Erikoisia esineitä pimppiin?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Erikoisia esineitä pimppiin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mikä on erikoisin esine/tavara minkä olette vaginaanne tunkeneet. itse tyydyttäessä tai jonkun muun tyydyttäessä teitä, miltä tuntui?

Ei ollenkaan minun keksimäni kysymys, vaan suora lainaus naistenlehtien Anna&Ellit-keskustelufoorumilta, jonne sattumalta ajauduin tirkistelemään eikun siis tutkimaan Naiseuden Mysteeriota.

Tässä ketjussa http://keskustelu.ellit.fi/threads/esin ... n.1401839/ naiset keskenään (eivät arvaa että vanhat runkluuseritkin voivat nähdä) kertovat työntäneensä pilluunsa/heidän pilluunsa työnnetyn mm:

Kurkku, sähköhammasharja, vessaharja, , partahöylä, "iso porkkana, bataatti (sukkulanmuotoinen, ei sellainen pyöreä), banaani tietysti, Smirnoff Ice-pullo, shampoopullo, hiustenhoitoaineputeli, hiuspatukoita ""pillun täydeltä"", lusikka, selänpesuharja varsi"

"Nippu kyniä, nokkahuilu, piippirauta eli eräänlainen kiharrin, porkkana, kurkku, talouspaperiteline, kauhanvarsi, hiuspatukoita, hiusharjanvarsi, peppuun hammasharja ei harjapuoli edeltä."

Voisivatko Kitinän jäljelläolevat naiset myös avautua kuin tuolla naisten palstalla tekevät. Ja kertoa yksityiskohtaisesti tapahtumista ja miltä tuntuu. Sekä seksileluista että varsinkin noista tilapäisesineistä jotka ovat alunperin muuhun käyttöön. Miehetkin voivat toki kertoa mitä kaikkea ovat pimppaan laittaneet paitsi mulkkunsa, on se niin väärin.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Erikoisia esineitä pimppiin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Meidän Perhe"-foorumilta lisäksi:
http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/59 ... kaa_miksi_

"kurkku,banaani,lenkkimakkara,kanamuna jalka,taskulamppu,geishakuulat,anaalikuulat narussa,dildo,miehen kalu pimperon sisällä,ja varmasti muuta mitä en muista. Joo nyrkki ainakin"

"mm. peniksen, kurkun, porkkanan kynttilän, zucchinin, sormia, kynän, dildon ja banaanin."

"kananmunan"

Vauva-´foorumilla oli ongelma:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3955377/ ... s_pillusta

"Miten saan pallon pois pillusta?

Tuli hetkellinen impulssi, että haluan tyydyttää itseäni vähän golfpalloa isommalla esineellä.
Olen yrittänyt kaivaa palloa sisältäni, mutta se tuntuu aina lipsahtavan käsistäni pois. Olen yrittänyt työntää sitä vatsalihaksilla, mutta tuntuu, ettei se aio poistua. Suoraan sanottuna nyt ahdistaa ihan helvetisti.

Miten pallon voisi poistaa kotikonstein? Saisiko joistakin rakennettua oman imukupin? En haluaisi tämän "vaivan" takia mennä päivystykseen naama punaisena".


:shock: :shock: :shock: :shock:
En tiennytkään, että naisten yleinen tapa on työnnellä vaikka mitä esineitä pilluunsa! Täytyy niillä olla suuret tarpeet! Mites Kitinän naiset?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Erikoisia esineitä pimppiin?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tähän asialliseen ja eroottiseen (aina kun pillusta puhutaan, se on erotiikkaa) kyselyyn on tullut vähemmän vastauksia kuin Niban ketjuihin!

On aikas ilmeistä, että naiset työntelevät vaikka mitä sinne yhteen paikkaan.

Mutta jos kysyn kliinisemmin:
Kitinässä lienee vieläkin kaksi lääkäriä.
En tiedä onko sairaanhoitajia enää.

Mutta mahdollisilta terveydenhuoltoalan ammattilaisilta kysyn ja voinee vastata yksittäisten potilaiden henkilöllisyyttä paljastamatta:

-Oletteko itse tai tuntemanne työtoverit poistaneet potilaan itse tai seksikumppaninsa työntämiä vierasesineitä potilaan ruumiinaukoista?
-Mistä ruuminaukoista?
-Ovatko ne potilaat olleet enimmäkseen miehiä (luultavaa), naisia vai pikkulapsia esim. herne nenässä?
-Millaisia esineitä sieltä löytyy?
-Millä tekniikalla ne poistetaan? Opetetaanko sitä tekniikkaa lääkärikoulussa? (ei intin lääkintämiehelle)
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Erikoisia esineitä pimppiin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin