Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Viesti Kirjoittaja scarface »

House 6. tuotantokausi. Menin sit hetkessä senkin kattomaan läpitte! :D Ja eiku jatkoa oottamaan..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Dharma & Greg :h:
Koko tuotanto tyylikkäästi youtuben kautta ja tykkäsin ihan yhtä paljon kun silloin kun näin sarjan telkkarista.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

The walking dead alkoi pyörimään viime sunnuntaina paikallisella tv-kanavalla. Katselin maanantai-iltaan mennessä koko ekan tuotantokauden ja nyt toinen lähes paketissa. Junnaamaan jäi, skippaan kyseisen kohkaamisen tähän kauteen ellei jotain ihmeellistä ala tapahtumaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Dexter loppui kokonaan, nyyh. Periaatteessa ihan hyvä, että se osattiin lopettaa ajoissa. Pari kyyneltä lorahti silti poskelle.
Juuri jatkunutta Walking Deadia on tietty pakko katsoa ja sitten tietty American horror story 3 (The Coven).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Dexter loppui kokonaan, nyyh. Periaatteessa ihan hyvä, että se osattiin lopettaa ajoissa. Pari kyyneltä lorahti silti poskelle.
Juuri jatkunutta Walking Deadia on tietty pakko katsoa ja sitten tietty American horror story 3 (The Coven).


Vähän oli tylsä homma kun Breaking bad ja Dexter loppui samalla viikolla. Toki Dexterin tarina oli jo venytetty liian pitkäksi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Dexter olisi pitänyt lopettaa neloskauteen: murhattu vaimo ammeessa ja lapsi veressä lattialla! Vitonen olis vielä ihan ok ja viimeistään siihen olisi pitänyt pistää piste. Kutonen oli aivan paska ja seiska lähti aivan lapasesta, vaikka siinä Ray Stevenson olikin. Kasia en ole jaksanut edes katsoa: välillä pistän episodin pyörimään taustalle kun luen jotain tai teen ruokaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

American Horror Storyn neljäs kausi, Freak Show, katsottu nyt kokonaan. Kiva kompakti kausi, jossa 13 jaksoa eli ei turhaa venyttelyä. Tykkäilin niin kuin kaikista edellisistäkin kausista. Mitähän keksitään viidenneksi kaudeksi. Toivottavasti sellainen on siis tulossa. Edit. Tulee viides kausi, jee!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:HBO kun on nyt tilattu kotiin oikein maksettuna versiona ja GOT:takin saa vain jakson per viikko voisi alkaa seuraamaan jotain uutta taas.
Mä aloitin Bansheen, kohta kaksi kautta katsottuna. Kohtalaisen kuumottava päähahmo ei haittaa ollenkaan! Lisäksi paljon panemista ja väkivaltaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tänään alkaa TV2:lla parhaaksi rikossarjaksi koskaan ylistetty HBO:n True Detective tuplajaksolla. Talteen menee, vaikuttaa hyvältä sarjalta.
^ On kyllä aika vaffa, vaikka onkin perussarjamurhaajakauraa. Loistavat näyttelijät.
Matthew oli parissa ekassa jaksossa loistava. Vielä en lähde arvioimaan sarjan tasoa, mutta aion seurata loppuun. Vespalle kiitos vinkistä!
Mä katoin nyt kans tän. Pidin kyllä kovasti. Tosiaan vahva tunnelma ja ihan mielenkiintoiset hahmot. Etteivät vain amerikkalaiset olisi ottaneet vaikutteita tanskalaislta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Mä katoin nyt kans tän. Pidin kyllä kovasti. Tosiaan vahva tunnelma ja ihan mielenkiintoiset hahmot. Etteivät vain amerikkalaiset olisi ottaneet vaikutteita tanskalaislta.
Tuskinpa sentään. Nic Pizzolatto vaikuttaa omaleimaiselta ja lahjakkaalta tyypiltä. Oli kyllä hienoa nähdä kaksi eturivin hollywoodnäyttelijää näyttelemässä ihan sydämensä kyllyydestä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Etteivät vain amerikkalaiset olisi ottaneet vaikutteita tanskalaislta.
Tuskinpa sentään. Nic Pizzolatto vaikuttaa omaleimaiselta ja lahjakkaalta tyypiltä. Oli kyllä hienoa nähdä kaksi eturivin hollywoodnäyttelijää näyttelemässä ihan sydämensä kyllyydestä.
No mene ja tiedä. Minusta True Detectivestä tuli jotenkin epämääräisesti tunnelmaltaan mieleen the Killing ja sen alkuperäinen, tanskalainen versio. En tiennyt tekijöistä tai sarjan taustoista mitään, mutta nyt googlasin tuon mainitsemasi Pizzolatton. Kävi ilmi, että kaverin ensimmäinen tv-käsikirjoitustyö oli the Killingin amerikkalaisen version kirjoittaminen. QED.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:HBO kun on panemista ja väkivaltaa.
Tuossahan tuli puolet hyvän tv-sarjan kriteereistä. Pannaan tilaukseen pari jaksoa ja katsotaan koliseeko.
Amazing shit happens!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Olen joskus aiemminkin puhunut tästä nelosen Holmesista. Eli Elementary sarjasta (ti klo 22-23). Täytyy kyllä sanoa, että sarjan tämän viikon jakso oli todella katsottavaa tavaraa. Trainspottingin Sick Boy on kyllä hyvä valinta Holmesiksi ja Lucy Liu on mahtava Watson.

