Jeap, niin minäkin. Kestäisipä perse maksaa tän lukaalin vuokra ite.Hallusinaatio kirjoitti:Ethän nää ees tiijä misä päin Helsinkiä mun työpaikka on.McJanne kirjoitti:30min = lyhytHallusinaatio kirjoitti: lähimaasto=lande
En diggaa pitkistä työmatkoista... eiku siis duunimatkoista. - Oon opetellut puhumaan jo vähän helsinkiä... tarkoitan stadia.
Enkä halua alamaisvuokralaiseksi vaan tahon ihan ihka oman vuokra-asunnon.
Torjantai.
- McJanne
- Kitisijä
Kirjoitan tätä alasti
- Hallusinaatio
- Kitinän uhri
Kiitos, kiitos.irmelianneli kirjoitti: Onnittelut!!
Johan tuota työttömyyttä tulikin ihan tarpeeksi podettua. Olin jopa pitempään työttömänä kuin metsästäessäni ensimmäistä työpaikkaani. Lisäksi viime kesästä aina vuoden vaihteeseen oli todella hiljaista aikaa, kun ei tullut työhaastattelukutsuja. Sitten helmikuun paikkeilla alkoi taas puhelin päristä ja melko lyhyen ajan sisään humpsahti kutsut kolmeen haastatteluun.
"I want you to get excited about your life."
Kerro mulle missä. Laita vaikka privana. Itsekkin nimittäin matkatoimistossa duunissa ja oon hemmetin uteliasEnthu kirjoitti: Työttömyysturvalla en elä nyt, aloitan reilun vkon piästä pienessä matkatoimistossa keskustassa aluksi toimiston tukitehtävissä,ehkä
kouluttavat vähän myöhemmin matkatstovirkailijaksi.

Nyt mä oon down Äippä! mä en oo tietäny tästä mitn.. yhyyyy..(crying baby, not laughing)Elppis kirjoitti:Moi!
Pääsin kuin pääsinkin koneelle! Uudessa työpaikassa kaikki loistavasti. Pomo lähti äsken kotio (varaslähtö), vaikka kone Roomaan lähtee vasta illalla, piti kuulemma mennä pakkaamaan. Pikkuhiljaa alkaa putiikki hiljentyä kun jengi palloilee "vahingossa" pukuhuoneisiin
Työt on tehty, huomenna töitä on vielä vähemmän. Ensi viikolla pitäisi tulla vähän kiirusta, toivottavasti.
Paljon terkkuja kaikille ja nähdään taas joku päivä. Mulle saa soitella edelleen jos jotain on meneillään; vaikken täällä pääse käymään kun vain silloin tällöin.
*puspus*
Pyyhin Netikettiin..