Kitinätön tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Avataan tämäkin nyt.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällä ollaan!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Täällä ollaan!
No hyvä, minä jo huolestuin. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä ainakin meen kinkkiin syämään!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hommia olis niin vitusti ettei tiedä mistä aloittaa. Mopon perseen purkaminen, pihatöitä, kotitöitä ja töitä. Josko sitä saa enemmän aikaiseksi ku ainakin juhannukseen pyrimmä pitämään korkin kiinni. Sunnuntai-aamuna sivuttiin omia huuto- ja kaariyrjöennätyksiä, ikään kuin kroppa yrittäisi kertoa jotain...
Pakko myöntää että vähän desperado-meiningin puolelle on taas puolihuomaamatta valuttu. Ehkäpä paineet tuohon harrastukseen pienenevät edellyttäen että nämä muut vitutaatiota aiheuttaneet asiat alkavat selvitä..
Amazing shit happens!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Minne se poitsu katosi? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kipasin vitosen ja kympin enarit samalla lenkillä ja jäi vielä vauhtireserviä. What kind of sorcery is this!

Noh, onneks illaksi on luvassa pyöräilyä ja reeninvetoa ja vaikka mitä.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Minne se poitsu katosi? :)
No tuota; mainitsin aikaisemmin tästä kolmio-neliödraamasta, jonka yksi osapuoli on illanvieton järjestäjänä kanssani, ja on melkoinen ihme jos kokkipoika näihin bileisiin ilmestyy. Tai kumpikaan kokkipojista itseasiassa. Jos ilmestyy niin jotain on kyllä tekeillä. Voin infota huomenna kuin kävi :)
Ilmiselvästi missasin jotakin. Mutta kun kyse on parisuhderintaman asioista se tuntuu olevan status quo aina minulle. Tiedän omatkin parisuhdeasiani aina viimeisenä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Kipasin vitosen ja kympin enarit samalla lenkillä...
Paljon meni?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Et oo MC tracker buddy? Sieltä tulee heti ilmoitus..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kipasin vitosen ja kympin enarit samalla lenkillä...
Paljon meni?
http://www.movescount.com/moves/move63645338
Lapselliset best estimated:
5k 25:52
10k 52:51

20kg sitten taitaa olla ne "oikeet enarit" jotain 44:42 ja 20:xx sarjaa, en siis mikään maratoonari ollut silloinkaan.

Mutta iloani et voi pilata, parannus noin kolme minsaa vitosella ja viitisen minsaa kympillä ja noi on molemmat kuitekin tänä vuonna tehtyjä entisiä neo-enareita :)
Kirjoitan tätä alasti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti: 5k 25:52
10k 52:51
Toi kymppi on (tietenkin) suhteessa parempi ja indikoi alle 2h puolimaraa. Mielestäni hyvä suoritus! Mulla on hiljainen tavoite syksyn Tre puolimara ja alle 2h. Jos vain terveenä pysyn, pitäis kyllä mennä syksyllä ja aiemminkin. Nyt on ollut polvi tulehtuneena ja jo hieman huolestuin. Mut reipas 11km lenkki meni viikko sitten 1:05:een, josta voi vetää johtopäätöksen, et vastaa noin 55min/10km. Ihan oma arvio. Mut pistä vaan jatkossakin juoksukirjoituksia tänne, mä olen innokas keskustelija niin juoksusta kuin vaikkapa puntistakin, Bluntly hoi!
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
McJanne kirjoitti: 5k 25:52
10k 52:51
Toi kymppi on (tietenkin) suhteessa parempi ja indikoi alle 2h puolimaraa. Mielestäni hyvä suoritus! Mulla on hiljainen tavoite syksyn Tre puolimara ja alle 2h. Jos vain terveenä pysyn, pitäis kyllä mennä syksyllä ja aiemminkin. Nyt on ollut polvi tulehtuneena ja jo hieman huolestuin. Mut reipas 11km lenkki meni viikko sitten 1:05:een, josta voi vetää johtopäätöksen, et vastaa noin 55min/10km. Ihan oma arvio. Mut pistä vaan jatkossakin juoksukirjoituksia tänne, mä olen innokas keskustelija niin juoksusta kuin vaikkapa puntistakin, Bluntly hoi!
Mjoo, mulla oli tän kesän tavote raiskata lappua touko-, kesä-, heinä-, ja elokuussa kertaalleen, mutta pyjamajumppakisat imas budjetin, joten vedän raakana metsää sitten.

Taitaa kovin treenipuolikas olla 2h15min tai sitä luokkaa, juostu vielä ihan kyrpäolosuhteissa. Kymppi nyt menee alle tuntiin jo, on vaan vielä tekeminen, että saa voimat riittämään kunnolla pitemmille reissuille. Mun tavotteet onkin vuoden sisään puolikas lapun kanssa alle kahteen tuntiin, maastopuolikas (http://www.kiipfit.fi/ koska entisen kanssa veto) ja pitkän tähtäimen suunnitelma 4h yhtämittasta juoksua (matkasta riippumaton) ja viimesenä yks vähintään 10h kestävä ultra joskus.

