Jossei tuo Mojo taas pihtaile, niin sittenhän meitä olisi sopivasti kolme pyörääDumari kirjoitti:lis majottumassa ko. huoneeseen?

Neljäskin on mahdollinen.
en usko että turku pettää teidän toiveitanne!Dumari kirjoitti:Jossei tuo Mojo taas pihtaile, niin sittenhän meitä olisi sopivasti kolme pyörääTissinikki kirjoitti:Montakos meitä olis majottumassa ko. huoneeseen?Dumari kirjoitti:Omppuun, pomppuu! Mulla ei ole mahiksia ruinata koska olen miäs, niin menen suosiolla hotlaan. Tuussäkin, niin pidetään jatkot sielä
Ai ei? no jos nuo ottavat mojon niin mähän voisin ottaa Elanorin sitten?Niba kirjoitti:en usko että turku pettää teidän toiveitanne!Dumari kirjoitti:Jossei tuo Mojo taas pihtaile, niin sittenhän meitä olisi sopivasti kolme pyörääTissinikki kirjoitti: Montakos meitä olis majottumassa ko. huoneeseen?
2.Apus etupenkki ja vitusti meidenii _0/Dumari kirjoitti:Matkavastaava Dumiksella on taas kyseltävää:
1. Montakos niihin pomppu-huoneisiin mahtuu& halutaan mahtua?
2. Haluaakos joku rock-henkisen kyydin sinne? Liput autoon annetaan huutojärjestyksellä, seuraavat kriteerit&suostuttelukeinot on tasapelin sattuessa; tissit, mahdollinen kuskihalukkuus ja lahjonta.
3. Jotain ehotuksia? Mojo lupaili huomenissa varmistaa osallistumisensa, kuten teen minäkin, jonka jälkeen huone&sänkypaikat varataan.
On mulla tissit. Ajaa voin tarvittaessa (kyetessä). En lahjo.Dumari kirjoitti:Matkavastaava Dumiksella on taas kyseltävää:
2. Haluaakos joku rock-henkisen kyydin sinne? Liput autoon annetaan huutojärjestyksellä, seuraavat kriteerit&suostuttelukeinot on tasapelin sattuessa; tissit, mahdollinen kuskihalukkuus ja lahjonta.
Just. Kiitti vaan niin hemmetisti, nyt saa mitään hommia tehtyä kun alkoi mielikuvat vilisemään päänupissa.Tissinikki kirjoitti:Ja niin kun pikkuoravat jo odotti saippuointia. Phuuh, ei kai auta kun hieroa niitä omin käsin...1108 kirjoitti:naisiahan ei äijien saunaan huolita