Touhutippa-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti: Äääh, se johtuu vaan siitä, että miehiltä puuttuu sellainen sisustuksellinen visio. Eivät osaa kuvitella valmista kokonaisuutta, vaan valittavat jo pelkästä ideasta. Tosin kuitenkin kiittävät lopputulosta ja pitävät sitä kodikkaana.
No, mä esmes sain tekstarivakuutuksen yönmustalta, että jos me joskus asutaan yhdessä, saan päättää sisustuksesta ihan yksin. Tosin en näe meitä asumassa yhdessä ihan heti ainakaan..

On niin paljon, mitä en kotiini huolisi: tv-tuoleja, halpoja hyllykyhäelmiä sellaisesta ihme vanerilevytyyppisestä savulasilla höystettynä, rimssuja, kromijalkaisia lasipöytiä, sellaista Masku-tyyliä... Joo, kyllä mulla on visio ja kotini on pieni taideteos.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Viesti Kirjoittaja Faghag »

nypari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Heh, onneksi olemme suurin piirtein samaa mieltä sisustuksesta: paljon vaaleaa ja valkoista, luonnonmateriaaleja ja erittäin vähän tavaraa. Mitä karumpi ja avarampi, sen parempi.

Asunto mieluiten vanhasta kerrostalosta, korkeat huoneet ja puu- tai parkettilattiat (laminaattikin käy, jos muuten kiva lukaali)
Lähes samis ja mun kämppäni täyttää vaatimukset, joten...

Unohditko syvät ikkunanlaudat?
Shit, unohdin!!!! Kiitos, muruseni :)

Syvät ikkunalaudat OVAT tärkeät. Mun nykyinen jugendtalossa olevan kämppä täyttää myös nämä kriteerit, mutta on vähän ahdas kahdelle täysi-ikäiselle ja-kokoiselle aikuiselle.

EDIT: Tässä asunnossa on myös hauska ikkunaerkkeri.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tylsääääääää. Mitä pahusta sitä oikein tekisi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Starflare kirjoitti:Tylsääääääää. Mitä pahusta sitä oikein tekisi?
Jotain hyödyllistä?
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Tylsääääääää. Mitä pahusta sitä oikein tekisi?
Jotain hyödyllistä?
On siivottu ja tiskattu, lähetetty hakemus työpaikkaan ja käyty uimassa. Mitä vielä?
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nukuin yli kahteen. Nyt on sekava olo, mutta Suomalaisen aleen pitäisi kyetä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Starflare kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Tylsääääääää. Mitä pahusta sitä oikein tekisi?
Jotain hyödyllistä?
On siivottu ja tiskattu, lähetetty hakemus työpaikkaan ja käyty uimassa. Mitä vielä?
Hyvä, sinähän olet ollut varsin puuhakas! Seuraavaksi katsot Dr.Philin, koska siinä avioliittonsa pettyneet kertovat elämästään. Voit katsos valmentaa itseäsi jo etukäteen, ettet tee virhettä. Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Kikkelis kokkelis.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Keikaus kirjoitti:Hyvä, sinähän olet ollut varsin puuhakas! Seuraavaksi katsot Dr.Philin, koska siinä avioliittonsa pettyneet kertovat elämästään. Voit katsos valmentaa itseäsi jo etukäteen, ettet tee virhettä. Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Äh, siinä taas jotkut pässit tilittävät kun ovat kahden viikon seukkaamisen jälkeen menneet naimisiin ja sitten ihmettelevät kun ei olekaan koko ajan niin vitun kivaa. Tänks pat nou tänks.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti: Ai eikö?
No ei q sehän oli jo eilen. Ehkä korkeintaan vähä privana tänään.
Exsat kirjoitti: kirja-ale
Ai nii goddammit! se alko. Pitää hakee ainakin Jasso-kissoja ja Anja Snellmanin runoja. Kiitti muistutuksesta!
Viimeksi muokannut Lapitii, 12.01.2006 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ai niin, kirja-aletkin alkoivat... Periaatteessa mulla ei ole rahaa, eikä houkuttelisi kanniskella painavia kirjakasseja jo painavan treenikassin lisäksi. Ryysiskin on varmaan kauhea. Mutta toisaalta, kun nyt kerran ei pariin tuntiin ole mitään tekemistä, niin tuskinpa pystyn vastustamaan kiusausta.

