Arkiratsia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Ehkä tää liittyy mun omiin kokemuksiin. Itse muistan, että yhden kerran lapsena isä tuli mun kanssa ulos leikkimään. Se ei tuntunutkaan niin kivalta kuin olin odottanut. Se oli jonkinlainen pettymys. Eiku nyt muistan, että oltiin me lisäksi yhden kerran ulkona yhdessä hiihtämässä. Sekin oli pettymys, kun olen niin huono hiihtäjä, että hermostuin ja lähdin kotiin.
Eihän tuossa ollut kyse yhdessä ulkoilusta vaan ihan muusta. Kyse olisi voinut olla koulunäytelmästä, legolinnasta tai ihan mistä vaan. On tärkeää hyväksyä lapsi sellaisenaan kaikissa olosuhteissa, jotta luottamus vanhempiin säilyy. Lapsen suorituksen johtaminen on sitten eri juttu.

Jos lapsen kanssa haluaa hiihtää, niin ei se niin mene, että yksi kaunis päivä vaan lähdetään hiihtämään. Kyllä se vaatii pitkän treenin. Vanhemmat eivät saa asettaa rimaa liian korkealle lapsen nykyiseen suorituskykyyn verrattuna. Meillä 5v lukee, mutta niitä kirjaimia lähdettiin treenaamaan jo n. 1,5v sitten. Liian vaikea kirja aiheuttaa daven hiihto -ilmiön, joten kirjat pitää valita huolella. Kiipeily, uiminen, snorklaaminen, kaikki vaatii tuon saman treenin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sivustahuutaja kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Ehkä tää liittyy mun omiin kokemuksiin. Itse muistan, että yhden kerran lapsena isä tuli mun kanssa ulos leikkimään. Se ei tuntunutkaan niin kivalta kuin olin odottanut. Se oli jonkinlainen pettymys. Eiku nyt muistan, että oltiin me lisäksi yhden kerran ulkona yhdessä hiihtämässä. Sekin oli pettymys, kun olen niin huono hiihtäjä, että hermostuin ja lähdin kotiin.
Eihän tuossa ollut kyse yhdessä ulkoilusta vaan ihan muusta. Kyse olisi voinut olla koulunäytelmästä, legolinnasta tai ihan mistä vaan. On tärkeää hyväksyä lapsi sellaisenaan kaikissa olosuhteissa, jotta luottamus vanhempiin säilyy. Lapsen suorituksen johtaminen on sitten eri juttu.
Jos lapsen kanssa haluaa hiihtää, niin ei se niin mene, että yksi kaunis päivä vaan lähdetään hiihtämään. Kyllä se vaatii pitkän treenin. Vanhemmat eivät saa asettaa rimaa liian korkealle lapsen nykyiseen suorituskykyyn verrattuna. Meillä 5v lukee, mutta niitä kirjaimia lähdettiin treenaamaan jo n. 1,5v sitten. Liian vaikea kirja aiheuttaa daven hiihto -ilmiön, joten kirjat pitää valita huolella. Kiipeily, uiminen, snorklaaminen, kaikki vaatii tuon saman treenin.
Missä tuossa sanottiiin, että rima oli liian korkealla? Enemmän kuulostaa siltä, että lasta ei ole pantu hiihtämään, vaan on annettu päättää kaikesta itse, jolloin ihminen peruslaiskana olentona on päättänyt olla tekemättä mitään eli ei ole oppinut koskaan hiihtämään. Vanhempien tulee ohjata lasta oikealle tielle ja se tie ei ole miun maun mukkaan tekeminen tai luovuttaminen ennen yritystä tai sen jälkeen, kun ei viitsi harjoitella. Mutta tämä on siis spekulaatiota tuntematta Daven historiaa. Joka tapauksessa aikuisena Davekin on ymmärtänyt työnteon merkityksen ja valmistunut lääkäriksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja aasi »

1. Vaihdatko kotivaatteet päällesi tultuasi töistä kotiin?

En yleensä.

2. Petaatko sänkysi?

Satunnaisesti, enimmäkseen silloin kun olen laittamassa robotti-imuria päälle kämpästä poistuessani.

3. Arkistoitko laskut?

En, kaikki menee e-laskuina pankkiin.

4. Suljetko astianpesukoneen hanan käytön jälkeen?

Elän vaarallisesti, en. Näistä olisi kyllä kiva tietää tilastoja - uusissa koneissa kuitenkin on nuo sulkuventtiilit.

5. Jätätkö pyykinpesukoneen yksin kotiin pyörimään?

Harvoin.

6. Sammutatko virran television pääkytkimestä?

Ei mun telkkarissa edes ole pääkytkintä.

7. Silitätkö arkena käyttämäsi vaatteet?

En.

8. Käytätkö kaupassa muovipusseja vai kestokasseja?

Muovipusseja. Tuntuvat menevän aika hyvin roskapusseina kiertoon ilman että liialti kertyy nurkkiin.

9. Räpläätkö tai puhutko kännykkään ulkoillessasi lastesi kanssa?


Not applicable.

10. Tervehditkö naapureitasi rapussa tai pihalla?

Yleensä.

11. Venytteletkö lenkin tai jumppatunnin jälkeen?

Harvemmin omatoimisesti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: Kitinä muuten vaikutti nyt niin, että päätin, että täytyy vuoden vaihteen aikoihin lähteä johonkin yhdessä.
:cheer:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:Missä tuossa sanottiiin, että rima oli liian korkealla? Enemmän kuulostaa siltä, että lasta ei ole pantu hiihtämään, vaan on annettu päättää kaikesta itse, jolloin ihminen peruslaiskana olentona on päättänyt olla tekemättä mitään eli ei ole oppinut koskaan hiihtämään.
Tarkoitus oli kirjoittaa, että vanhemmat asettavat riman omalla toiminnallaan ihan huomaamattaan. Tästä syystä oikeastaan kaikessa pitää edetä pieni askel kerrallaan.

Omien vähäisten kokemusteni perusteella yksi elämänalue ei kovin paljoa kanna toisaalla, eli vaikka lapsi osaisi lukea, niin tuo ei muutu luisteluksi. "Lääkäri siitä tuli kuitenkin" on siis aika huono argumentti sille, että hiihtämisestä on jäänyt huonot muistot. Davella taisi olla ylipainoa nappien lisäksi. Tämä ei siis ole kritiikkiä, vaan tavoitteena on herättää ajattelua siitä, mitä perusvanhemmuus tarkoittaa arjessa ja mitä vaikutuksia sillä mahdollisesti voi olla.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

1. Vaihdatko kotivaatteet päällesi tultuasi töistä kotiin?
Joo. Useimmiten se tarkoittaa uloimman kerroksen kuorimista ja siirtymistä bokseri-teepaita-osastolle.

2. Petaatko sänkysi?
Joo.

3. Arkistoitko laskut?
En. Mihin niitä tarvitsee maksamisen jälkeen?

4. Suljetko astianpesukoneen hanan käytön jälkeen?
Joo.

5. Jätätkö pyykinpesukoneen yksin kotiin pyörimään?
En.

6. Sammutatko virran television pääkytkimestä?
Joo. Kake ei edes toimi, mutta sammuttaisin muutenkin kokonaan.

7. Silitätkö arkena käyttämäsi vaatteet?
En.

8. Käytätkö kaupassa muovipusseja vai kestokasseja?
Jos ei reppuun mahdu/se ei ole mukana, muovipusseja.

9. Räpläätkö tai puhutko lastesi kanssa?
En koskaan enkä sanaakaan.

10. Tervehditkö naapureitasi rapussa tai pihalla?
Joo.

11. Venytteletkö lenkin tai jumppatunnin jälkeen?
Joo. Jumppatunteja kertyy niin paljon, että jos en venyttelisi, niitä ei kertyisi kovin paljon.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vagabondo kirjoitti:
McJanne kirjoitti:olen siis tehopertti.
Ja sen kyllä huomaa. Olisko suhteellisuudentaju mitään?
No oisko? Väiteltäskö välillä typerästi jostain sun erikoisosaamisalueesta? Mistä?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 4053
Liittynyt: 23.01.2014 10:59

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: Davella taisi olla ylipainoa..
BMI 26.1 eli kyllä sitä muutama kg on. En kuitenkaan syytä siitä vanhempiani.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

McJanne kirjoitti:No oisko? Väiteltäskö välillä typerästi jostain sun erikoisosaamisalueesta? Mistä?
Jos sä haluat väitellä, niin tsekkaa se Jameksen linkkaama paloturvallisuusraportti läpi televisiopalojen osalta ja etsi sitten raportin tiedot kumoavat tutkimukset joilla perustelet oman kantasi. Samalla voisit kehittää jonkun kivan salaliittoteorian minkä takia Tukes jakaa harhaanjohtavaa informaatiota kansalaisille, niin päästään näissä pertismeissä oikein kunnolla vauhtiin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vagabondo kirjoitti:
McJanne kirjoitti:No oisko? Väiteltäskö välillä typerästi jostain sun erikoisosaamisalueesta? Mistä?
Jos sä haluat väitellä, niin tsekkaa se Jameksen linkkaama paloturvallisuusraportti läpi televisiopalojen osalta ja etsi sitten raportin tiedot kumoavat tutkimukset joilla perustelet oman kantasi. Samalla voisit kehittää jonkun kivan salaliittoteorian minkä takia Tukes jakaa harhaanjohtavaa informaatiota kansalaisille, niin päästään näissä pertismeissä oikein kunnolla vauhtiin.
Parhaimpaan kitinätyyliseen argumentointiin päästiin jo aiemmin; olen ollut kyseisen kaltaisella palopaikalla (palopaikoilla), joten miksi lähtisin huonontamaan lausumaani kynäniskailemalla tutkimuksia. Pihvi oli nyt se sun erikoisala, mikä ei kaiketi ole stökiömetrinen suhde eikä jauhopalot.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

McJanne kirjoitti:miksi lähtisin huonontamaan lausumaani kynäniskailemalla tutkimuksia.
No niinpä tietysti. Kun ei turhaan tutkimuksia katsele, niin on mukavampi huudella asiantuntijaa netissä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
McJanne kirjoitti:miksi lähtisin huonontamaan lausumaani kynäniskailemalla tutkimuksia.
No niinpä tietysti. Kun ei turhaan tutkimuksia katsele, niin on mukavampi huudella asiantuntijaa netissä.
Kuule, McJannen kanssa ei kannata väitellä. Sanoi hän mitä tahansa, niin seuraavassa vieistissä hän joko ei ole sanonut niin, on tarkoittanut sillä jotain ihan muuta kuin yleiskielistä merkitystä tai sitten se oli sarkasmia/huumoria, jota et tyhmyyksissäsi ymmärtänyt. Yhtä kaikki oli pöljästeriyden luokka mikä tahansa, vika ei ole koskaan McJannen viestinnässä tai faktoissa vaan vastaanottajassa.

McJannen statement on varmaankin jatkossa jotain sellaista, että ei hän näistä telkkareista mitään puhunutkaan, vaan ihan muusta asiasta etkä sä nyt vaan tajua koska olet typerä gootti.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:McJannen statement on varmaankin jatkossa jotain sellaista, että ei hän näistä telkkareista mitään puhunutkaan, vaan ihan muusta asiasta.
No mutta sehän oli mun statement MCn ekaan viestiin. Ei kai sitä voi käyttää, koska silloin koko jatko näyttäytyisi kovin epämääräisessä valossa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja McJanne »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
McJanne kirjoitti:miksi lähtisin huonontamaan lausumaani kynäniskailemalla tutkimuksia.
No niinpä tietysti. Kun ei turhaan tutkimuksia katsele, niin on mukavampi huudella asiantuntijaa netissä.
Kuule, McJannen kanssa ei kannata väitellä. Sanoi hän mitä tahansa, niin seuraavassa vieistissä hän joko ei ole sanonut niin, on tarkoittanut sillä jotain ihan muuta kuin yleiskielistä merkitystä tai sitten se oli sarkasmia/huumoria, jota et tyhmyyksissäsi ymmärtänyt. Yhtä kaikki oli pöljästeriyden luokka mikä tahansa, vika ei ole koskaan McJannen viestinnässä tai faktoissa vaan vastaanottajassa.

McJannen statement on varmaankin jatkossa jotain sellaista, että ei hän näistä telkkareista mitään puhunutkaan, vaan ihan muusta asiasta etkä sä nyt vaan tajua koska olet typerä gootti.
Ihanaa <3 mä sään huomioooooo'ooh!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Kuule, McJannen kanssa ei kannata väitellä.
Sinun kanssasi sen sijaan kannattaa. Olet aina valmis myöntämään, että olet väärässä, silloin kun olet väärässä. Ai niin, sinähän et ole koskaan väärässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Kuule, McJannen kanssa ei kannata väitellä.
Sinun kanssasi sen sijaan kannattaa. Olet aina valmis myöntämään, että olet väärässä, silloin kun olet väärässä. Ai niin, sinähän et ole koskaan väärässä.
Miksi toistat tätä epätotta väittämää, vaikka se on kumottu useasti? Olen harvoin väärässä, mutta jos olen jossain faktassa virheteillä, ei ole ongelmaa myöntää. Näin on myös tapahtunut. Alat vaikuttaa dementiapotilaalta tai vanhukselta joka toistaa samaa rikkinäistä levyä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:McJannen statement on varmaankin jatkossa jotain sellaista, että ei hän näistä telkkareista mitään puhunutkaan, vaan ihan muusta asiasta.
No mutta sehän oli mun statement MCn ekaan viestiin. Ei kai sitä voi käyttää, koska silloin koko jatko näyttäytyisi kovin epämääräisessä valossa.
McJannella ei ole mitään ongelmaa muuttaa keskustelun sisältöä päässään niin, että se olikin hänen statementtinsa jota sä et vaan nyt tajunnut.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Sinun kanssasi sen sijaan kannattaa. Olet aina valmis myöntämään, että olet väärässä, silloin kun olet väärässä. Ai niin, sinähän et ole koskaan väärässä.
Miksi toistat tätä epätotta väittämää, vaikka se on kumottu useasti? Olen harvoin väärässä, mutta jos olen jossain faktassa virheteillä, ei ole ongelmaa myöntää. Näin on myös tapahtunut. Alat vaikuttaa dementiapotilaalta tai vanhukselta joka toistaa samaa rikkinäistä levyä.[/quote]

Jep. Täysin neutraaleissa faktoissa (hauki on kala tms.) voit varmaan myöntää olevasi väärässä, mutta... :roll:

Olet oikeassa siinä että olet harvoin väärässä. En ole koko elämäni aikana tavannut (IRL tai IVL) ketään, joka olisi niin harvoin väärässä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:En ole koko elämäni aikana tavannut (IRL tai IVL) ketään, joka olisi niin harvoin väärässä.
No en minkään IRL tapaa noin pösilöjä ihmisiä kuin sinä, mutta en mä sitä koko ajan ole toistamassa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yleensä ne ihmiset, jotka ovat aniharvoin väärässä, eivät esitä faktoina asioita, joita eivät tiedä varmoiksi. Keskustellessaan asioista, joiden tietopohja ei ole kattava he puhuvat yleensä olettamuksista tai mielipiteistä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Yleensä ne ihmiset, jotka ovat aniharvoin väärässä, eivät esitä faktoina asioita, joita eivät tiedä varmoiksi. Keskustellessaan asioista, joiden tietopohja ei ole kattava he puhuvat yleensä olettamuksista tai mielipiteistä.
Tässä on se ongelma, että moinen "ota selvää ennen kuin väität jotain" on liian monimutkaista pösilöille.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^M.O.T

Vai siis oliko se ny MiB, aina menee noi kaksi sekasin, mut puhu lisää musta, se on tosi kivaa <3
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

McJanne kirjoitti:^M.O.T

Vai siis oliko se ny MiB, aina menee noi kaksi sekasin, mut puhu lisää musta, se on tosi kivaa <3
No kerros nyt mikä on todistettu? (Edit: tai tarkemmin ottaen älä kerrokaan, janneismit saavat minussa yleensä aikaiseksi päänsärkyä.)

Kiva että koet itsesi kerrankin suosituksi, mutta viittaukseni pösilöyteen oli kyllä tässä tapauksessa sinun sijastasi yleisesti kaikille niille valittajille joista on kovin ikävää, ettei jollakulla ole tapanaan esittää virheellistä tietoa faktana ja joka saa nämä marisijat tuntemaan itsensä ilmeisesti (aiheellisesti) pösilöiksi. Toki jos tunnistat itsesi joukosta, mikäs minä olen siihen mitään väittämään!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:En ole koko elämäni aikana tavannut (IRL tai IVL) ketään, joka olisi niin harvoin väärässä.
No en minkään IRL tapaa noin pösilöjä ihmisiä kuin sinä, mutta en mä sitä koko ajan ole toistamassa.
Okei. Mitä sinä siten toistat? Jatkuvasti jotain denso-housuunpaskomis ym. juttuja. Ja varmasti olet toistanut paljon enemmän kuin minä olen toistanut väitettäni että olet besserwisser.
Eli pata kattilaa soimaa jne.

Mutta tuplastandardimies on toki tuplastandardimies.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Okei. Mitä sinä siten toistat? Jatkuvasti jotain denso-housuunpaskomis ym. juttuja. Ja varmasti olet toistanut paljon enemmän kuin minä olen toistanut väitettäni että olet besserwisser. Eli pata kattilaa soimaa jne.

Mutta tuplastandardimies on toki tuplastandardimies.
Sä paskot housuusi useammin kuin minä olen väärässä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin