Pertintai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pertintai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen jo tovin taas asunut espoolaisessa monikulttuurilähiössä ja taas vähästä aikaa tuntuu siltä että mulla on koti. Olen yrittänyt olla omistavaa luokkaa ydinperheineen, omakotitaloineen ja koirineen - vitut siitä mitään tullut. Tämä olemisen muoto tuntuu toimivan mulle. Mä istun lähiökulttuuriin huokeesti helpommin. Kuin nenä päähän. Täällä mulla ei ole ongelmia.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Pertintai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kreitsu kirjoitti:
On noita kauluskaijoja aika paljonkin täällä. Kova meteli niistä lähtee, mutta tykkään silti. :h:

En ole pahemmin täällä sijaintiani erikseen mainostanut. Se tuli joskus aikoja sitten esille täällä ja joku veti purkillisen herneitä nenäänsä ja kertoi että asun jossain ghettossa ja olen white trash enkä tiedä mistään mitään jne. Et olen sitten pidellyt matalampaa profiilia asian suhteen :D
Kuulostaa ihan tältä palstalta, kyllä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pertintai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kotona. Prööt!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Pertintai

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Jotakuinkin innoissani olen uudesta työpaikastani. Kiitos Nokian (epäonnistumisen pitää kiinni osaajista), siellä on alan guruja. Firma voi lähteä lentoon, mutta pari vuotta pitää tehdä tiukasti töitä.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Vastaa Viestiin