Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vesper kirjoitti:Hämiksen tyttöystävä?

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusja ... 1_se.shtml
Nope, 8 vuotta liian vähän ikää :P Mutta aika samanmoinen meininki vaikuttaisi olevan, samoja haasteitakin mainitaan. Ajankäyttö lienee se eniten keskustelua ja setvimisitä aiheuttava asia, siitä tosin ollaan hyvin selvitty puhumalla. Joo, onhan se harmi, ettei nyt just sillon aina kun neidin seuraa haluaa sitä välttämättä sitten saa.

Tosin tässä on se, että 2 meistä asuu hyvin lähellä (minä naapurissa, toinen hänen kanssaan samassa asunnossa), ja 1 on erakko-luontaisena hiukan kauempana, joten me jotka sitä aikaa eniten halutaan, olla sitten helpoiten tavoitettavissa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos nainen vaihtaa mielipidettä kuin hattua niin pitää tuollaisia vältellä, Pia kuuluu luokkaan oman elämänsä herra ? Mitenhän huomisessa lehdessä? Entä ensi viikolla? Asuin itse lähes kymmenen suotta naisen kanssa jonka mielialat muuttui useasti päivän kuluessa, sellainen on rasittavaa, eirtyisen rasittavaa, mutta jos on joku perkeleen rakkaus sotkemassa asioita niin ei voi mitään, Suomessa pitäisi ottaa ranskalainen kevyt malli käyttöön? Minulle lähetteli vasta viestejä 36v YH ikää on sopivasti vähemmän? Enkö taas tee mitään? Kaikki ulkomaan elävät ainakin torppaan, tämä on paikallinen ilmestys, tärkeintä on että ei tee vuorotyötä, ehkä jotain ehkä ei vapaita naisia riittä, mutta pelkkä tila ei vaikuta pelkästään....
Ilmeisesti pääsi tsekkaamaan olemukseni eilen teatterissakäynnin yhteydessä, jos oikein vilkaisin niin ei mikään ruusu vaikka kukka kumminkin..

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Pia- ... eo/1008893
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Onnea ja osanotto...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Suviselle rohkeudesta ja paljon voimia uuteen alkuun!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kymmenen vuotta on pitkä aika. Voimia jatkoon, Suvinen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Yhdyn edellisiin, aika pitkälti onnitellen, kuten Suvinen varmasti tiedätkin.

Tää soinu päässä siitä asti kun eilen luin ton viestin.

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta, nyt voit ihan luvalla vongata niitä nuoria kesäpoikia! Ja näin talven tullessa sitten niitä vähemmän kesäisiäkin. Go girl!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon ens viikon viikonloppuna Jyväskylässä, voidaan vongata yhdessä!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:vongata niitä nuoria kesäpoikia! Ja näin talven tullessa sitten niitä vähemmän kesäisiäkin.
No tämä! Se on kuule eron jälkeen vaan "So many (young) men, so little time..!" =D

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

:p:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mä huomasin eilen että alkanut näkemään exän neutraalissa, ellei jopa positiivisessa valossa. Kai sitä kun antaa anteeksi itselleen, voi sitten antaa myös anteeksi muille.

Suviselle voimia tuleviin muutoksiin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suurempi osa tulevaisuuden visioista on miellyttäviä kuin pelottavia. Aika hyvä fiilis.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

No Money, No Honey, No Fun..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Viikset kasvaa vapaasti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Vahvasti ihastunut. :h:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vanhapiika
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

^ :?:
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Avasin eilen suuni ja tuloksena oli, että kumpikaan ei keksinyt (muita kuin taloudellisia ym mukavuus)syitä jatkaa. Niinpä pätettiin lopettaa yhteiselo. Vähän kyllä nyt tuulee tällä perällä....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Annepalla on nyt isojen muutosten kausi. Ennustaisin, että alkujäristysten jälkeen suunta on parempaan. Tsemppiä!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

:(

Ehkä se sit kuitenkin on pitkän päälle parempi jos on pitkään ollu nihkeempää tuon tunnepuolen kanssa. Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ minkähänlaisella aikataululla? Toivottavasti löydät jostakin suunnasta tukea, jota oletan tarvittavan jo sen toisen elämänmuutoksen hallinnassa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti: Ehkä se sit kuitenkin on pitkän päälle parempi jos on pitkään ollu nihkeempää tuon tunnepuolen kanssa. Löytää sit myöhemmin sen joka on muutakin kuin kämppis.
No näinpä. Mutta ei se oloa yhtään helpota kummallakaan nyt, että tietää tuon.
exPertti kirjoitti: ^^ minkähänlaisella aikataululla? Toivottavasti löydät jostakin suunnasta tukea, jota oletan tarvittavan jo sen toisen elämänmuutoksen hallinnassa.
En ymmärrä. Mitä tukea ja minkä muutoksen kanssa? Jos puhut työhommista ja rahallisesta tuesta, niin sen kanssa ei tarvi huolehtia pitkään aikaan.

Kiitos exsu
Vielä kolmas muutos on tulossa, mutta se on seurausta näistä kahdesta ja vaan teknistä suorittamista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:En ymmärrä. Mitä tukea ja minkä muutoksen kanssa? Jos puhut työhommista ja rahallisesta tuesta, niin sen kanssa ei tarvi huolehtia pitkään aikaan.

...

Vielä kolmas muutos on tulossa, mutta se on seurausta näistä kahdesta ja vaan teknistä suorittamista.
Jos olet tottunut elämään elämääsi pitemmän aikaa jollakin tavalla ja jossakin paikassa ja joittenkin ihmisten kanssa voi vaatia ulkopuolista tukea pystyä muuttamaan kaikki/iso osa siitä kerralla.

Hienoa jos talous on turvattu. Mutta ainakin itse kaipasin muutosten tapahtuessa jotakin entisten tuttujen asioitten rakenteita, heräämistä samaan aikaan aamulla, pidin urheiluharrastukseni harrastusvälit samoina yms. Lapset itsellä olivat iso osa tavallaan elämässä kiinni pitäviä voimia.

Yksilöllisiähän nämä tietty. Ei mul muuta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti: Jos olet tottunut elämään elämääsi pitemmän aikaa jollakin tavalla ja jossakin paikassa ja joittenkin ihmisten kanssa voi vaatia ulkopuolista tukea pystyä muuttamaan kaikki/iso osa siitä kerralla.

*****
Lapset itsellä olivat iso osa tavallaan elämässä kiinni pitäviä voimia.
Joo, totta. Mulla tuo työhomma on ollu jo koko syksyn tosi epämääränen, ei mulla oo mitään säännöllisiä mitään. Koira pitää huolehtia tietysti, mutta ei muuta. Mulla on ystäviä joiden kanssa voi puhua ja jotka auttaa tarvittaessa, sisko etunenässä (ihanaa, että me on lähennytty).

Ongelmallisen tästä tilantesta tekee äiti TADAA. Just puhuttiin siskon kanssa viime viikolla, että on kurjaa, että äidiltä ei voi saada tukea tämmösissä tilanteissa - kyse siis mun irtisanoutumisesta - vaan häntä pitää päinvastoin suojella. Mullahan oli se masennus tuossa 10v sitten ja sen jälkeen äiti on joka ikisen muutoksen yhteydessä, joka ei sovi hänen elämänkatsomukseensa, vetänyt hirveän kierteen siitä, että masennun taas ja tapan tällä kertaa itteni. En saa erota, koska ihmisen ei ole hyvä olla yksin ja sitte masennun ja vedän itseni jojoon. En saa irtisanoutua, koska sitten masennun ja vedän itseni jojoon. Ymmärrän tämän ajatusmallin hänen taustaansa ajatellen. Hänellähän itsellään ei ole mikään idylli se parisuhde, mutta aina parempi yhdessä onnettomana kuin yksin. Hän oli 40 vuotta samassa työpaikassa. Sen takia hän on hermoillut esim. siitä, että jos vaihdan työpaikkaa, niin TULEE KOEAIKA! Tämä tilanne on johtanut siihen, että en kerro hänelle juurikaan mitään (ennen kuin tilanteet on suht ohi). Isä ei reagoi, mutta auttaa jos tarvii (siis esim. remontoi tms). Serkulta pyysin apua käytännön asioissa ja se järjestyi heti. Se tuntui hyvältä, koska me ei olla oltu juurikaan tekemisissä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mullakin on äiti joka maalaa piruja seinille. Paljon helpompaa kun pitää pimennossa kaikki asiat ennen kuin ne on olleet selvät esim viimeisen vuoden.

Toisaalta se on myös ihminen joka vihaa muutoksia. Kai se pelkää sitten niitä. Mä en loppujen lopuksi taida pelätä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin