Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

TrolleriLååderon onneksi hänen geeninsä eivät pääse leviämään niin ei ainakaan geenipooli heikkene entisestään.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ No kyllähän toi geenipooliin vaikuttamattomuus taitaa päteä suhun, muhun ja sikamikaan aivan yhtälailla kuin rolloonkin - vaikka niitä geenejä ympäriinsä sohotetaankin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:^ No kyllähän toi geenipooliin vaikuttamattomuus taitaa päteä suhun, muhun ja sikamikaan aivan yhtälailla kuin rolloonkin - vaikka niitä geenejä ympäriinsä sohotetaankin.
En nyt silti kovin väkevästi usko, että jos osumaa tulisi, vaikutus olisi samalla lailla geenipoolia kusipäistävä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hans Jörgen kirjoitti:Näinhän se menee. Mäkin läksin männä viikolla jalkamiehenä kylille ja koska tiedossa oli vain lyhyitä oleiluja ulkosalla, laitoin käsiini nahkaiset prätkähanskat untuvaisten lobsterien sijaan. Mutta katso: ulkona tuulikin aika reippaasti ja nakit oli jäässä heti kättelyssä ja sitä ennenkin. Kirosin puhurin ja tuomitsin sen syypääksi kurjuuteeni. Vika ei toki ole tuulen vaan sen, kuinka tuulet syntyvät. Jatkossa strategiani pysyä lämpimänä on pyrkimys siihen, että tuulisi vähemmän.
Aivan. Tuuli oli kylmä riippumatta siitä, mitä sulla oli käsissäsi. Tuuli ei myöskään välittänyt sinusta - tai kenestäkään muustakaan - vaan toimi oman luonteensa mukaisesti, jolle se ei itse voi mitään. Sen sijaan, jos olisit halunnut pysyä lämpimänä, sinun olisi pitänyt pelata palloa tuulen ehtojen mukaisesti - mikä ei kuitenkaan olisi muuttanut tuulen luontoa. Koska tuuli ei kuitenkaan luonut olemustaan eikä pysty sitä muuttamaan, tuuli itsessään on syytön.

Strategiasi on hyvä. Koska tuulia kuitenkin on, olen rakentanut itselleni tuulensuojan. Näin en joudu kosketuksiin tuulen kanssa, mutta voin edelleen tehdä sen käyttäytymisestä havaintoja.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Monessa mielessä Rollo on mielenkiintoisin ihminen näissä keskusteluissa.

Vastauksena kysymykseen, en ole koskaan rässinyt ihmisen kanssa joka ei kiinnosta panetuksesta, kerran tai kaksi säälistä ja typerästä kiltteydestä. En usko että enää toimisin niin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Monessa mielessä Rollo on mielenkiintoisin ihminen näissä keskusteluissa.
Jaa, musta aika tyypillinen naisvihaaja. Ja vielä hyvin tavallinen tarina. Heikkoitsetuntoinen betauros, jonka sydämen joku mimmi särki ja sen jälkeen syy omasta jamasta on siirretty koko toiselle sukupuolelle. Omaa vastuuta tapahtuneista tai mistään muustakaan ei ole.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kokeilin joskus kerran pari tuota epäkiinnostavan ihmisen panemista. Ei oikein toiminut itsellä. Tietty toisaalta perustarpeet siinä tuli hoidettua, joten 50/60.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei epäkiinnostavan ihmisen kanssa voi päätyä edes panemisetäisyydelle. Siis oikeesti.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä voi, kun puhutaan henkisestä epäkiinnostavuudesta. Ja joskushan sitä päätyy fyysisestikin epäkiinnostavan kanssa vaaka-asentoon ihan vaan sen takia, että kaikki muu natsaa.

Tai ehkä se olen vaan minä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 569
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Niin ja kiinnostaako kyseinen henkilö, fyysisesti tai muuten, kympillä vai nelosella. Saati peräti miinus kympillä!
Tanssilattioiden Timanttipora
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun ajattelee, että roudaa kahden promillen taikalaseilla baarista jonkun lotkon ja nakuttaa kämpillä menemään, niin ei se ihan välttämättä aamulla selvin päin täytä ihan kaikkia henkisiä ja fyysisiä kriteereitä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Ei epäkiinnostavan ihmisen kanssa voi päätyä edes panemisetäisyydelle. Siis oikeesti.
Puolustaudun sanomalla, että asuin silloin suomen perslävessä. :)

