6 seksivalhetta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: 6 seksivalhetta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

So Hard kirjoitti:Kumma kun se vika on aina siinä vastakkaisessa sukupuolessa, ei itsessä.


Tietenkin voisin toimia sillä tavalla, että saisin naisen, mutta se ei kuitenkaan muuta sitä, minkälaisia naiset ovat.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6 seksivalhetta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RolloTomasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kumma kun se vika on aina siinä vastakkaisessa sukupuolessa, ei itsessä.


Tietenkin voisin toimia sillä tavalla, että saisin naisen, mutta se ei kuitenkaan muuta sitä, minkälaisia naiset ovat.


Ai että feikkaisit, että et ole naisvihaaja ja narisija?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: 6 seksivalhetta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Narisija en ole. (Voit kysyä asiaa niiltä, jotka tuntevat mut IRL - he varmaan pitäisivät minua enemmän yltiö-optimistina.)
Sen feikkaaminen, etten ole naisvihaaja, on helppoa (en tiedä, onko termi misogynisti aivan tarkka tai yksiselitteinen) - itse asiassa monet IRL ihmiset pitävät minua varmaankin ennemminkin feministinä. Onhan suosikkikirjailijanikin nainen (jos ei näytelmäkirjailijoita lasketa mukaan), ja feministikin vielä!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 6 seksivalhetta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nyt alkaa olla niin pitelemätöntä argumenttia, että tässä on pakko perääntyä palstan kovimman IRL-feministin viisauden edestä unille.

(P.S. älä diggaile Queenin musaa, muuten ne voi IRL pitää sua nahkahomona.)
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: 6 seksivalhetta

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mä en tajua, mitä vikaa siinä on, jos joku erehtyy luulemaan mua homoksi. On muuten useampikin luullut.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin