Vitun vetinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kastuin big time, kun kaatosateessa meinaisin myöhästyä aamubussista. Meni siis juoksuksi, eikä varjo silloin paljon auta. Mutta eilinen meni hienossa kelissä Särkänniemessä koko perheen voimin kaikki seitsemän tuntia. Ihan mukavaa oli. Vielä kolme kymppituntista ennen neljän viikon lomaa. Huomenta!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sissos saatana että on hiostava keli. Pelkästään kävellessä tulee hiki.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Työmaalla sataa sisällä yhtä paljon kun ulkona ja ulkona sataa wanhoja akkoja hameet korvissa.

Niin ja lapselle nimeksi Kaisu Amanda tai Kasper Nathaniel.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olin suunnitellut tänään mopokauden korkkaamista, mutta Esteri on näemmä asiasta eri mieltä.
Work like a captain, play like a pirate.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Vesper kirjoitti:Olin suunnitellut tänään mopokauden korkkaamista, mutta Esteri on näemmä asiasta eri mieltä.
Olin kans puolivakavissani suunnitellut polkaisevani Esteriä fillarilla sinne, minne aurinko ei paista, mutta kun ei se nyt paista oikein muuallekaan, tulee tästä tämmöinen exit only - salipäivä. Tänään on myös eka päivä juhannuksen jälkeen, kun lähes kaikki inkkarit tuntuvat taas melovan samassa kanootissa, joten voin halutessani palata myös aivotoimintaa vaativien aktiviteettien pariin. Viikonlopun päihteistä vieroittautuminen on ollut lapsellisen kivutonta, kun vikan jämätupakkiaskin loppuminenkin tuntui lähes siunaukselta, mutta sen koukuttavimman laitoin katkolle vasta tänään: rapea aamiaispekoni vaihtui kylmään kalkkunaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerrankin miellyttävä sää, joten taidan suunnata ytimeen hakemaan koristetta ranteeseen ja ehkäpä nauttimaan yhden käymisteitse valmistetun ruisjuoman.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyi vittu mikä kokemus. Poikkesin juuri naapuri Nesteellä hakemassa snäkiä, kun tajusin tällä sadan metrin matkalla olevani lokkien hyökkäyksen kohteena. Syöksyivät korkealta minua kohti ja raakkuivat. Se oli neljä vastaan yksi yv-hyökkäys. Asioin huoltoasemalla ehkä 10 minuuttia ja kun palasin, nämä saatanan kätyrit aloittivat välittömästi jatkohyökkäyksen minua kohti. Pakenin takaisin sisätiloihin. Odotin taas ehkä kymmenen minuuttia ja hiivin takakautta seinän viertä takaisin poliisitalolle.

Ylläni on vihreä t-paita, jossa mustavalkoista printtiä. Ja tummansiniset farkut. Tuo paitako niitä korpesi vai mikä? Olisiko niillä pesä ja poikue lähellä? Olisi ollut varmasti hauska näky, jos mulla olisi ollut virkavaatteet päällä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vitun vetinen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Luonto kostaa!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin