Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti: En kylläkään muista nähneeni noiden kummankaan varsinaisesti juontavan missään mitään. Kyllä juontajan täytyy se homma handlata.
Turusen englanti on ainakin aivan kammottavaa.
TJEU: Live-dvd pakkahuoneelta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mylwin kirjoitti:
Vaola kirjoitti: En kylläkään muista nähneeni noiden kummankaan varsinaisesti juontavan missään mitään. Kyllä juontajan täytyy se homma handlata.
Turusen englanti on ainakin aivan kammottavaa.
TJEU: Live-dvd pakkahuoneelta.
Kompsista. Kuuleehan sen jo Nightwishin levyiltäkin, että se ääntämispuoli ei oikein ole hanskassa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ja sitten unta palloon että jaksaa vielä päivän kitua.
Kirjoitan tätä alasti
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Yksi kalja maistui erittäin makoisalta, mutta ei jaksanut marssia kauppaan hakemaan lisää. Huomenna mahd. juon muutaman enemmän.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun pitäis hankkia oma elämä ja miettiä jotain muuta huolehdittavaa, koska nyt mä vaan mietin kuka kitinäneito on raskaana ja murehdin asiaa. Milloin kaikki murheet siirtyivät mun vastuulle ja mun ratkaistaviksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:Mun pitäis hankkia oma elämä ja miettiä jotain muuta huolehdittavaa, koska nyt mä vaan mietin kuka kitinäneito on raskaana ja murehdin asiaa.
Äänestys!
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

lakkas tv;ee kiinnostamasta... unille kohta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mun pitäis hankkia oma elämä ja miettiä jotain muuta huolehdittavaa, koska nyt mä vaan mietin kuka kitinäneito on raskaana ja murehdin asiaa.
Äänestys!
Mietin hetken tätäkin vaihtoehtoa, mutta mä olen liian kiltti...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:mä vaan mietin kuka kitinäneito on raskaana ja murehdin asiaa.
Mitä hittoa!!? Muutaman hassun viikon poissa kuvioista ja heti oo ihan ulkona. Nyt joku tiivistys kaikista kitinätapahtumista ja vähän äkkiä!!! Kuka? Mitä? Missä? Kenen kanssa? Edestä vai takaa? Kumilla vai ilman? Saiko vai eikö?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:kuka kitinäneito on raskaana ja murehdin asiaa
Tunnustan, että en ainakaan minä :)
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Nyt joku tiivistys kaikista kitinätapahtumista ja vähän äkkiä!!! Kuka? Mitä? Missä? Kenen kanssa? Edestä vai takaa? Kumilla vai ilman? Saiko vai eikö?
Juu, sil o poikaysti... oon kuullu juttuu. puska ration rätinästä. Pikkusormet high in the air! bon jovia olkaa hyvät :lol: " I think, I die"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En se ole minäkään. Miehistä elintä ei ole täälläpäin näkynyt vielä tänä vuonna.

Patz, tuolla Shrinkin puolella on kertomus siitä raskausasiasta ja se vetosi minun kanaemonomaiseen hoivaviettiini.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ElanorRaven kirjoitti: Kompsista. Kuuleehan sen jo Nightwishin levyiltäkin, että se ääntämispuoli ei oikein ole hanskassa.
Onhan tässä vuosi aikaa opetella. Intensiivikielikurssit kehiin.
Vastaa Viestiin