Re: Blondille auto
Lähetetty: 17.04.2013 16:19
En mä viitsi kun en voi sitä kuitenkaan tilata.
Ja ei kai me urpsu nyt kovin usein olla edes eri mieltä!
Ja ei kai me urpsu nyt kovin usein olla edes eri mieltä!
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Autoasioissa, joka nyt kuitenkin on aika kapea siivu ihmiselosta, ei toki muuten!Vesper kirjoitti:Ja ei kai me urpsu nyt kovin usein olla edes eri mieltä!
Luin jo ketjua sen verran, että Vesper suunnitteli pelastavansa luonnon. Ja dieselillä ei kyllä sitä pelasteta.elco kirjoitti:^^ Harva asia vituttaa yhtä paljon kuin downsize turbo bensakoneessa. Mulla niitä on kaksi.
Miksi meisselissä pitää laittaa downsize turbo kun yhtä hyvin voi laittaa oversize+++:an?
Typerää, plain stupid. Häkäpöntöt tappavat enemmän ihmisiä kuin sakilaiset.Vesper kirjoitti:Molemmat. Yli 20 k ajaville diesel, CO-raja 170g. Alle 110g päästöillä työnantaja maksaa kertaluotoisen korvauksen! (ei maksanut kyllä mulle, vaikka firman ekan ekoauton aikanaan tilasin, hmpf)
Tähän väliin pitää taas kertoa tarina Vehon huollosta, jonka hallissa joku satunnainen citroen oli parkissa. Puolen minuutin välein vehje sihautti takapäätä 20-30 cm ylöspäin laskeakseen sen taas hetken päästä alemmalle korkeudelle sihahduksen saattelemana. Virtalukossa ei ollut avainta. Ohi kulkevalta huoltopenalta tiedusteltaessa citroenin ongelman laatua vastaus oli tyhjentävä: "Sen kun perkele tietäisi!"masa kirjoitti:Käy piruutas koeajamassa se DS5. Et häviä mitään ja koet ainakin takuulla jotain täysin massasta poikkeavaa.
http://www.lincah.com/2012-citroen-ds5/ ... n-ds5-side
Käsittämätöntä pöljyyttä. Voitko sanoa että kaikkien alojen asiantuntija netissä sanoi noin niin johan alkaa korjaantua.Vesper kirjoitti:Molemmat. Yli 20 k ajaville diesel, CO-raja 170g. Alle 110g päästöillä työnantaja maksaa kertaluotoisen korvauksen! (ei maksanut kyllä mulle, vaikka firman ekan ekoauton aikanaan tilasin, hmpf)
elco kirjoitti: Tähän väliin pitää taas kertoa tarina Vehon huollosta, jonka hallissa joku satunnainen citroen oli parkissa. Puolen minuutin välein vehje sihautti takapäätä 20-30 cm ylöspäin laskeakseen sen taas hetken päästä alemmalle korkeudelle sihahduksen saattelemana. Virtalukossa ei ollut avainta. Ohi kulkevalta huoltopenalta tiedusteltaessa citroenin ongelman laatua vastaus oli tyhjentävä: "Sen kun perkele tietäisi!"
Hytti oli tyhjä. Saattoi siellä tietty olla joku Giscard d'Estaingin haamu, joka riivaa laajemmaltikin ranskalaisia "autoja".masa kirjoitti:
Siellä tais olla hytissä joku ghettoneekeri sormi pomppujousinapilla.
Tiedän myös tarinan VTS Xsarasta, joka uutena meni sähkövikojen takia huoltoon. Ei saanut Veho kuntoon, joten hommasivat Ranskasta tehtaalta sähköasentajan paikalle. Kuukauden jantteri yritti Xaraa kuntoon mutta luovutti ja Veho antoi ostajalle kokonaan uuden yksilön. Tarina ei kerro oliko se yhtään parempi kuin edeltäjänsä.elco kirjoitti: joka riivaa laajemmaltikin ranskalaisia "autoja".
Sun pitää perustaa se oma firma. Kirjaat kestävän kehityksen ohjelmaan että yritykseen ei hankita autoja, joiden CO2 päästöt alittavat 300g/km:llä!elco kirjoitti:^ Voiko työnantajalle maksaa jotain siitä, että saa rajan vaikka 300 grammaan?
Rellulla on 4v aikaa ajaa se 100 000 täyteen.masa kirjoitti:Tiedän myös tarinan VTS Xsarasta, joka uutena meni sähkövikojen takia huoltoon. Ei saanut Veho kuntoon, joten hommasivat Ranskasta tehtaalta sähköasentajan paikalle. Kuukauden jantteri yritti Xaraa kuntoon mutta luovutti ja Veho antoi ostajalle kokonaan uuden yksilön. Tarina ei kerro oliko se yhtään parempi kuin edeltäjänsä.elco kirjoitti: joka riivaa laajemmaltikin ranskalaisia "autoja".
Nykyäänhän Citikalla on jo 3 vuoden tai 100 000 kilsan takuu, ja uusimmalla C5 mallilla on tehdas tuupannut testikilsoja 5 miljoonan verran. Kai ne vihdoin yrittää tehdä jotain maineensa parantamiseksi.
On umpityperää ylläpitää päästökauppaa, jos siviili ei voi ostaa oikeuksia työsuhdeautolleen. Politiikka voisi olla vaikka sellainen, että isomman auton haluavat joutuisivat neutraloimaan kaikki päästöt, jolloin nollapäästöiseksi tehty V8 itse asiassa parantaisi firman ympäristötasetta.NuoriDaavid kirjoitti:Sun pitää perustaa se oma firma. Kirjaat kestävän kehityksen ohjelmaan että yritykseen ei hankita autoja, joiden CO2 päästöt alittavat 300g/km:llä!elco kirjoitti:^ Voiko työnantajalle maksaa jotain siitä, että saa rajan vaikka 300 grammaan?
Nyt tämä tarina (vetoan toiseen tarinaan, jonka kuulin) alkaa tuntua epäuskottavalta. Miksi ihmeessä muka autoliike olisi vaivautunut pysyvästi korjaamaan asiakkaansa auton? En usko ennen kuin näen.masa kirjoitti:Tiedän myös tarinan VTS Xsarasta, joka uutena meni sähkövikojen takia huoltoon. Ei saanut Veho kuntoon, joten hommasivat Ranskasta tehtaalta sähköasentajan paikalle. Kuukauden jantteri yritti Xaraa kuntoon mutta luovutti ja Veho antoi ostajalle kokonaan uuden yksilön. Tarina ei kerro oliko se yhtään parempi kuin edeltäjänsä.
Nykyäänhän Citikalla on jo 3 vuoden tai 100 000 kilsan takuu, ja uusimmalla C5 mallilla on tehdas tuupannut testikilsoja 5 miljoonan verran. Kai ne vihdoin yrittää tehdä jotain maineensa parantamiseksi.
exPertti kirjoitti:Ei etsi mikä siellä sitä virtaa syö.
Tottakai on. Luettelemieni lisäksi listalla on VW ja Skoda. Jälkimmäistä ei kannata edes ehdottaa.masa kirjoitti:Onko teillä joku merkkirajoituskin?
Neliveto AMG:ta parempi on kuusveto AMG:MrM kirjoitti:Tää ois neliveto, tosieko, eikä ulkonäkökään oo hassumpi: http://www.mercedes-amg.com/webspecial/ ... ve/eng.php
Mietin sitä kanssa, en vaan ole varma mitä tykkäilet korotetuista. Juu, ihan hieno sekin oli ja oletettavasti budjetin rajoissa.Vesper kirjoitti:Mä vähän ihastelin sitä V40 Cross Countrya, sopis tällaselle maalaiselle!
Q7 ei ole ratinlämmitintä??NuoriDaavid kirjoitti:Aprikos, kaverini oli UAE:ssa lääkärinä ja osti tietysti sieltä auton tuliaisiksi. Autokauppias oli ihmeissään, kun kaveri halusi autoonsa penkinlämmittimet. Kauppias ei voinut ymmärtää, miksi kukaan haluaisi lämmitää penkkejä.
Itse haluaisin ratinlämmittimenkin.
Ei ole vakiovarusteena.Leevi kirjoitti:Q7 ei ole ratinlämmitintä??NuoriDaavid kirjoitti:Aprikos, kaverini oli UAE:ssa lääkärinä ja osti tietysti sieltä auton tuliaisiksi. Autokauppias oli ihmeissään, kun kaveri halusi autoonsa penkinlämmittimet. Kauppias ei voinut ymmärtää, miksi kukaan haluaisi lämmitää penkkejä.
Itse haluaisin ratinlämmittimenkin.