että erityisesti pikkujouluja odottaisin, mutta vittuilu ja hampaidenkiristys on näitä ketjuja lukiessa taattua!

Lupaan osallistua, mutta vain jos a)menu on juuri oikeanlainen kalori- ja
hiilarimäärien suhteen (ilmoitan myöhemmin) b)viinilistalla on vähintään kuuttatoista eri punaviiniä laseittain (tai jos syön kalaa, 24 eri valkoviiniä) c)paikan musiikki on mielentilaani sopivaa d)saan istua älykkäiden ja komeiden miesten kanssa samassa pöydässä (ei muita naisia, naiset on perseestä) e)saan maksaa illalliseni 8,10e lounarilla, 50 sentin kolikoilla ja Masterilla ja f)MGandhi tunnustaa mulle ikuista rakkauttaan ja luonnollisesti hoitaa kaikki tarpeeni illan lopuksi.
Niin, tässähän selvästi sanotaan, että olen tulossa...
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Lupaan osallistua, mutta vain jos a)menu on juuri oikeanlainen kalori- ja
hiilarimäärien suhteen (ilmoitan myöhemmin) b)viinilistalla on vähintään kuuttatoista eri punaviiniä laseittain (tai jos syön kalaa, 24 eri valkoviiniä) c)paikan musiikki on mielentilaani sopivaa d)saan istua älykkäiden ja komeiden miesten kanssa samassa pöydässä (ei muita naisia, naiset on perseestä) e)saan maksaa illalliseni 8,10e lounarilla, 50 sentin kolikoilla ja Masterilla ja f)MGandhi tunnustaa mulle ikuista rakkauttaan ja luonnollisesti hoitaa kaikki tarpeeni illan lopuksi.
Patzilla oli vaatimuksia mitä ninni ei osaa täyttää.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tix: Keu
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.

Ja juu, otin nokkiini niin itseni, kuin muittenkin "luusereitten" takia, jotka ovat alkuperäiseen Pikkujouluun osallistumassa. Minusta viime vuonna oli hienot pileet, ja kaikki hyvin järjestetty. Lähes kaikki olivat paikalla. Näin ei sitten eräitten mielestä VOI olla tänä vuonna, jos minä olen soittanut pari puhelua. Ootte te mainioita.

Omien yksityisbileittensä mainostaminen samalle päivälle vaan oli jotenkin...noh, eiköhän jokainen tajua.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: utarekuningatar
Tää on aika hyvä, ei ihan "jumppanorsun" veroinen mutta aika hyvä silti :lol:
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
Mitä sie mies horiset?

En mä itestäni puhunut. Harmiksenne aion edelleen olla paikalla, vaikka sitten yksin itku kurkussa syömässä punaviinilasilliseni kanssa :lol:
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Listassa nimi on muuttunut "en osallistu"-sarakkeeseen tänään, urpot.
Missä listassa, ei ainakaan tuolla sivun ylälaidassa olevassa.
Mitä sie mies horiset?
No kenestä sä sit puhut?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:No kenestä sä sit puhut?
Patzista.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:No kenestä sä sit puhut?
Patzista.
Voi kääk! Pitäskö munkin?
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valinta.
Jos löytää täältä 20 hyvää tyyppiä, ei voi olla hyvä tyyppi. :perse:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Nyt kun kerran näyttää siltä, ettei ukkoa enää tuona ajankohtana ole, saatan jopa harkita osallistumista. Seurailen vähän onko tarpeeksi mielenkiintoista sakkia ilmaantumassa :)
:cheer:

Hianoo olis kyl tavata sinutkin vihdoin viimein!
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Quarter kirjoitti:Paskasakkia katsotaan kaltoin, koska he eivät osaa ilmaista yksinkertaista asiaa kahdeksan rivin sanaleikillä ja vekkuleilla kielikuvilla.
Ei se lauseen pituus, vaan se, kuinka sitä käyttää. :paijaa:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
Reagoitko sinä itse kaikkien osallistumatta jättämisiin? Itketkö itsesi uneen?

Minä kyllä reagoin ja sanon, että haista kukkanen, jos et tule.
Kikkelis kokkelis.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti:Minä kyllä reagoin ja sanon, että haista kukkanen, jos et tule.
Huh ja kiitos. Välillä on vapauttavaa haluta lapsellisesti huomiota. Ehkä ei kovin äijää mutta vapauttavaa - kyllä te tiedätte.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Nyt olen pettynyt. Siirsin itseni 'en osallistu'-puolelle, eikä kukaan ole toistaiseksi reagoinut siirtooni!? Ei minkäänlaista exodusta suuntaan tai toiseen. Vittu, pitäkää bileenne!
Kyllä sun nyt ois niinku tultava. Mä olen sitä mieltä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mitä mitä!!?? Oon ollu ainakin 15 sekkaa ei-ilmoittautuneena, eikä kukaan ole kaivannut :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Dumari kirjoitti: :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
Sun täytyy ensiksi opetella tykkäämään itsestäsi. Teepäs ihan aluksi 10 kohdan lista hyvistä puolistasi. Muistele niitä kaikkia ihania asioita, jotka olet päässyt kokemaan täällä rakkauden puutarhassa. Entäpä ensisuudelmasi, eikö se tuntunutkin kuin miljoona sydäntä olisi hipaissut sinua seireenien lailla kutsuen ohi kiitäessään kohti ikuista eheyden valtamerta?
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

silsis kirjoitti:
Dumari kirjoitti: :( Voi ei!! Kukaan ei tykkää musta!
Entäpä ensisuudelmasi, eikö se tuntunutkin kuin miljoona sydäntä olisi hipaissut sinua seireenien lailla kutsuen ohi kiitäessään kohti ikuista eheyden valtamerta?
En muista, olin niin kännissä, pilluakin yritin vongata muttei herunut. Oon niin luuseri että! Goddäm you nussiva maailma, i shall have my revenge! BUHAHAHAAA!!
Gaytacca
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 26.09.2006 23:10

Viesti Kirjoittaja Gaytacca »

Vanha poika saapuu kans, anttakee!
Vastaa Viestiin