Jotain pitäisi käydä haukkaamassakin, mutta mitä? Yleensä syön vaan omia eväitä ennen treeniä, joten oon ihan huippuhuono arvioimaan mikä olisi nyt paikallaan. Hiilareitakin on tullut tänään tankattua jo ihan liikaa...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Faghag

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Keikaus kirjoitti:Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Dr. Phil on ihQ :h: *fani*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Starflare kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hyvä, sinähän olet ollut varsin puuhakas! Seuraavaksi katsot Dr.Philin, koska siinä avioliittonsa pettyneet kertovat elämästään. Voit katsos valmentaa itseäsi jo etukäteen, ettet tee virhettä. Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Äh, siinä taas jotkut pässit tilittävät kun ovat kahden viikon seukkaamisen jälkeen menneet naimisiin ja sitten ihmettelevät kun ei olekaan koko ajan niin vitun kivaa. Tänks pat nou tänks.
Mun pitäisi varmaan katsoa ko. shöu, mutta kun en just silloin pääse telkkarin ääreen, enkä ole vielä saanut mummulta perimiäni videoita toimimaan niin että saisin äänitettyä muutakin kuin kolmosta ja Ruotsin kanavaa. Pahus.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en mene kirja-aleen. Mä menen lauantaina baariin.
nojoojust

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Edith kirjoitti:Mä en mene kirja-aleen. Mä menen lauantaina baariin.
Oikeaa asennetta. Mä en lue, mä vaan kirjotan...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

'menta...
TPK #5, mikäli toi :ditto: lasketaan :) Muuten vissiin #4?
Kerpeles... Joku on sählännyt palkanmaksumääräysten kanssa, joten voi käydä niinkin huonosti, että tän kuun palkasta ainakin puolet tulee vasta helmikuun lopussa. :x
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kotona. Lähettivät mut töistä himaan ku kysyin että voinko käydä firman piikkiin ostaas kuumemittarin. Sanovat vaan että kyllä sen ite tietää jos on kipee. Kotomittari näytti 37,5 eli vähän lämpöö..Hmph, täällä mä ny sit oon ja oottelen nussua.
Tulis jo, mulla on tylsää!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Dr. Phil on ihQ :h: *fani*
Mä menen aivan transsiin ja nirvanaan, kun katson Dr.Philiä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Rääh.
Nukuin puolillepäivin, sitten olen istunut koneella. Puuduttaa. Pitäisi hankkia elämä, mutta minulle kerrottiin, että se on yliarvostettua.

En tiedä mitä tekisin... Varmaan alan maalaamaan, ystäväni tilasi minulta taulun, punasävyisen neitokaisen, suosituksena sellainen siweähkö maalaus, tissit saa näkyä. Visio on, nyt kun saisi vielä jotain valmiiksikin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ai ai ai, että reidet ja pohkeet osaavatkin olla jumissa. Brotherin kanssa tehty päälle kymmenen kilometrin lenkki teki tehtävänsä – varsinkin kun en ole tottunut juoksemaan asfaltilla. Olo on kuin sääritukisella Forrest Gumpilla.

Yksi vanha kaveri sai ylipuhuttua mut katsomaan lätkämatsia Nordensköööökkelille.. Saa nähdä miten penkkiurheilun vihaaja jaksaa seurata matsia. Tosin olen ollut joskus (vuonna sirppi ja vasara) henkeen ja vereen Hifkin kannattaja. :twisted:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Minä aion muuten painattaa itselleni Dr.Phil -paidan.
Dr. Phil on ihQ :h: *fani*
Mä menen aivan transsiin ja nirvanaan, kun katson Dr.Philiä.
Mä menen vaihtamaan kanavaa ja kuuntelemaan Nirvanaa!

Ja nyt osoitetta herttoniemen suuntaan!
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:swirl::swirl::swirl::swirl:
^-väsymittarin lukema tänä aamuna.
Tulee böön-autti. Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No eikai siitä nyt Pentti tullut :shock:
Kyllä se nyt taitaa Pentti olla. Pentti on hyvä nimi isolle ja laiskalle kollille. Sano Pena vaan näin ystävien kesken. Tosin tuuliviirimäisen luonteeni tuntien saatan nimen vielä vaihtaa loppumetreillä.
Hyvä :) Mun kissapoijaat aikoinaan oli Risto ja Ossi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

slam kirjoitti: Olutta... :lol: Meinasin avata topikin uskontoaiheesta, mutta antaa olla. :)

"Jos joku tulee sanomaan teille, että tuolla on messias, niin älkää uskoko, sillä vääriä profeettoja ja messiaita nousee, niin minun tulemukseni on lähellä." :cool:

osaan raamattua :)
Hmm. Onko Slämäri siis yksi seitsemästä sinetistä :fear:
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ostin tänään alkoholitonta siideriä ja alkoholittoman oluen. Taas on heikot hetket turvattu. Ei muuta uutta Vantaalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin juu, semmosta mietin täällä, että haluaisiko joku lähtiä minun kanssani Hamletiin 18.1. kun siellä on semmoset bileet, missä on paljon poliiseja ja livebändi. Tilaisuus sopii erittäin hyvin sinkkuneidoille, joilla on univormufetissi, vaikkei niitä vormuja siellä varmaan näykään. Kainosti nyt vaan täällä viikonpäiväketjussa kyselen, ei viitti avata omaa miittiketjua, ettei paikalle tule liikaa saalistusintoisia neitoja ja mustasukkaisia miehiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin