Lauantai
- James Potkukelkka
- Kitisijä
- James Potkukelkka
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- James Potkukelkka
- Kitisijä
- Diddley Bow
- Kitisijä
Re: Lauantai

Mä lähden viemään 2/3 tuholaista seuraavaan kohteeseen. 1/3 saa tyhjentää varastonsa Huimalassa sillä aikaa muitten kavereitten kanssa.
Who says you need to buy a guitar?
- McJanne
- Kitisijä
Että mä osaan sitten valita just ne hyvät illat ja yöt olkapään lainaamiseen ystäville kriiseissä. Ja sit ne muutama kalijaki. Aamukuudelta nukkumaan ja aamuysiltä kohti mj-treenimestaa Lohjalle.
Päiväni hellhoundina -treenipäivä, joka tuntui alkavan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Onneks huomisen treenit peruttu osin koulun ja osin isänpäivää muutenvaan viettävän oppilaan toimesta (ei siis kyytiä Tammisaareen) huomenna. Tänään vois ottaa kepua ja olla kuuntelematta ihmisten murheita.
Tässä siis ehkä vähän harmittaa, kun pitkällisen keskustelun jälkeen toveri x katoaa ja siitä ei ole aamuviiden jälkeen kuulunnunna mittään. Melko kiitollista! Toivottavasti asiat on kuitenkin hanskassa vielä.
Päiväni hellhoundina -treenipäivä, joka tuntui alkavan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.
Onneks huomisen treenit peruttu osin koulun ja osin isänpäivää muutenvaan viettävän oppilaan toimesta (ei siis kyytiä Tammisaareen) huomenna. Tänään vois ottaa kepua ja olla kuuntelematta ihmisten murheita.
Tässä siis ehkä vähän harmittaa, kun pitkällisen keskustelun jälkeen toveri x katoaa ja siitä ei ole aamuviiden jälkeen kuulunnunna mittään. Melko kiitollista! Toivottavasti asiat on kuitenkin hanskassa vielä.
Kirjoitan tätä alasti
Pitää siivota eli ainakin lasillinen viiniä menee. Puolet on jo menny, mutta olen kyllä siivonnutkin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."