Oikeastaan ainut outous on joskus jakson lopussa tapahtuva "mitä juuri katsoin" efekti kun pohtii miten jutun loppuratkaisuun alusta asti päädyttiin. :)

--

Samalla rahalla, Mentalistin viimeinen kausi on puolessa välissä ja epäilen että tätäkin sarjaa tulee vielä ikävä kuten Housea. Kritiikkinä en ole huomaavinani kuitenkaan erityisen suurta tunteitten paloa päänäyttelijöitten välillä, jota sarja yrittää ulostuoda.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Olen joskus aiemminkin puhunut tästä nelosen Holmesista.
Mä siis katson tätä sarjaa epäsäännöllisen säännöllisesti, eli sikäli olen kanssasi taas samalla aaltopituudella, mutta sen verran koetan pitää päätä tuulipuvun kauluksen yläpuolella, että korostaisin sarjan nyt kuitenkin olevan laadullisesti aivan eri sarjassa (mistä näitä sekavia metaforia tänään tulee!) kuin vaikka joku True Detective tai tanskalaiset.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Olen joskus aiemminkin puhunut tästä nelosen Holmesista.
Mä siis katson tätä sarjaa epäsäännöllisen säännöllisesti, eli sikäli olen kanssasi taas samalla aaltopituudella, mutta sen verran koetan pitää päätä tuulipuvun kauluksen yläpuolella, että korostaisin sarjan nyt kuitenkin olevan laadullisesti aivan eri sarjassa (mistä näitä sekavia metaforia tänään tulee!) kuin vaikka joku True Detective tai tanskalaiset.
Tietysti tuo brittiläinen Sherlock on sarjana taas ihan eri sfäärissä. Cum-bertti ja huikeat käsikirjoittajat.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Olen joskus aiemminkin puhunut tästä nelosen Holmesista.
Mä siis katson tätä sarjaa epäsäännöllisen säännöllisesti, eli sikäli olen kanssasi taas samalla aaltopituudella, mutta sen verran koetan pitää päätä tuulipuvun kauluksen yläpuolella, että korostaisin sarjan nyt kuitenkin olevan laadullisesti aivan eri sarjassa (mistä näitä sekavia metaforia tänään tulee!) kuin vaikka joku True Detective tai tanskalaiset.
Tietysti tuo brittiläinen Sherlock on sarjana taas ihan eri sfäärissä. Cum-bertti ja huikeat käsikirjoittajat.
Joo. Pitkillä jaksoillaan myös elokuvallisempi.

Mutta kyllä mun mielestä parasta just nyt on laatusarjat, joissa on sellaisia tuotantokaudenmittaisia juonia ja draaman kaaria, nämä mysteeri per jakso -sarjat ovat so last decade tai century.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Mutta kyllä mun mielestä parasta just nyt on laatusarjat, joissa on sellaisia tuotantokaudenmittaisia juonia ja draaman kaaria, nämä mysteeri per jakso -sarjat ovat so last decade tai century.
No onhan Sherlockissakin yli tuotantokausien menevä pidempi juoni, ts. Sherlock vs Moriarty tanssi.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Katsoin hiljattain alkanuttuna Wayward Pinesia. Suomessakin se pyörii parhaillaan. Ihan ok:lta vaikuttaa kolmen katsotun jakson jälkeen. Sukat eivät pyöri jaloissa, mutta ei tylsistytäkään. Kirjoja, joiden pohjata sarja on tehty, en aio lukea.

http://www.imdb.com/title/tt2618986/
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Suvinen kirjoitti:Pelkäsin että kaikki kunnolliset tosi-teeveet menee kesäksi tauolle, mutta American Idolin uusin kausi (joka käsittääkseni jää viimeiseksi) saapui pelastamaan kesäni!
Katsoin hetken tuota viikonloppuna ja just sillä kohtaa laulamassa oli aivan järjettömän upeaääninen nainen. Tuomarit olivat kuitenkin silleen "ihan ok" -meiningillä, kun nainen ei ollut missään mallinmitoissa.
Vastaa Viestiin