Maltillisesti oon juoksua reenaillu, mutta kuitenkin kestävyysturhailua enemmän kun jumppaa, eivät ole kovin hyvin toisiaan tukevia jos oikein kunnolla meinaa reenailla. Tällä hetkellä on vielä valtava etu juoksu ja pyörätreenistä koska paska peruskunto. Nyt on kyllä taas jäämässä lajitreeni pyjamajumpassa pitkälle tauolle koska pari muuttujaa ja liiton 6kk karenssi.

Tässä on nyt oikeestaan taustalla se tosiasia, että tämän ruhon kokonaispaino ei pienene ei sitten millään pysyvästi ilman pitempää itsekidutusta, olen nyt saanut sen asettumaan tuohon 72-74kg väliin ja tavoitepaino vuoden loppuun mennessä on alle kuuskytneljä kiloa. Luulis vauhtia löytyvän kontra reilun vuoden takainen 90kg+
Kirjoitan tätä alasti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen nyt keväällä saanut pari kolme lenkkiä viikkoon plus puntit ja kerran viikkoon säbä sekä ajoittaiset pyörälenkit. En usko, et saan juoksua edes neljään kertaan säännöllisenä, mut yritän sit nostaa kertakilsoja. Nyt normilenkki on joko 11km tai 7km.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Mulla on kanssa 3-4 lenkkiä viikossa, mutta petraa pyöräilemällä kanssa aika paljon, tulee sähäkät vetotreenit ihan hyvin, hauskasti treeninvetomatkoista.

Kymppi on se perusyksikkö, yks vähän ravakampi ja yks vähän löysempi, lisäksi yksi sikapitkis viikkoon. Näitten lisurina pitäisi tehdä vetotreenejä, lempimesta tossa Kartanonrannassa tommonen 50m korkeusvaihtelulla oleva 450m pitkä mäki. Ja toki potkupallokentällä ihan satasiakin.

Noista vedoista on kyllä vähän jääny tavote, oon pallotellu, oisko viisaampi uhrata toinen peruskymppi noille, jos jotai kilsan vetoja lisäis ohjelmaan periaatteella "viimeisen vedon pitäisi olla yhtä rasittava kun ensimmäisen".

Tossa meä kuntopolulla (1.9km) teen välillä semmosta, että hölkkään sinne, tempasen rundin niin paljon kun irtoo, sit rundi löysää ja sit taas niin paljon kun irtoo ja hölkkä kotiin. Tappavat korkeuserot siinäkin.

Pyörällä tulee sit noita 7-10km matkoja 8-10 viikkoon ja teoriassa pitäs jaksaa yks sikapitkis vängälläkin. Käytännössä varmaan juoksu/vänkäily saa vuorotella, paitsi kun menee hulluus mieheen ja aika usein meneekin.

Noitten kaverina on sitten samoilua tuolla persjönsterissä, yks päiväreissu per 2vko tuntus olevan hyvä ja siihen sit jos haluaa jossain lähimetsässä polkukävellä niin saahan sillä tunteja äkkiä kalenteriin. Jos ois kiviä uusiin varvaskenkiin, voisin myös toisen ravakemman kympin korvata parilla erillisellä maasto/polkuvitosella.

Joku viisaampi sano kyllä, että ois viisaampaa juosta joka päivä jonkinlaista lenkuraa kun noita rankempia tonne väliin ujuttaa. En tiiä, loppujen lopuksi meen kuitenkin enemmän fiiliksellä kun sapluunalla, jos joku päivä jää välistä niin ei siihen kuole.

Laji/röllitreenit sitten päälle, menee suhteella oma:veto:oheis about 1:1:1, jossa siis oheiset tarkottaa kaikkea muuta paitsi kwondoa, oma omaa kwondotreeniä ja veto omaa kwondonvetovuoroa.

Nyt ku oon karenssissa, niin loppuvuoden lajitreeni jäänee sivuosaan, jollon suhde vuoden lopussa 1:2:2. Tän päivän tilastorivi 2015-90.0-91.0-124.0 (vuosiluku-tunti-tunti-tunti).
Kirjoitan tätä alasti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on kans täysin fiilispohjalta ja miten kerkiää. Tulee usein parikin välipäivää liikunnasta peräkkäin. Juoksua otan myös paljon siten, että tuoreilla jaloilla pitäis vain juosta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lepopäivät onkin helkutin tärkeitä, jos mie meen ohjelman mukaan, mulla on puolitoista lepopäivää viikossa, eli noin karkeasti joka toinen viikko yksi ja joka toinen viikko kaksi ja niiden pitopäivät vaihtelee.

Jos sattuu peräkkäisinä päivinä raastotreenit, niin olen pitänyt kahta lepopäivää putkeenkin ja tietenkin sitten kiso/vyökoe/yms valmisteluiden vaatimat himmailuviikot ennen suoritusta erikseen. Ainiin ja tietenkin ylimenokauden rennothetkut on sitten vastaavasti lähinnä verryttelyä ja lihashuoltoa, tällä hetkellä neljän viikon fyysiset kaudet ja niiden välissä aina viikon ylimenokaudet.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin