Scribd - Netflix kirjoille

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Scribd - Netflix kirjoille

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Täältä koodi http://www.teleread.com/book-subscripti ... -3-months/ 3 kk ilmaiseen kokeiluun. Jos haluaa jatkaa, 8.95 dollaria kuukausi. On hiukan kuin Netflix mutta kirjoille. Aloittivat juuri audiobook lisäykset , on ollut tosi näppärä mulle.
fa-q.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Scribd - Netflix kirjoille

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Hyvä idea, jos tykkää lukea joltain laitteelta. Itse tykkään vetää kirjat paperisena eikä mulla ole edes tablettia tai kännykkää, josta voisi lukea. Kindle on, mutten tykkään siitäkään. Olen siis edelleen dinosaurus. :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Scribd - Netflix kirjoille

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Mä en voisi elää ilman mun Kindleä, tosin luen myös paljon kirjoja jotka julkaistaan vain digitaalisesti, ja kaikki ARC:it ovat digitaalisia mulle kun asun täällä jumalan selän takana. On mulla tabletti myös, mutta valo ei sovellu kovaan lukemiseen. "Oikeita" kirjoja ostan vain kun halvempia/ei saatavilla digitaalisena versiona.

Tämän otin vain koska hyvä audiobook kirjasto. Totesin etten tällä hetkellä kykene lukemaan niin nopeasti kuin pitäisi. Tänä vuonna pääsen ehkä 80 luettuun kirjaan kun luvun pitäisi olla vähintään 150/vuosi että TBR-lista lyhenee edes jollain järkevällä tasolla.

Mulla on myös Amazonin Audible, mutta maksaa 14.95 dollaria kuussa. Sillä saa yhden ihan-minkä-hintaisen audiobookin tahansa, ja muut audiobookit on yleensä muutaman dollarin jos omistat kindle version kirjasta. Tätä käytän vaan jättikirjoihin joiden lukeminen veisi liikaa aikaa tai voisi muuten olla haasteellista. Seuraavaksi taidan ottaa Infinite Jest kirjan, jossa kuuntelu aika on about 57 tuntia. Lukunopeus tuolle olisi ihan liian hidas.

Odotan että Kindle Unlimited tulee saataville myös Suomessa asuvalle, tosin ei kuulemma ole yhtä kattava ja hyvä kuin Scribd.
fa-q.
Vastaa Viestiin