Hei sinä kalju mies Ikean ravintolassa lauantaina 25.2. klo 9:30. Kiinnostaisiko lähteä kahville.
-Se punapää homojen kans aamupalalla-
Hyvänä kakkosena tulee tämä otsikolla Satunnaista seksiseuraa:
...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.
Internet on hulluja täynnä.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 28.02.2006 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli kirjoitti:*kuolaa* äsken rapussa tuoksui niin ihanasti tuore pulla. Koska en kaupasta muistanut ostaa pulla, ja koska meillä ei ole uunia (vielä), niin tyydyin omenaan... ei ole kyllä ihan sama asia..
Tule tänne, meillä on kolmen nuhanenän lisäksi talossa koko joukko kakkuja ja piirakoita, jäänteitä sunnuntain synttärikemuista.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mun pitäis taas kovasti siivota, mutta kun ei huvita. Tekisi mieli käpertyä sängyn pohjalle Valittujen Palojen kanssa ja hihitellä siinä sivussa tyttären kanssa Pingulle. Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
Pullanhuollon puutteellisuudesta johtuen päätin tarttua toimeen ja käydä toimiston väelle ja konsulenteille pullat, keitinpä piruuttani kahvitkin vielä.
Lämpimänä kiitoksena en saanut mitään.
w: vaihdetaan pystyynkuollut toimiston väki yhteen tai kahteen useammin kuin kerran tunnissa hengittävään.
Turbohaltija kirjoitti:...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.
Internet on hulluja täynnä.
Älä ole tuollainen, ole mieluummin tällainen. Kirjoitetaan yhdessä tuolle viehättävälle naiselle, kerrotaan että saa yhden hinnalla samantein kaksi miestä. Tuskin tulee keltään muulta yhtä hyvää tarjousta.
Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Kid kirjoitti:Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! "
Semmonen olo, jota ei kyl ole ollut sitten peruskoulun seiskan tai kasin alun jälkeen. Oisko kellään ohjeita siihen, miten näin outo ja vieras olo tulisi kohdata?
RolloTomasi kirjoitti:Semmonen olo, jota ei kyl ole ollut sitten peruskoulun seiskan tai kasin alun jälkeen. Oisko kellään ohjeita siihen, miten näin outo ja vieras olo tulisi kohdata?
Elukka kirjoitti:
Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! "
Niin, hyvähän se näin! Menin vaan ihan häpsälleni ja änkytin vaan notta kiitos
Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan