Vapaailta!!
Kohta töllö auki ja kolmosen leffa näkyviin.
Mua houkuteltiin kyllä terassille, mutta sanoin nou nou.
Koti-ilta ihan issekseen vei pidemmän korren.
Johan oli päivä. Olen pinkonut pää kolmantena jalkana töistä suoraan lekuriin, sieltä isosiskon luo kokoamaan huonekaluja ja sitten rannalle grillautumaan, ja vielä pienelle shoppailukierrokselle, mukaan tarttui ihquja alusvaatteita ja uusi puhelin, jihuu! Nyt illan rauhaa.
Joo-o... Olin sitten äsken koko taloyhtiön yleinen nähtävyys, kun kasasin terassia. Pitääkö muka kasvattaa munat, ennenkuin saa oikeuden käyttää akkuporakonetta ja jiirisirkkeliä, mitähäh??
Bliss kirjoitti:Pitääkö muka kasvattaa munat, ennenkuin saa oikeuden käyttää akkuporakonetta ja jiirisirkkeliä, mitähäh??
Ei ihan munia, mutta lesbo bussikuski-look voisi olla suotavaa. Lompakko takataskuun, siilitukka päältä ja takaa tsekkitukka. Sininen virkapuku ja kunnon vatsamakkara, niin johan saat nikkaroida rauhassa.
Sinkkumatti kirjoitti: lesbo bussikuski-look voisi olla suotavaa. Lompakko takataskuun, siilitukka päältä ja takaa tsekkitukka. Sininen virkapuku ja kunnon vatsamakkara, niin johan saat nikkaroida rauhassa.
Mun visuaalinen mielikuvitus loi kuvan itsestäni tossa ulkoasussa, ja nyt en pysty lopettamaan hirnumista
Provinssit provinssoitu! Ja kehosta sen kyllä huomaa. Joka paikka niinsanotusti paskana ja väsyttää ihan kohtuullisen perkeleesti. Ja olihan se kyllä s(e)ik(k)ailu. Kuuluisaa FP*:täkin olisi ollut tarjolla, mutta olin nirso. Ja töitäkin vielä tiedossa koko viikoksi (ennen juhannusta tietysti). Sitten kotiin ilmeisesti ETI:lle**. Wittu kun on ehta päivä. ^_^
Heräsin puoli kymmenen erittäin kummallisista unista (olin mm nähnyt unta siitä että mummoni kuolee ja kaveri tanssii flamencoa bordellissa - mieluummin toisin päin) ja tajusin että jahas, puolen tunnin päästä tulisi olla hehkeesti töissä kassan vieressä hymyilemässä...
Pompin kaverin avustamana trampoliinilla yhden Carte dorin energiamäärän verran, ja söin saman rupeaman takaisin katsoessani 2917 kertaa Bridget Jonesin ykkösen.
Huomenna on yliopiston pääsykoe
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Hoippuroin kaupungilla 36 senttiä pitkässä hameessa 12 sentin koroilla ja ihmettelin miksi ihmeessä kaikki naiset nykyään käyttävät lättänöitä kenkiä. Miksei muut kuin minä käytä korkkareita? Paitsi ehkä Ninni. Ei sillä että korottomat kengät olisivat automaattisesti rumat, mutta miksei korkoja?
Mä muuten mittasin hameen ja korot ihan tätä viestiä varten.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx