Turapaska Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Patz kirjoitti: Kännissä ja kihloissa on kiva olla!
Kankkusessa ja naimisissa, yhtä helvettiä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

nypari kirjoitti:hauska kuulla
Äläpä huoli, sun synkät salaisuutes on turvassa mun pikku pikku aivoissa.
Filovirus

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Taisin juuri löytää itsestäni uuden fetisismi puolen :shock:

No jotta, kaikki miespuoliset kumppanit (muutama nainenkin) ovat joko lukeneet tai ovat insinöörejä, ja vielä saman alan insinöörejä.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Päivän deitti-ilmo Cityssä:

Hei sinä kalju mies Ikean ravintolassa lauantaina 25.2. klo 9:30. Kiinnostaisiko lähteä kahville.

-Se punapää homojen kans aamupalalla-

Hyvänä kakkosena tulee tämä otsikolla Satunnaista seksiseuraa:

...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.

Internet on hulluja täynnä.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 28.02.2006 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hip hei, mä saan pitsaa!!!! Yippii. Kylläpä ihminen tulee pienestä iloseksi. Ja onpa vielä kinkkuananasta mistä mä niiin tykkään.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

millivanilli kirjoitti:*kuolaa* äsken rapussa tuoksui niin ihanasti tuore pulla. Koska en kaupasta muistanut ostaa pulla, ja koska meillä ei ole uunia (vielä), niin tyydyin omenaan... ei ole kyllä ihan sama asia.. :P
Tule tänne, meillä on kolmen nuhanenän lisäksi talossa koko joukko kakkuja ja piirakoita, jäänteitä sunnuntain synttärikemuista. :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti: Internet on hulluja täynnä.
"The Internet makes you stupid."
-Something Awful dot com
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun pitäis taas kovasti siivota, mutta kun ei huvita. Tekisi mieli käpertyä sängyn pohjalle Valittujen Palojen kanssa ja hihitellä siinä sivussa tyttären kanssa Pingulle. Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
AINA siis AINA on aikaa siivota myöhemmin!
ninnithequeen

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voinkohan mä tehdä niin, ja siivota myöhemmin? Voinko? Voinhan? Joohan?
AINA siis AINA on aikaa siivota myöhemmin!
Ehanaa, mä meen nyt sit luvan kans lusmuilee :D
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ehanaa, mä meen nyt sit luvan kans lusmuilee :D
Hyvä tyttö, niin sitä pitää :P
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Pullanhuollon puutteellisuudesta johtuen päätin tarttua toimeen ja käydä toimiston väelle ja konsulenteille pullat, keitinpä piruuttani kahvitkin vielä.

Lämpimänä kiitoksena en saanut mitään.

w: vaihdetaan pystyynkuollut toimiston väki yhteen tai kahteen useammin kuin kerran tunnissa hengittävään.
Kirjoitan tätä alasti
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:...etsii viehättävä, älykäs, 29-vuotias nainen. Haluaisin sinun / teidän olevan vapaamielisiä, keskustekukykyisiä ja charmantteja, 26-36-vuotiaita herrasmiehiä. Itse olen varattu, joten vakituisempi suhde ei ei tule kysymykseen. Laita meiliä - vastaan jos kiinnostun.

Internet on hulluja täynnä.
Älä ole tuollainen, ole mieluummin tällainen. Kirjoitetaan yhdessä tuolle viehättävälle naiselle, kerrotaan että saa yhden hinnalla samantein kaksi miestä. Tuskin tulee keltään muulta yhtä hyvää tarjousta.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan :shock:
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Mitenkäs se nyt näinpäin on mennyt? Soitin terveysasemalle ja yritin saada soittoaikaa lääkärille. Juu, sainhan mä mutta lääkäri soittaakin mulle x päivänä x:n aikaan :shock:
Eikös se oo niinku väärinpäin? Tosin eikait sillä väliä-säästänpä puhelinlaskussa.
Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! :evil: "
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Semmonen olo, jota ei kyl ole ollut sitten peruskoulun seiskan tai kasin alun jälkeen. Oisko kellään ohjeita siihen, miten näin outo ja vieras olo tulisi kohdata?
McJanne
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:Semmonen olo, jota ei kyl ole ollut sitten peruskoulun seiskan tai kasin alun jälkeen. Oisko kellään ohjeita siihen, miten näin outo ja vieras olo tulisi kohdata?
Laidan lähellä kannattaa pitää pää ylhäällä.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Todistan jälleen tyhmyyteni: Mikä on turapaska? :lol:
Eiköhän se oo sellanen mitä pitää turata tuntitolkulla. Eli veikkaisin aika kova ;)
ninnithequeen

Patz kirjoitti:
Eiköhän se oo sellanen mitä pitää turata tuntitolkulla. Eli veikkaisin aika kova ;)
Hehe, aina sitä oppii uusia sanoja...

Taidanpa kysäistä ukolta kun se tulee kotiin että meinaatkos olla turana tänään :rofl:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti: Itsekin joskus hämmästyin, että voikos noinkin päin tehdä... Näköjään voi. Mukavampi se tollai onkin, kun ei tarvitse kirota että "Nyt se ei sitte vastaa puhelimeensa, prkl! :evil: "
Niin, hyvähän se näin! Menin vaan ihan häpsälleni ja änkytin vaan notta kiitos

:roll:
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sihteeri läx just toiselle työnantajalle. Mä sain siltä ketjullisen onnenkiven läksiäislahjaksi, kivassa pikku paketissa. Onpas hän herttainen ihminen. Saas nähdä minkälainen meitin uus sihteeri on? No, toivottavasti ei yhtä kova heruttamaan :D
McJanne
Kitisijä

Tura=moka, vika
Kirjoitan tätä alasti
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hop, kauppaan ja tekeen ruokaa. Tolkuton nälkä.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
Tura=moka, vika
Mun mielestä turapaska kuulostaa ripulille.

Asiasta viidenteen. Olen tehnyt töitä ahkerasti. Se on hyvä, kun tänään on viimeinen työpäiväni tässä paikassa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin