Lostai
Tää on tätä modernia elämää. Mies ehdotti leffaa ja sapuskaa; ostin just valitsemaani leffaan liput itse netistä, ei tartte käydä tuntia aikaisemmin jonottamassa. V niinkö Verikosto *tuulettaa* Tää on pitäny käydä katsomassa jo pidempään. Sanoinkin jo miehelle että jos se ei lähde, niin mä lähden yksin (tai raahaan Lolitan
).
Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)

Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltäKid kirjoitti:Mä lähen seuraks vaikka kaikkiin paitti Ice Age 2 ku sen oon nähnynnä. Ja mites se bb...Elppis kirjoitti:Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)

Paskat, mä en oo vielä päässyt edes töihin asti enkä tätä menoa pääsekään ennenkun joskus kuudelta. Saa viettää siellä nyt sit taas puoli yötä (tai vaihtoehtoisesti viikonloppua). Nyt mä oikeesti laitan tän kityn kiinni ja kirjoitan tuon koulujutun loppuun. Lyökää mua, jos palaan tänne vielä tänään.
Käykö sulle ens viikon keskiviikko? Mikä nuista muista leffoista vaan poislukien I A 2?!?!Elppis kirjoitti: Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltä

Käy, tällä hetkellä (ei tiedo jos tulee ylläripylläri iltavuoro mutta en usko). Ja katsotaan sitä leffaa sitten myöhemmin!! Röyh...Kid kirjoitti:Käykö sulle ens viikon keskiviikko? Mikä nuista muista leffoista vaan poislukien I A 2?!?!Elppis kirjoitti: Eiks se ollut ens viikolla? Kinopalatsissa muuten menee se vielä! Kyl säkin voit mua joskus sinne kysyä, tää mun "käykö tämä päivä?"- tai "tämä sitten?" alkaa kuulostaa omassa päässä jo kerjäykseltä
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Pari vapaapäivää takana ja hetiku töihi pääsee, ni himokiirus. Kerkee ees kityileen.
Semmosta se täällä on, yks tulee, toinen menee....
Tänää näyttää turkulaisia nuoria miehiä tulevan tänne melkei enemmän ku laki sallii...
Semmosta se täällä on, yks tulee, toinen menee....
Tänää näyttää turkulaisia nuoria miehiä tulevan tänne melkei enemmän ku laki sallii...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Työvoimatoimistolla oli erittäin tylsä luento, mutta yllättävän mukava käynti kelassa oli ihan positiivinen kokemus. Kaikki paperit oli mukana ja homma sujui nopeasti. 
Työvirkailija oli ihan mukava myös. Pelottava fobia siitä, että joku saattaisi oikeasti välittää...
A light in the bläk... oo just the fear of the dark
Iron Maiden roks.

Työvirkailija oli ihan mukava myös. Pelottava fobia siitä, että joku saattaisi oikeasti välittää...
A light in the bläk... oo just the fear of the dark
Iron Maiden roks.
Heei, mitenkäs nämä videopuhelut.. jos rauta mahdollistaa mokomat, niin mitä muuta tunkattavaa on? Vai riittääkö kun kilauttaa kaverille ja irvistelee? En nääs ole mokomaa päässyt vielä kokeilemaan... tosin kaveri aiheellisesti huomautti, että "et kai TOSISSASI kuvittele, että joku haluaisi äänesi kuuntelemisen lisäksi katsoa NAAMAASI?"Durasel kirjoitti:Duunikaverit soittelee videopuheluja konttorin sisällä "lähetääx röökille?", onko meillä tylsää vai tylsää?
Yök, karmeita vekottimia moiset. Paitsi ihan hyödyllisiä oikein käytettyinä, terveydenhoitopuolella tällä hetkellä käytössä diabetes-etävastaanotossa ja psykiatrian (aikuisten ja lasten) etävastaanotossa. Myös traumakirurgia, kipupoli, kuntoutuspoli alkavat käyttää piakkoin kyseisiä vempaimia hyödykseen. Erilaiset kokoukset ja koulutukset onnistuvat hyvin myös videoneukkarilla tai videosillalla. Näin meillä täällä pohjoisessa.killkill kirjoitti:Heei, mitenkäs nämä videopuhelut.. jos rauta mahdollistaa mokomat, niin mitä muuta tunkattavaa on? Vai riittääkö kun kilauttaa kaverille ja irvistelee? En nääs ole mokomaa päässyt vielä kokeilemaan... tosin kaveri aiheellisesti huomautti, että "et kai TOSISSASI kuvittele, että joku haluaisi äänesi kuuntelemisen lisäksi katsoa NAAMAASI?"Durasel kirjoitti:Duunikaverit soittelee videopuheluja konttorin sisällä "lähetääx röökille?", onko meillä tylsää vai tylsää?
Säästä rahat ja ennen muuta hermot. Minä rakastan typeriä, kökköjä kauhuleffoja joiden tehosteet on tehty kolmella eurolla, mutta tämä pätkä oli liikaa. Muistelen hämärästi alkuperäisen olleen huonoudessaan paljon parempi, uusinta oli yksinkertainen, tylsä, huonosti näytelty ja ositettu. En keksi mitään suositeltavaa kohtaa, olisin lähtenyt teatterista kesken pois mutta se tuntuu niin nololta protestoinnilta etten ilennyt. Mutta pysy genressä ja katso illalla kolmoselta Return of the Living Dead. "Elävät kuolleet lähtevät metsästämään lempiruokaansa, eli ihmisten aivoja."Elppis kirjoitti: Sit olis vielä pari muuta leffaa jotka vois kattoo... Ice Age 2, Da Vincin koodi tulee, The Hills Have Eyes ja the HOSTEL (PAKKO KATSOA!!)
Elämä kantaa, jos sen antaa