ninnithequeen kirjoitti: Nyt soot kyllä tosi ilkee. Musta on hienoa että Enttu sai töitä, sama sitten mitä töitä ne on. Luetko sä sitten mielummin Gattacan tilitystä kuinka hän ei saa töitä eikä naista?
ninnithequeen kirjoitti:Nyt soot kyllä tosi ilkee. Musta on hienoa että Enttu sai töitä, sama sitten mitä töitä ne on. Luetko sä sitten mielummin Gattacan tilitystä kuinka hän ei saa töitä eikä naista?
Ruikutusta pillun perään vai perverssiä iloa kahvinkeittämisestä?
Hmm... Let me think.
Valitsen Gattacan itkun pillun perään, jos herra välillä ruikuttaa myös tissien perään.
Sana "työ" merkitsee minulle jotakin aivan muuta. Ei jokapäiväisten asioiden hoitoa johon 6-vuotias lapsikin pystyy. Taksvärkki vertaus ei ollut kaukana, mutta vittu iloitkaa jos aihetta löydätte. Minä en löydä.
Voiko olla kieroutuneempaa oloa kuin että käy ensin A-klinikalla, sitten Alkossa ja lopuksi kantaa sitä kilisevää Alkon muovikassia. Siideriä ja viiniä hamstrattu pahan päivän varalle, holitonta of koors.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mä tein viime kesänä paljolti samoja hommia kuin mitä tuo Enthun työ vaikuttaa olevan ja viihdyin ihan kivasti. Mun mielestä ei ole mitään syytä arvottaa eri töitä jotenkin oikeisiin tai ei-oikeisiin töihin. Työ työnä, siitä saa rahaa ja vapaa-ajalla voi sitten tehdä ihan mitä tahansa muuta.
Ann kirjoitti:Homo-Hebuli nähty Kampin metriksellä. Liekö aineissa vai muuten vaan saanut kun virnuili itsekseen, eikä edes moikannut.. Hate you!
Eilen vai? Et sä kyllä siellä ainakaan eilen ollut, kyllä mä olisin sut huomannut jo kulman takaa. Mä puolestani olin menossa vähän ennen klo 19 Kabukia kohti. Ttu että osasikin olla kylmä, pallit olivat nousseet kurkkuun kylmää pakoon. Siitä se virnistys.