*komppaan*pikkuego kirjoitti:Jestas, tää täti on syöny vissiin säilöntäaineita kaksin käsinirmelianneli kirjoitti:-75![]()
-76
Nyt tuli niin tärkeä galluppi, että on aivan pakko vastata:
1976
Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.Keikaus kirjoitti:Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion.Kittys kirjoitti:Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.Keikaus kirjoitti:Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.nypari kirjoitti:Miksi miestä ei sanota koskaan hyvin säilyneeksi, edes nuorekkaaksi? Vituttaa aina olla kiertäen "ootpa sä nuoren näköinen" tai beibifeissi. Ei oo helppoo...
Joo o, noin mulle on kerrottu. Sitäpaitti; se yks 65nen taiteilijakin iski "hottiksen" tai toisiNpäin. Ikä mitää, kuha toimii..joku edes.nypari kirjoitti:Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion.Kittys kirjoitti:Joo, tai ku oot 6kybänen, voit olla charmantti. Uhh.Keikaus kirjoitti: Nuoren näköinen tai beibifeissi kuulostaa söpöltä ja hyvältä. Nuorekas on mielestäni haukkumasana ja joskus synonyymi liikaa yrittävälle. Hyvin säilynyt on ihan yhtä kamala. Tulee mieleen muumio.
Onhan meillä jo yksi uusi pissis meidän lisäksi, mutta apuapapua, sekin täyttää tämä vuonna 20! Iiiiiikksssksksksk!Geetzu kirjoitti:Huolestuttavaa luettavaa. Tänne tarvitaan ehdottomasti pissiksiä lisää!
Martta voisiksä? Vai etsinkö mä? Molempi parempi, aloitan mainostuksen.
Älä selitä. Sä olet söpö yhden (minä) sun toisenkin (ne muut) kityläisen mielestä. Lisäksi sä olet miehekäs sellaisella mukavalla tavalla. Ei kaikki tykkää sellaisista kirveellä veistetyistä Marlboro-miehistä, minä en ainakaan kauheasti. Miljoona kertaa mieluummin söpö/kaunis mies kuin komea.nypari kirjoitti:
Voi kun oli kiva tämä viimeinen "lohdutus". Mulla on siis edessä 32 vuoden kiirastuli ja jos hyvin käy niin impotenttina tuhkamunana saan vanhainkodissa naisasukkien jakamattoman huomion.
Kyllä se vaan niin on, että kohta et sinäkään saa kuin "vertaistasi" eli menopaussin ohittanutta naista!Turbohaltija kirjoitti:1971
Niin no, en minä tiedä mitä lappuja se äippä popsi... Jotain varmasti kun minusta tuli tällainenTiikeriankka kirjoitti:Kymmenessä päivässä ehtii jo hyvin pyöriä happopäissään.LillyMunster kirjoitti:1979.
Ennätin elää seitsemänkymmentäluvulla hurjat 10 päivää
Mitä hittoa, tekään ette ole minua kuin vuoden vanhempia ja silti minulla on sellainen kuva että olette saaneet elämässänne aikaiseksi jo vaikka mitä ja ihan aikuisia..Elppis kirjoitti:Tädääng! Totta pöriset ystäväinCamilla kirjoitti:Väittäisin että 1981 on vielä parempi.
Kuules nyt papparainen. Laskujeni mukaan turbohaltija täyttää tänä vuonna 35 vuotta. Sinä taas olet mitä? 43...44? (en jaksa etsiä synt.vuottasi tähän nyt)Gattaca kirjoitti:Kyllä se vaan niin on, että kohta et sinäkään saa kuin "vertaistasi" eli menopaussin ohittanutta naista!Turbohaltija kirjoitti:1971Eikä sinulla ole lupa sellaisista haaveillakaan, tai olet yhtä Likainen Vanha Mies kuin minä.
Unohda siis haaveet lapsiperheestä, niin minunkin kuulemma pitää. "Sydänystäväksi" saatan Martan mukaan jonkun ikäiseni (siis mahon kuivapillusen naisen?) vielä saada.
Äitee haaveilee lapsenlapsista.. turha toive..