Ja vaikka fyysinen puoli tuli kuntoon henkinen ei tullut.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:Kokeilin joskus kerran pari tuota epäkiinnostavan ihmisen panemista.
Olikohan tunne molemminpuolinen?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kokeilin joskus kerran pari tuota epäkiinnostavan ihmisen panemista.
Olikohan tunne molemminpuolinen?
Valitettavasti ei, se ei ainakaan auttanut henkistä puolta.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Joo ei, mielummin kokonaan ilman kuin mitään säätöä epäkiinnostavien kanssa. Jos joku epäilee toteutusta, ni mulla on pitkältä ajalta näyttöä tästä :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Eikö sulla ole jälkikasvuakin yhden epäkiinnostavan kanssa?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Se muuttui epäkiinnostavaksi hyvin pian jälkikasvunsa syntymän jälkeen. Yksityiskohdat pidettäköön julkisuudesta poissa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mun äiti on aivan uskomattoman epäempaattinen ja ajattelematon ihminen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Suvinen kirjoitti:Se ero tässä miehilla ja naisilla on tietysti se, että miehellä ne tarpeet tosiaan tulee tyydytettyä vaikka ei muuten niin innostaisi. Nainen taas ei saa epäkiinnostavan kanssa panemisesta oikein mitään irti. Siinä mielessä epäkiinnostavan paneminen on varmaan miehelle helpompaa, jos näin saa sanoa.
No mikäs siinä, toihan on ainoastaan vähän sama kuin sanoisi että naiset ovat ihmisiä ja miehet psykopaatteja.

Kehtaan väittää että emotionaalisesti etäisestikään ehjällä ja empatiaan kykenevällä miehellä - siis ihmisellä - on aivan vastaavanlaiset tarpeet tuntea koneksöniä saadakseen siitä panemisesta irti mitään konkreettista.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

annepa kirjoitti:Mun äiti on aivan uskomattoman epäempaattinen ja ajattelematon ihminen.
Mun kans, high five! Lisätäänkö listaan vielä tietynlainen elitismi ja kulissien rakentelu?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:Lisätäänkö listaan vielä tietynlainen elitismi ja kulissien rakentelu?
En mä ole sun äiti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

MrM kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mun äiti on aivan uskomattoman epäempaattinen ja ajattelematon ihminen.
Mun kans, high five! Lisätäänkö listaan vielä tietynlainen elitismi ja kulissien rakentelu?
Elitismi nöy, kulissit siinä mielessä, että kyllä sillä on merkitystä "mitä muut ajattelee". Mutta sen perusteella, mitä täältä olen ymmärtänyt, sun tilanne on ihan omassa sarjassaan. Olen pahoillani :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Suvinen kirjoitti:No sanotaan sitten karkeammin, että harvemmin miehellä jää laukeamatta jos alla oleva kultakalan aivoilla varustettu pystytisu ei kiinnostaisikaan runonlausuntaseurana. Itse naisena taas en voi kuvitella tilannetta jossa laukeaisin riemukkaasti harrastaessani seksiä täysin epäkiinnostavan mutta hyvin varustellun kaverin kanssa. Vika voi tietysti olla vain minussa, en tiedä muista naisista.
Etkä ehkä muista miehistäkään. En näe vieläkään tässä kamalasti eroa sukupuolten välillä, ainoastaan niiden välille luotuja olettamuksia, mitkä eivät välttämättä vastaa ihan todellisuutta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

annepa kirjoitti:Elitismi nöy, kulissit siinä mielessä, että kyllä sillä on merkitystä "mitä muut ajattelee".
No mutta eikös tuo tietyllä tasolla ole juuri sitä itseään, jos nyt ei varsinaisesti haluta muilta väheksyvääkään ajattelua itseä kohtaan vaan pikemminkin jotain päinvastaista?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

MrM kirjoitti:
annepa kirjoitti:Elitismi nöy, kulissit siinä mielessä, että kyllä sillä on merkitystä "mitä muut ajattelee".
No mutta eikös tuo tietyllä tasolla ole juuri sitä itseään, jos nyt ei varsinaisesti haluta muilta väheksyvääkään ajattelua itseä kohtaan vaan pikemminkin jotain päinvastaista?
Minä käsitän elitismin sillä, että ollaan hienompia kuin ollaankaan. On autot ja talot ja mökit ja veneet vaikka niille ei olisikaan tarvetta tai aina edes varaa niihin.

Kulissia voi pitää pystyssä ilman elitismiäkin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin