Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

No mutta, Hyacinth Bucket saattaisi olla eri mieltä! Elitismihän on mielentila, ei välttämättä toteutunut pankkitilin saldo millä ostella niitä autoja, taloja, mökkejä ja veneitä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Mulle iski takavasemmalta vauvakuume, naimisiinmenohinku ja remontti-into. Tämä luonnollisesti horjuttaa erosuunnitelmia. Samaan aikaan kuitenkin ajatus yksinolosta tuntuu ihan helpolta eikä pelota yhtään. Yhteenvetona siis oletan, että haluan jotain muutosta elämään, ihan sama mitä kunhan ei enää tätä samaa. (Tukkakeskustelu ei liity tähän.. kai.)
Tukkasi kiinnostaa, ja tiedäthän että panisin sinua, myös takaapäin, joka on kuulemma mieliasentojasi. Mutta Korkean Moraalin Miehenä en ole mitään muuta kuin kannustanut perheenne koossapysymistä, joten mikä ettei vihillekin.

Siis jos se jäbä on lapsesi isä, olette sietäneet toisianne vaikka kuinka paljon ja nuseltaminenkin sujuu... niin miksi sää vaihtamaan? Luuletko että se on parempaa (vaikka mun kanssa toki olisi, heh.) Silleen päätyisit yksinhuoltajaäidiksi, joka kierrättää uusia miehiä ja kuuskymppisenä lähtisit "tyttöjen" kanssa Ibizalle, kun siellä on niin ihania rantagigoloita :D.

No niin. Välttelin sanomasta ylläolevaa, mutta nyt olen puhunut. Sulla on söpö nenä.

Edit: Disclaimer ja vastuuvapautus neuvostani.
Jos vituiks menee, niin minähän en siis ymmärrä Nussivasta Maailmasta tai "ihmissuhteista" paljon mitään.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Mulle iski takavasemmalta vauvakuume, naimisiinmenohinku ja remontti-into. Tämä luonnollisesti horjuttaa erosuunnitelmia. Samaan aikaan kuitenkin ajatus yksinolosta tuntuu ihan helpolta eikä pelota yhtään. Yhteenvetona siis oletan, että haluan jotain muutosta elämään, ihan sama mitä kunhan ei enää tätä samaa. (Tukkakeskustelu ei liity tähän.. kai.)
Vaatiko tämä into jotakin ulkoista muutosta olosuhteisiin vai oliko se sisäsyntyistä?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:En nyt ihan täysin seuraa mitä tarkoitat, mutta en osaa nimetä mitään suurta muutosta missään olosuhteissa. Saattaa olla vain kevättä, mutta yleensä se vetää ihan toiseen suuntaan eikä mihinkään pesänrakennukseen. Voi olla että se on vain tämä naisen kieroutunut logiikka joka alkaa vetämään nyt tuon nykyisen miehen suuntaan kun se kerrankin päätti että otetaanpas ja erotaan nyt niin loppuu se veivaaminen.

Alettiin sitten viikonloppuna tiputtelemaan tässä seiniä ihan ajankuluksi. Ensi viikonloppuna riidellään puolestaan katonmaalauksen lomassa. Ehkä tässä parin kuukauden aikana sitten selviää pakkaanko pikavauhtia vai ollaanko valmiita alttarille.
Eli itsestäsi lähtevää ajattelutavan muutosta siis. Ihan hyvin olit mukana. :)

On sinulla ainakin mielenkiintoinen kevät.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:En nyt ihan täysin seuraa mitä tarkoitat, mutta en osaa nimetä mitään suurta muutosta missään olosuhteissa. Saattaa olla vain kevättä, mutta yleensä se vetää ihan toiseen suuntaan eikä mihinkään pesänrakennukseen. Voi olla että se on vain tämä naisen kieroutunut logiikka joka alkaa vetämään nyt tuon nykyisen miehen suuntaan kun se kerrankin päätti että otetaanpas ja erotaan nyt niin loppuu se veivaaminen.

