Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Hans Jörgen kirjoitti:Ei mulla ole pienintäkään aikomusta jatkaa viestittelyä, laitoin jo eilen soitellaan-tyyppisen viestin ja se jää puoleltani viimeiseksi.
Oisit laittanut sellaisen "kaikkea hyvää sinulle elämään" -viestin, niin varmasti ois kohta tullut treffiehdotusta.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ihmissuhdepelit ei oo minusta kovin aikuisia. Itse oon joskus aikanaan syyllistynyt tuon kaltaiseen (kännissä), kun oon vaan kaivannut jotain lisäseuraa cityporukkaan, ja kyseessä ihminen, josta en henk koht oo kiinnostunut, eli ei ees plään öö. Mutta joskus joku ystävä onkin innostunut tyypistä ja laahannut kämpilleen. Ja nää on ollu tyyppejä, joiden en oo olettanut satuttavan itseään mun "itsekkyydestä". Rakastuneita ja haavoittuvan oloisia en oo koskaan kiusannut. Mut toi on tietty eri juttu, jos kyseessä kahdenkeskiset treffit, silloin en oo vaivautunut pitämään plään bee-tyyppejä, ei intressiä. Meitä on joka junaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Oon kyllä joskus vähän huono myös sanomaan ei tarpeeksi selkeästi. Kun ei haluaisi loukata. Vieläkin ois kehittämistä, vaikka parannusta onkin tapahtunut.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jaaha, se hammasharja näyttäs eskaloituvan hetkelliseen puolittuvaan vuokraan ja pienellä viiveellä puolikkaaseen isompaan vuokraan. Jännä, hyvin jännä. En tiiä tekiskö mieli tilittää vai leuhuuttaa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

McJanne kirjoitti:En tiiä tekiskö mieli tilittää vai leuhuuttaa.
Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin