Oisit laittanut sellaisen "kaikkea hyvää sinulle elämään" -viestin, niin varmasti ois kohta tullut treffiehdotusta.Hans Jörgen kirjoitti:Ei mulla ole pienintäkään aikomusta jatkaa viestittelyä, laitoin jo eilen soitellaan-tyyppisen viestin ja se jää puoleltani viimeiseksi.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
- disasterpiece
- Elämätön Kitisijä
Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
- Kottarainen
- Kitisijä
Ihmissuhdepelit ei oo minusta kovin aikuisia. Itse oon joskus aikanaan syyllistynyt tuon kaltaiseen (kännissä), kun oon vaan kaivannut jotain lisäseuraa cityporukkaan, ja kyseessä ihminen, josta en henk koht oo kiinnostunut, eli ei ees plään öö. Mutta joskus joku ystävä onkin innostunut tyypistä ja laahannut kämpilleen. Ja nää on ollu tyyppejä, joiden en oo olettanut satuttavan itseään mun "itsekkyydestä". Rakastuneita ja haavoittuvan oloisia en oo koskaan kiusannut. Mut toi on tietty eri juttu, jos kyseessä kahdenkeskiset treffit, silloin en oo vaivautunut pitämään plään bee-tyyppejä, ei intressiä. Meitä on joka junaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Kottarainen
- Kitisijä
Oon kyllä joskus vähän huono myös sanomaan ei tarpeeksi selkeästi. Kun ei haluaisi loukata. Vieläkin ois kehittämistä, vaikka parannusta onkin tapahtunut.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- McJanne
- Kitisijä
Jaaha, se hammasharja näyttäs eskaloituvan hetkelliseen puolittuvaan vuokraan ja pienellä viiveellä puolikkaaseen isompaan vuokraan. Jännä, hyvin jännä. En tiiä tekiskö mieli tilittää vai leuhuuttaa.
Kirjoitan tätä alasti
McJanne kirjoitti:En tiiä tekiskö mieli tilittää vai leuhuuttaa.
Came here for school, graduated to the high life