Onko PERJANTAI unohdettu ?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tää viikko on ollut saatanasta. Onneks se on ohi, mutta olutta tarvitaan. Kippis ja moi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Päätin säästää sata euroa ja värjätä tukkani itse. Mua jänskättää ihan hulluna. No, pahimmillaan tulos on huono, jolloin huomenna joudun pulittamaan parturille sen satkun ja jatkossa luottamaan ammattilaisiin ;)

Raportoin tilanteen edistymisestä. Stay tuned. Väri on siis Champagne, ihQudaa.
Prepare for the worstest.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

Harkitsen kovasti synnin tekemistä. Nuhteeton ihminen on tylsä. Keskiviikon hoitsukin oli rengastettu. Kenellä mä soitan? Olenkohan mä sairas kun runksiminen ei nappaa? Tai homo?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsis kirjoitti:Harkitsen kovasti synnin tekemistä. Nuhteeton ihminen on tylsä. Keskiviikon hoitsukin oli rengastettu. Kenellä mä soitan? Olenkohan mä sairas kun runksiminen ei nappaa? Tai homo?
Et kai homo sentään. Näin muuten pari yötä sitten unta että olin kaverini kanssa kylässä ja sun ja sun tyttiksen luona. Sanoit että esität kityssä semmosta himosinkkua, vaiks oikeesti ootte pitkään jo asunu yhdessä. Huvinsa kullakin :wink:
Prepare for the worstest.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:Raportoin tilanteen edistymisestä. Stay tuned. Väri on siis Champagne, ihQudaa.
Mä oon ihan laiminlyönyt sua viime aikoina. Mitä sulle kuuluu? Pistähän mulle kuva uudestavanhasta tukastas yv:nä, niin lupaan sit kehua sitä palstalla kaikille :wink:

Hah, meillä on sittenkin edelleen yhteys. Vain säälittävä minuutti erotti kaipaustemme purkauksen :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei kai täs kummempia, esitän himosinkkua, värjäilen tukkaa ja kärsin keuhkokivusta. Laitan kuvan sit, pus ja kivaa viikkistä! :)

p.s. Mulla olikin sua jo vähän ikkis!
Prepare for the worstest.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:p.s. Mulla olikin sua jo vähän ikkis!
Joo, samis. Siis kieriskelen TAAS halipulakurimuksessani. En kohtaa retkilläni rakkautta. Hämärä laskeutuu, eväät on syöty ja nuotiokin hiipui.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="silsis"][/quote]

Älähän nyt. Kun lakkaat etsimästä, löydät sen mitä olet aina kaivannut.

Tai jokin muu vastaava lausahdus ;)
Prepare for the worstest.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aiemmin tänään vähän meinasin josko lähtisi kaverin kanssa baariin, mutta nyt alkaa olla sen verran apaattinen ja väsynyt fiilis että ei oikein nappaa. Olisin huonoa baari suraa.

Just äsken olin tapellut hampaat irvessä pari tuntia digiboksilla tallennetun ohjelman saattamiseksi DVD:lle vain todetakseni että homma ei toimi (DVD Shrink ei kutista ohjelmaa tarpeeksi jotta molemmat osat mahtuisivat yhdelle levylle). Vaiva ei ole ollut täysin turhaa, mutta kyllä tämmöinen touhu väsyttää kun olen tapellut sen kanssa jo aika lailla. Huokaus.

Katsoin tarvitsevani kännit. Crowmooria tässä vetelen keskenäni.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:
silsis kirjoitti:
Älähän nyt. Kun lakkaat etsimästä, löydät sen mitä olet aina kaivannut.

Tai jokin muu vastaava lausahdus ;)
En edes etsi nykyään, vaikka joskus tein sitä kompassin kanssa. Ehkä on välillä ihan hyvä kärsiä halipulasta. Muistaa sitten suhteessa arvostaa mammittelua ja sensellasta. Saa perspektiiviä ja sillee. Kai...
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yyyyh, paha olo. Salaatti ei maistu yhtä hyvältä tullessaan takaisin ylös :barf: Avokki muistutti äsken sokerihumalaista pikkulasta, ollaan nyt painittu puolisen tuntia pitkin kämppää. Tuo ei auttanut huonoon oloon. Toivottavasti ei ole vatsatautia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsis kirjoitti:mammittelua
:shock:

Tissimamman juomista?

EiQ WTF toi on, siis sun kielessä?
Prepare for the worstest.
Lepikkorapu

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Jotain kivaa haluaisin tänään. Edith ei anna mulle shakkia, mikä neuvoksi? Katsoin leffateatterien tarjontaa, jos joku lähtee seuraksi niin vois jotain katsoa? Tuossa lähibaari Turkoosissa olisi lisäksi rockia tänään, 3 euroa liput.
silsis

Viesti Kirjoittaja silsis »

nowaysis kirjoitti:
silsis kirjoitti:mammittelua
:shock:

Tissimamman juomista?

EiQ WTF toi on, siis sun kielessä?
Mammittelu=mammiminen=laatuaikaa vähiten väärän kanssa, ei läheskään välttis seksiä vaan sängyssä lähekkäin löhöilyä ja sensellasta :D
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

silsis kirjoitti:Mammittelu=mammiminen=laatuaikaa vähiten väärän kanssa, ei läheskään välttis seksiä vaan sängyssä lähekkäin löhöilyä ja sensellasta :D
Hejj, mää mammittelin eilen uuden ehdokkaan kans. Siihen jää kovin äkkiä koukkuun.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vai on tällä hetkellä muka vuokralaisten markkinat helsingissä. Ja vitut sanon minä. Ylihinnoiteltua paskaa tarjolla. Revi siitä sitten huumoria.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Melnais kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Vitutukseen auttaa joskus kunnollisen aamiaisen syönti ennen töihinlähtöä, ja nopeiden hiilihydraattien välttäminen.
Ei sillä etteivätkö naiset, minä mukaanlukien, kilahtelisi ilman syytäkin, mutta tosiaan ainakin verensokerin äkilliset laskut ja nousut takaavat epävakaan olon. Ja aamiainen olisi pakko syödä, tai muuten ravitsemusviraston virkailijat eivät päästäisi työpaikan ovesta sisään.
Jotenkin tuttu tunne nuorempana kun itsellä oli jyrkät asenteet: En syö vihanneksia ne on viherpiipertäjien juttuja. Asenteiden ja ruokailutottumusten sekä nuoruuden höyryypäisyyden muututtua alkoi parempi elämä. Nykyään en lähde syömättä mihinkään.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Perjantai on menettänyt merkityksensä, kun tulen nykyisin kotiin rauhottumaan viikonlopun ajaksi.

Kämpässä ei ole mitään muuta positiivista kuin kämppis.
Yläkerrassa on ikuiset bileet (sis. tasajalkaa hyppimistä tjsp tömistelyä, musiikintumputusta päivät läpeensä jne), naapurit tupakoivat rappukäytävät (josta tänään muuten sammui valot, siis PYSYVÄSTI) ja seinänaapurin pariskunta tappelee säännöllisin väliajoin.

Opintojen suhteen olen muuttumassa ylisuoriutujaksi, sillä minulla on kohta kasassa kutakuinkin 90 op ensimmäisen vuoden osalta. Puolentoista vuoden kuluttua voin lähteä Helsinkiin opiskelemaan sivuaineita. Syykin lienee selvä.

Mutta ennen sitä aion etsiä uuden asunnon.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Hohhoijaa, töihin taas kohta menossa. Onneksi nämä (t)yöjuoksut loppuu ihan kohta, menee rytmikin ihan vituralleen.
On kyllä ollut niin turha päivä, että sais jo loppua.
Hyvä ettei sitä ole enää paljoakaan jäljellä.

Hyvät perjantait.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tunti aikaa loihtia esiin kuuma, seksikäs ja flirttaileva rokkarin tyttöystävä. Minen jaksa, villasukat ja videot kiinnostavat paljon enemmän kuin vaeltaminen syysmyrskyn läpi myymään tavaraa. Miten tästä selvitään, Vaola, tule lainaan!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Melnais kirjoitti:myymään tavaraa.
Psst! Kai muistat maksaa provikat vaimolleni?
Prepare for the worstest.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Heipähei, hyvää ilta, Beddis kalsarikännäilee taas. Minusta tuntuu, että tätä voisi kutsua jo harrastukseksi. Tänään ois ilmakitaramestaruuskisat, hävettää etten kertaakaan ole ollut sitäkään katsomassa. Mut musa soi ja kalja maistuu. Seurakin on ihan helvetin hyvää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaksaisko sitä oluen tai kahden takia liikuttaa persusta keskustaan? Voipi olla, että mansikkarahka vie voiton.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nowaysis kirjoitti:
Melnais kirjoitti:myymään tavaraa.
Psst! Kai muistat maksaa provikat vaimolleni?
Meillä täällä vastatuulen kaupungissa on ikioma välittäjä, kallis mutta vastustamaton. Ei kai se auta kuin laittaa nainen kuntoon ja lähteä tienaamaan. Huoh.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Melnais kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Melnais kirjoitti:myymään tavaraa.
Psst! Kai muistat maksaa provikat vaimolleni?
Meillä täällä vastatuulen kaupungissa on ikioma välittäjä, kallis mutta vastustamaton. Ei kai se auta kuin laittaa nainen kuntoon ja lähteä tienaamaan. Huoh.
Heeeiii! Nyt kenkää sille Sialle, Vladimir ja Igor neuvottelee sulle paremman diilin alta aikayksikön!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin