Krapula vielä läsnä, mut huitaisen kohta kunnon ruoat, niin eiköhän se auta. Tuparikansalle kiitos seurasta ja pitäjille erityisesti fasiliteeteista. Hauskaa oli, ja hevimestassa tuli käytyä ekaa kertaa. Erityiserityiskiitokset jollekin jostakin...
Eksä nyt edes curlingikieltä tajuu? Sitä sanotaan nänniksi sitä kurlauksen keskiympyrää ja heittoa sinne määrikseksi. Kandee opetella, kohta on pitäjät täynnä kurlaushalleja.
bedlam kirjoitti:
Eksä nyt edes curlingikieltä tajuu? Sitä sanotaan nänniksi sitä kurlauksen keskiympyrää ja heittoa sinne määrikseksi. Kandee opetella, kohta on pitäjät täynnä kurlaushalleja.
no en mä tajunnu... tässä mitään kurlinkia jouda miettiin kun ei siinäkään edes voitettu. Voi hitto, nyt ois semmoinen fiilis että vois juoda tuon saarenmaan pois.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina kirjoitti:no en mä tajunnu... tässä mitään kurlinkia jouda miettiin kun ei siinäkään edes voitettu. Voi hitto, nyt ois semmoinen fiilis että vois juoda tuon saarenmaan pois.
Georgina kirjoitti:no en mä tajunnu... tässä mitään kurlinkia jouda miettiin kun ei siinäkään edes voitettu. Voi hitto, nyt ois semmoinen fiilis että vois juoda tuon saarenmaan pois.
Georgina kirjoitti:Voi hitto, nyt ois semmoinen fiilis että vois juoda tuon saarenmaan pois.
Mää juon ahvenanmaan sitte.
Ryve tässä nyt itsesäälissä kun yks on niin hassu
No ei tässä nyt parane. Olen liian monesti kärsinyt unettomia öitä Ruåttin takia, kolme vuotta sitten varsinkin. Nyt en heille sitä suo, hopia on hieno saavutus. Nyt sitten keskittymään Kärppien kannattamiseen.