Tiistai
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Tiistai
Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
-
- Kitisijä
Re: Tiistai
^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. Mutta kohta täryttelemään, tärylevyn hain juuri. Haalarit päälle...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Kerron terveisiä!Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
-
- Kitisijä
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.James Potkukelkka kirjoitti:Kerron terveisiä!Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.James Potkukelkka kirjoitti:Kerron terveisiä!Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Etkö sä enää ole

Juhannuksen menu aiheuttaa päänvaivaa. Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia. Pitäiskö äkkiä hankkia joku juhannusheila? Vai aiheuttaisko vaan pahennusta saunomalla miesten kanssa...
Work like a captain, play like a pirate.
Se on Lain julma Koura! (G.R.R. Martin)James Potkukelkka kirjoitti:Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.
Etkö sä enää ole
Pyyhin Netikettiin..
- James Potkukelkka
- Kitisijä
On mustekala paikalla edelleenJames Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
- McJanne
- Kitisijä
On näköjään tullu elämä. En oo kerinny kattomaan GoT:ia enkä lukemaan nettisarjiksia. Voe voe.
Halusivat että lopetan duunit vuokrafirmalle tänään.
Toki sen perään sitten ilmottivat, että talo haluaa palkata vielä plus kakkosella syyskuun loppuun (elokuun 8.) sijaan määräaikaisella. Niin ja työpäällikkö tinki väkisin palkkaaki lisää, vaikka koitin vastustella. Karhu, se on vaan kovvoo hommoo. Ota Gat Karhua, sillä pääsee pitkälle.
Niin ja sit käytiin kattomassa yhtä OK:ta taas, tästä jätettiin hattu kiertämään ja toivotaan toivotaan. Jos vuokranantaja tykkää visioista, se on muutto tän kuun lopussa ja semmonen tilanne, etten taas oikein tiiä että mitä helevettiä.
Fiketti on kyllä rallipeto, ei pompi Porvoon motarilla juuri lainkaan, vaikkei mikään kiihdytysauto olekaan. Hakkaa esin Nissanin ja Volvon ja Tojen esitykset mennen ja tullen vasemmalla kädellä silmät kiinni. Tankillisella ysikasia pääsee 600km ja roiskeet päälle, ei oo sekään huono kun tankki on pieni, niinkun konekin (1.4l).
Se on kohta kuukausi täynnä täydellisesti putkeen menneitä juttuja, eli eiköhän tästä taas seitsemän laihaa vuotta odota. Kymmenvuotissyklin katastrofivuoteen on kyllä vielä neljä vuotta aikaa.
Halusivat että lopetan duunit vuokrafirmalle tänään.
Toki sen perään sitten ilmottivat, että talo haluaa palkata vielä plus kakkosella syyskuun loppuun (elokuun 8.) sijaan määräaikaisella. Niin ja työpäällikkö tinki väkisin palkkaaki lisää, vaikka koitin vastustella. Karhu, se on vaan kovvoo hommoo. Ota Gat Karhua, sillä pääsee pitkälle.
Niin ja sit käytiin kattomassa yhtä OK:ta taas, tästä jätettiin hattu kiertämään ja toivotaan toivotaan. Jos vuokranantaja tykkää visioista, se on muutto tän kuun lopussa ja semmonen tilanne, etten taas oikein tiiä että mitä helevettiä.
Fiketti on kyllä rallipeto, ei pompi Porvoon motarilla juuri lainkaan, vaikkei mikään kiihdytysauto olekaan. Hakkaa esin Nissanin ja Volvon ja Tojen esitykset mennen ja tullen vasemmalla kädellä silmät kiinni. Tankillisella ysikasia pääsee 600km ja roiskeet päälle, ei oo sekään huono kun tankki on pieni, niinkun konekin (1.4l).
Se on kohta kuukausi täynnä täydellisesti putkeen menneitä juttuja, eli eiköhän tästä taas seitsemän laihaa vuotta odota. Kymmenvuotissyklin katastrofivuoteen on kyllä vielä neljä vuotta aikaa.
Kirjoitan tätä alasti
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Oi aikoja, oi tapoja!James Potkukelkka kirjoitti:On mustekala paikalla edelleenJames Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.
Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
-
- Kitisijä
...eli mikä vitun resurssipula?!James Potkukelkka kirjoitti:Oi aikoja, oi tapoja!James Potkukelkka kirjoitti:On mustekala paikalla edelleenJames Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.
Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
A-jan-va-raus-sys-tee-mi. Aikaa sitten saakin odottaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:...eli mikä vitun resurssipula?!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Ei ollut ajanvarausta. Passin haku netin kautta ja valmiin passin hain jononumerolla. Passin olisi saanut R-kioskillekin, mutta siinä olisi mennyt muutama päivä kauemmin.
-
- Kitisijä
Niin?Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!sivustahuutaja kirjoitti:Niin?Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittääexsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Meet äijien kanssa saunomaan, niin kyllä ne naiset sillä aikaa rauhoittuvat!Vesper kirjoitti:Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan.Vagabondo kirjoitti:Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittääexsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

Came here for school, graduated to the high life
- James Potkukelkka
- Kitisijä
exPertti kirjoitti:Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan.Vagabondo kirjoitti:Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittääexsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

"tai siis en minä tiedä, mutta Janne ja Ari olivat sitä mieltä"
Ehdottomasti. Ton vois heittää vaikka siinä vaiheessa, jos joku alkaa huomauttelemaan siitä miesten kanssa saunomisesta.exPertti kirjoitti:Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan.Vagabondo kirjoitti:Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittääexsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
We used to laugh a lot
"Jos olisitte parempia vaimoja kun mitä olette niin teidän ei tarvitsisi jännittää mua täällä. Nyt pojat saunaan!"
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitinän uhri
Voittavin veto olisi alkaa pokaamaan niitä mimmejä. Pahimmassakin tapauksessa kutsu ko. hilpeään seurueeseen jää ensi vuonna tulematta, parhaassa tapauksessa vietät tulevat jussit miesporukassa tai saat välittömänä bonarina pesää.
Kiitos vinkeistä! Erinomaisena vaimomatskuna olenkin jo heti aamulla käynyt lihakauppiaalta hakemassa kilotolkulla ribsejä, jotka parhaillaan marinoituu jääkaapissa. Illalla keitän ne makuliemessä ja keittelen lopuista sopivan glaseerauksen huomista grillausta varten. Hain myös torilta uudet perunat, joista pyöräytän vielä fetan kanssa salaatin samalla kun valmistan mummonkurkut ja keitän hillon muurikkaletuille. Ja jos vielä vähän raparperimehuakin keitteilis. Hain myös uudet Juhannusfarkut ja värjäsin aamulla ripset ja kulmat. Sitten ajattelin vielä pakata mukaan mukavia seurapelejä ja muuta tarpeellista mökkikamaa koko jengille. Ja ehkä pieni drinkkibaarikin lähtee matkaan.
Että ehkä mä tosiaan kokeilen tota lainia. Jos ei sunnuntaina kuulu, olen kuollut.
Että ehkä mä tosiaan kokeilen tota lainia. Jos ei sunnuntaina kuulu, olen kuollut.