Finurliga FISdagen!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Impi kirjoitti:
safi kirjoitti:
Feiz kirjoitti: 3 kuukautta jatkunut joka lauantainen ryyppääminen
:shock:
Juu onpa kauheeta.

Ihmiset, jotka kehittää toisia helpommin riippuvuuksia, ovat rakenteellisesti joko herkempiä dopamiinille, tai sitä erittyy enemmän. Jokatapauksessa se liittyy kaikkeen toimintaan, joka tuottaa mielihyvää, ja mihin tahansa voi siis addiktoitua.
*reps* Olet varmaan ihan oikeassa. Mistä helvetistä näitä ******* oikein sikiää.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kaamea hedari, paljon tekemistä. Sain kuin sainkin tutkimussuunnitelman tehtyä, oli syytäkin.. huomenna pitää esittää se. IISCHK!! Onneksi kerrankin tiedän mistä puhua, ei ole vaikea höpötellä luokan edessä, osaisin sen vaikka unissani.

Huomenna otan aikaa koulutehtäviä varten, varaan muutaman litran pepsiä ja pussin karkkia ja teen pari tehtävää valmiiksi. Töissä riittäisi tekemistä kerrankin oikein kunnolla, mutta nyt on pakko priorisoida asiat.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:
No niin vähän ajattelinkin, että palvelu saattaa olla mitä tahansa ainakin muista maista tilaaville. NR:n liekkipopot kyllä houkuttelevat suunnattomasti, joten taidan testata kyseisen firma ja tilata ne sieltä. Suomesta ei käsittääkseni edes saa mistään ainakaan tällä hetkellä. Vaatteet taidan edelleen suosiolla teettää Rosarahilla tai ostaa Morticiasta. Pääsen luultavasti paljon helpommalla.
Jos New Rockin monoja kaipaat, niin leatherheavenissa on aivan tolkuttomat määrät niitä. Noista vaatteista suosittelisin noita, hinnat ovat melko varmasti kalliimpia, mutta tiedätpähän mitä saat.

Mulla tulikin saatana palautusrumba saksaan, toimittivat centurymedian nettikaupasta väärät RC rievut, pärkkele.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Plääh. Monimutkaisten ihmissuhdekuvioiden takia pyysin kolmatta (ja viimeistä) kertaa niin sivistyneesti kuin mahdollista eksääni keskustelemaan asioista, ettei tarvitsisi kärsiä enää ahdistuskohtauksista kun nähdään. Ei siinä, ei sitä periaatteessa olisi pakko nähdä, mutta sen kämppis on hyvä kaverini ja :ERRRRHHHH. Ärsyttää kypsymättömät ihmiset jotka luulee että oma toimintamalli on ainoa oikea tapa toimia kaikille. Niin siis, ei se vastannut vielä. Toivottavasti vastaa pian, ettei tämä enää monimutkaistuisi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuntuu, että tää päivä ois kestäny ikuisuuden, mut viimein pulkassa.
Huomenna pitäs ennen töihin menoa keskittyä hetkeksi koulukaverin kanssa tohon PK-seudun asunnottomuuteen ja treffaa pitkästä aikaa terapeuttiakin, kun viimein lomaltaan palasi....
Nyt väsy ja kotio, jee.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Starflare kirjoitti: Jos New Rockin monoja kaipaat, niin leatherheavenissa on aivan tolkuttomat määrät niitä.
LH:sta ensin etsin, mutta myyvät ei oota ja teeppä piruuttas hiukan hintavertailua. Huima ero, vaikka postikulutkin laskee mukaan.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:LH:sta ensin etsin, mutta myyvät ei oota ja teeppä piruuttas hiukan hintavertailua. Huima ero, vaikka postikulutkin laskee mukaan.
Ei noilla minusta nyt niin huima hintaero näyttänyt olevan kun nopeasti vilkaisin. Tuollainen paketti voi käsittääkseni jämähtää aika helposti tulliinkin kiinni, jolloin pitää pulittaa vielä lisää. 20€ postarit, ei jumalauta.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hyvä minä!!

Olen pessyt pyykit ja ikkunat, lattiat ja astiat, vielä kun itsensä jaksaisi...
Sen sijaan taidan vääntää noita tehtäviä joita olen lykännyt viikkokaupalla. Menen suihkuun vasta tuskanhien kihotessa otsalleni.

Ikävyys vaivaa... Olisipa asiat edes joskus yksinkertaisia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Novoijee, ei ihme, että mulla oli hirveä olo tuossa aiemmin iltapäivällä, kun enhän ollut töissä syönyt juuri mitään. Ja sitten torkuin tuossa vielä enkä ehtinyt kauppaan ja nyt lähes koko päivän ravintoni on muodostunut vain tonnikalasta, kaurapuurosta, suklaasta ja suolakekseistä. Ja mun on vieläkin niin nälkä, mutta jos nyt lukis ja nukkuis ensin.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Starflare kirjoitti:20€ postarit, ei jumalauta.
Eli kimppatilaukset kunniaan!!! :wink:

Tosin liekö tässä sama seinä pystyssä, kun mulla yleensä tilausteni kanssa. Lähipiiristä ei aina heti löydy ketään, jolla olisi yhtenevät mielenkiinnon kohteet esim. musikaali-krääsään, dokkari-DVD-levyihin tai varoituskyltteihin. :twisted:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Jesajajee, vika yövuoro ja sit ei olekaan loppuviikkona duunia. Arvatkaas, mä olen askarellut mun kummitytön synttäreille aasinhäntä vehkeet ja onginta jutskia, maalannut pieniä ja isoja kaloja, jotka kiinnitetään siniseen lakanaan, joka kiinnitetään portaiden kaiteeseen, ja sitten sen yli ongitaan.

Lupauduin taas leikkitädiksi
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ei vain pysty keskittymään noihin tehtäviin. Ahdistaa moiset. Ne on niin typeriä, että on oikeasti vaikeaa keksiä niihin jotain sopivia lässynlässyn-vastauksia. Ärsyttää.
Ei edes oikeastaan ne tehtävät, vaan se seikka, että ennen olen kyennyt vetämään tuollaiset vasemmalla kädellä viidessä minuutissa, mutta nyt lähinnä hakkaan päätäni seinään.

Ja tekee mieli kaikkea mässyä. Ja kaapeissa ei ole mitään. Röökiäkin tekee mieli, mutta ei ole röökiseuraa, ja en viitsi soittaa kenellekään tähän aikaan. Hitto.

Huomenna ajan talviturkkini pois. Ja nypin kulmakarvat.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu? Siis järki ja ajankäyttötaidot. Prkl. No, kohta kumminkin nukkumaan. Parempi epäonnistua tenteissä hyvin kuin huonosti nukkuneena.
Vastaa Viestiin