Ottaa pätkäytinhebuli kirjoitti:"Pätkäytin" = ottaa lainaa, vai maksaa sitä pois (pätkiä)?irmelianneli kirjoitti:Töitten sijaan pätkäytin tuossa asuntolainaa iiiisoon köntinEttä tällä lailla täällä toimitaan!
Voi vee jos tarjoavat lainaa työttömille, eikös myös edellisen laman edellä tungettu puolipakolla lainarahaa kaikille näköön ja kokoon katsomatta? Maailmanlopun meininki jälleen kerran. Tai no, jos on hyvät takaajat, niillehän se lopulta kaatuu jos on kaatuakseen...
Torstaita!
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Sannu
-
Elukka
-
slam
-
mustanikki
-
sinkkumatti
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
-
Feiz
sinkkumatti kirjoitti:Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
-
sinkkumatti
Jaa. Mä en vaan maksa koko summaa kerralla. Muutama kymppi vaan silloin tällöin, että joutuvat aina laskemaan summat uusiksi. Kiusaaa se on pienikin kiusa.Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
-
Starflare
-
Kid
Jumalauta mikä päivä. Huomenna tää täti menee onneks aamulla jo työhöntulotarkastukseen ja samalla pääsee kuunteluttaa keuhkot. Asiakkaatkin kaikkoo ko mä kröhin tässä keuhkoja pihalle. Ykskin kysy et onko mulla flunssa. Kun vastasin että on, niin jätkä häippäs samantien ovesta pihalle sanomatta sanakaan. Et silleen.
-
Sannu
-
Sannu
Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!sinkkumatti kirjoitti:Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
-
Elukka
-
Starflare
Lohduttaako tämä?Sannu kirjoitti:Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!sinkkumatti kirjoitti:Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
-
Sannu
Oliko pakko..mä niin tykkään silleen laittaa pään pensaaseen ettei susihukka nääStarflare kirjoitti:Lohduttaako tämä?Sannu kirjoitti:Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!sinkkumatti kirjoitti: Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.
Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
-
Starflare
-
Kid
-
1108
-
Kid
-
Sannu
Nyt mää on väsännyt ihan tarpeeksi tätä haastattelurunkoa ja kahlannut pro gradu töitä joten nyt lähden rassaamaan reisiä-vatsaa ja pakaraa jumppaan.
Aion muuten samaan hengenvetoon julistaa itseni leijonanpäämitalilla voittajaksi Kityn "tekee eniten kirjoitusvirheitä" sarjassa...
Ja tässä virallinen puhe:
" Se on se nopeus, pienenä halusin olla jaguaari". Teidän kaikkien pitäisi nähdä mun sormien häikäisevä liikerata näillä nappuloilla!
Aion muuten samaan hengenvetoon julistaa itseni leijonanpäämitalilla voittajaksi Kityn "tekee eniten kirjoitusvirheitä" sarjassa...
Ja tässä virallinen puhe:
" Se on se nopeus, pienenä halusin olla jaguaari". Teidän kaikkien pitäisi nähdä mun sormien häikäisevä liikerata näillä nappuloilla!
-
ElanorRaven
-
tonttu
- irmelianneli
- Kitisijä