Alettiin sitten viikonloppuna tiputtelemaan tässä seiniä ihan ajankuluksi. Ensi viikonloppuna riidellään puolestaan katonmaalauksen lomassa. Ehkä tässä parin kuukauden aikana sitten selviää pakkaanko pikavauhtia vai ollaanko valmiita alttarille.
Eli itsestäsi lähtevää ajattelutavan muutosta siis. Ihan hyvin olit mukana. :)

On sinulla ainakin mielenkiintoinen kevät.
Toivon, niin kuin edellisellä sivulla selitin, että Suvinen menisi vihille. Olen minä niin jalo puoli-ihminen. Toisaalta jos Suvinen pakkaa ja lähtee, niin minusta olisi kohtuullista jos jatkon miestenkierrätyksessä ja lutkailussa kerran Antaisi jopa minullekin, joka sentään hyvää tarkoittaen olen tukenut liitossaan ja muutenkin luullakseni kaveria. Siis jos Suvinen tarttee silloin fyysistä lohdutusta, olen valmis uhrautumaan!
(Ei se siitä paranisi, mietipä sitä liittosi ja lapsiperheesi hyväksi :D )
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
elco kirjoitti:prosessi olisi jo paksuna.
Mistäs tiedät etten olekin?! Maailmahan on täynnänsä kesämiehiä!
elco kirjoitti:^ Luultavasti oletkin.
Poika syntyi kaksi viikkoa sitten. 8) Tosin kesämiehenä toimi se sama syksy-, talvi- ja kevätmies, jonka kanssa on tullut vietettyä viimeiset viisi vuotta, mikä toki latistaa tarinaa harmillisesti.

Synnytyssairaalan henkilökunta taisi vähän paheksua kun oli pakko tehdä osastollakin töitä, koska töissäkin tapahtuu juuri nyt kovin paljon ja poika päätti syntyä yli kuukauden etuajassa, mutta onneksi noin pienet vauvat lähinnä nukkuvat ja syövät, joten töitä pystyy tekemään hyvin sekä kotona että tarpeen vaatiessa toimistossakin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Onnea kasvaneelle perheelle!
Tanssilattioiden Timanttipora
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nettideittailuista ja deittailusta yleensäkin... En muistanut, että se on näin monimutkaista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Onnittelut Prosessille.

Annepa vois kertoo vähän tarkemmin noista monimutkaisuuksista.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen nyt muutaman kerran tapaillut erästä miestä. Hän sanoo, että ajatukseni ovat kiinnostavia ja että olen vetävän näköinen. No sehän on kiva. Kun sanoin, että haluaisin tavata useammin, koska hän kiinnostaa minua, niin tyyppi alkoi hannaamaan. Narrasiko hän alunperin? Eikö suoraa puhetta uskota? Miten se nyt voi olla niin vaikeaa, jos kerran molempia kiinnostaa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en kans ymmärrä noita pelejä lainkaan. Yleensä ilmoitan sen aika nopeesti, että en leiki tälläsii. Joko suoraa ja avoimesti tai ei lainkaan.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Joo sama täällä. Jos pelaa, niin se kiinnostus mun puolelta lopahtaa aika äkkiä.

Eihän tämä nyt vielä mikään hirveän monimutkainen tapaus ollut, mutta kun on tottunut suoraan puheeseen ja toimintaan, niin onhan tässä vähän itsensä virittämistä uudelleen. Siis silleen, että minun pitää muistaa, että kaikki ei toimi samalla tavalla. Kyllä eksälläkin meni hetken aikaa, ennen kuin uskoi, että tämä nainen tarkottaa mitä sanoo ja puhuu suoraan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Oma vinkkini on, että pitää lähteä aktiivisesti ja positiivisesti liikkeelle, yrittää olla tekemättä vääriä oletuksia siitä mitä toinen ajattelee, hyväksyä ettei tästä välttämättä tule mitään, satsata niin kauan kun homma kiinnostaa, pakittaa kun ei enää kiinnosta ja jollei toiminut niin olla murehtimatta turhia.

Pakit - myös hiljaiset sellaiset - nyt vaan kuuluvat homman luonteeseen. Sehän on helvetin hienoa, jos joku käyttäytyy dorkasti alkumetreillä: satsaus väärään hevoseen katkeaa nopeasti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

elco kirjoitti:yrittää olla tekemättä vääriä oletuksia siitä mitä toinen ajattelee
Perustan luuloni ja olettamukseni sille, mitä toinen selvällä suomen kielellä sanoo. En muuta. Muuten olen samaa mieltä, tämän nostan vielä erikseen hurrattavaksi:
elco kirjoitti:Sehän on helvetin hienoa, jos joku käyttäytyy dorkasti alkumetreillä: satsaus väärään hevoseen katkeaa nopeasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:Olen nyt muutaman kerran tapaillut erästä miestä. Hän sanoo, että ajatukseni ovat kiinnostavia ja että olen vetävän näköinen. No sehän on kiva. Kun sanoin, että haluaisin tavata useammin, koska hän kiinnostaa minua, niin tyyppi alkoi hannaamaan. Narrasiko hän alunperin? Eikö suoraa puhetta uskota? Miten se nyt voi olla niin vaikeaa, jos kerran molempia kiinnostaa?
Ehkä hänen on hankala järjestää aikaa harrastuksiltaan, vaimoltaan ja toiselta tyttöystävältään? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ehkä, mutta sittenhän palataan tähän elcon lausahdukseen ajoissa tötöilystä. Käy mulle :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:Ehkä, mutta sittenhän palataan tähän elcon lausahdukseen ajoissa tötöilystä. Käy mulle :)
Ehdottomasti näin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Joo ei kyllä nyt lepattele mikään. Kassotaan syssymmällä sitten. Oli kyllä tossa vähän jotain eron jälkeen, mutta se hautautui aika nopsaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:On siis kevät! Uuuuuh tätä perhosien lepatusta vatsanpohjassa. Vaikeaa on itseään pidätellä.
Mitäs kesäpoikia siellä nyt pyörii? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:On siis kevät! Uuuuuh tätä perhosien lepatusta vatsanpohjassa.
Tämä. Onneksi ei tarvi itseään pidätellä. :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Suvinen kirjoitti:Ei oo kesäpoikia vielä, nää on vanhoja j(t)uttuja jotka pistää veren kiertämään. Vähän ristiriitainen olo kun samalla valitaan tapetteja ja maalataan kattoa. Vaan remppa on tehtävä joka tapauksessa, joten en liikoja tässä ota pulttia jos samalla vähän haaveilee. Varsinkin kun kohde on sen verran kaukana että haaveilu on vaan sitä ihteään.
Samaa ristiriitaa on ollut joskus täällä. Toisaalta pahempi vaihtoehto kai olisi jättää kaikki tekemättä ja odotella josko sitä itse osaisi päättää asioita johonkin suuntaan. Todennäköinen lopputulos olisi lienee se ettei mikään asia kulkisi ikinä mihinkään suuntaan.

Tietty mitä enemmän sitä kasaa kamaa parisuhteensa pönkittämiseksi sitä vaikeampaa voi henkisesti olla poistua siitä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suhde itseeni on paranemaan päin, munakin jo seisoo.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässäpä tämä meikäläisen tilanne:

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Tässäpä tämä meikäläisen tilanne:
Kuva
Olet työntämässä elintäsi kumppanin kakkoseen? Good for you!

Vai onko tuo sittenkin karvainen ykkönen?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Mielestäni kuvassa on jokin kaksineuvoinen!1!!1
Tanssilattioiden Timanttipora
Vastaa Viestiin