Uutta Ruoholahtea ei kannata rakentaa minnekään. Ruoholahti on hämmentävä inner-city slummi. En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, miksei niitä humamamuja voi hajasijoittaa jonnekin kuolevien maakuntien Persejönsestereihin, jossa kerrostaloneliömetrin saa kolmella numerolla.
Kaupungin vuokrataloilla saisi vaikka Larun ja Munkankin rikki.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
urpiainen kirjoitti:No mä olen ollut ymmärtävinäni, että Espoon tavoitteena on ollut, että Tapiola, Otaniemi, Keilaniemi -kolmiosta tehtäisiin kaupunkia asuntoineen, palveluineen ja työpaikkoineen - puhumattakaan näistä T3-visioista, joissa alueelle edellytetään luovia kohtauspaikkoja - jolloin pääsääntöisesti matkat tosiaan alkaisivat tai päättyisivät sinne. Toimivaa kaupunkia ei kuitenkaan voi toteuttaa moottoritiemittakaavassa...
Käsittääkseni Espoota on tarkoitus jatkossakin rakentaa 5 keskuksen ympärille, eikä painottaa yhtä ainoaa keskustaa. Kuitenkin toi tunnelointihan siirtää läpiajoliikenteen maan alle ja yhdistää valtaväylän aikaisemmin erottamia alueita, kuten Leppävaaran tunneli. Mun on vaikea hahmottaa miten vilkas maan päällinen katu, jota pahimmassa tapauksessa joudutaan risteysten takia valoilla katkomaan, olisi parempi vaihtoehto. Onko tässä takana joku vastaava idea kuin helsingin keskustatunnelin vastustuksessa?
En ymmärrä mitä tolla moottoritiemittakaavalla tarkoitat.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain