Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Miksi taas tuollaista provoilua? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Koska sitä pyydettiin? Derp.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Kuva TÄSSÄ OLI INHOTTAVA KUVA
Voi kauhistus tällaista. Masentavan ylimielistä ja tylsää. Minkäänlaista lämpöä tai ystävällisyyttä ei löydy Manala-henkilön sisältä.

Kun pyysin jotain ihan pientä suunniteltavaa ja kehiteltävää sotaa, niin mitä tämä mustakaapu meni tekemään.
Ampui suoraan.


Masennuin, mutta sitten ajattelin josko hän ei ajattelisikaan minua henkilökohtaisesti siinä!

Kukaan ei kysynyt Kitinässä, olenko kuollut vaikka olen Arskalaisten pomo. Se ei myöskään ilostuta vanhentuvaa johtajaanne.

Minä voin ilmoittaa, etten ole kuollut. Tuo kuva oli ihan valhetta.

Mutta rakkaat Kitinän murut :h: ja surut, hei...

MINÄ OLEN MYÖS MENETTÄNYT SODAN TAITONI.

En osaa enää sotiakaan koska minut on muutettu tylsäksi harmaaksi pyykkiläjäksi... Mutta kyllähän te tiedätte, että minä kyllä voittaisin sodan kenen kanssa hyvänsä. Eli voimme sopia, että voitan kyllä Saminnarskun. Voi hitsi kun muistelen vieläkin hänen varjosanomiaan. Ne sanomat ovat kuolleet ja kuihtuneet, mutta mikä megakeisari yhä pyörittää sanomiaan! Niis kutsuttu Mediamogulisa,

SIKSISEKSI minun on pakko värittää tämä iloisesti sillä

VÄRIMESTARIN TITTELIÄ EI MINULTA VIEDÄ KOSKAAN POIS, vaikka olenkin nyt näin tylsä.

Daavidkin voisi antaa mulle jonkun ilopillerin käyttöön! Onkohan hänellä jokin salainen ilopilleri, lihaa ja verta, jota ei näytetä sille, joka Daavidia johtaa.

Sitäpaitsi mä voin kertoa, että taitaa Manalakin pitää Stadinarskasta aika lailla, hihhih!

TERKUIN SERKUIN SENKUIN KENKUIN


STADIN AINA TAATUSTI MUKAVIN MIES = SA
:D
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:Koska sitä pyydettiin? Derp.
Kuka pyysi?

Englantilaisen koulun myyjäisissä tänään. Ostin sarjiksia. Kaksi kertaa vuodessa.

Mitähän Homie, tuo hiljainen "mies" tulee puhumaan tulevissa pikkujouluissa? Kai hän keskittyy lähinnä röpöttämiseen... :beer:
Täytyy ottaa kunnon pohjat. :idea:

Vitsi:

- Missä hiljainenkin mies hiiltyy?
- Krematoriossa. :)

Homeboy
kitinätonnikala
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
MrM kirjoitti:Koska sitä pyydettiin? Derp.
Kuka pyysi?

Englantilaisen koulun myyjäisissä tänään. Ostin sarjiksia. Kaksi kertaa vuodessa.

Mitähän Homie, tuo hiljainen "mies" tulee puhumaan tulevissa pikkujouluissa? Kai hän keskittyy lähinnä röpöttämiseen... :beer:
Täytyy ottaa kunnon pohjat. :idea:

Vitsi:

- Missä hiljainenkin mies hiiltyy?
- Krematoriossa. :)

Homeboy
kitinätonnikala
TERVE KAIKILLE!

Olen kunnossa. Vaikka eilen kaaduin syyskelillä... en käynyt lääkärissä kun itsekin ymmärrän etten ollut sen tarpeessa tutityyy titityy (vai olisinko sittenkin!) :lol:

Eli kaikki hyvin! Stadinarska ei nyt muuta virkokaan kuin vastaa Homeiselle seuraavana

Kirjoittakaahan Arskan palstalle. Arskaa tarvitaan suuresti koska arska ei paista ulkona! Muistakaa tämä!
8)

STADINARSKA
Arskalaisten sulttaani

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HOMEELLE:

Kyllä mä oikeastaan itse tilasin tapponi kun pyysin Manalalta uutta sotaa, mutta hän on tullut vanhaksi jo. Onneksi, sillä loppujen lopuksi parempi elää rauhassa. Ja Manalakaan ei osunut oikeaan ihmiseen.
MUTTA KIITOS HOME KUN PUOLUSTIT MINUA HIENOSTI!

Se Engl. myyjäiset on sulla ollut monena vuotena. Onko siellä parempaa tavaraa?

Pikkujoulujuttu sinusta kun aliarvioit itseäsi oli välttävä, mutta VITSI OLI KYMPIN ARVOINEN JA NAUROIN VILLIKARJUNA!

Outs, älä sano olevasi tonnikala. Mulla on niitä kaapissa muutama. :|

KUINKAS KIERRÄTYSPAJASSA menee? Onko joku laittanut sut kiertoon? (joku nainen esim.) Eukkouutisia kaivataan!
:lol:
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Kierrätyspajassa samaa kuin ennenkin. Hintalappujen rustaamista.

Englantilaisen koulun myyjäisissä sekalaista kamaa, halvat hinnat. Käytit komparatiivia "parempaa" ilman vertailua, mitä parempaa?
Eukkouutisia: ei se lähdekään Bulgariaan kahdeksi vuodeksi.

Kitinä news 11/2013 ilmestynyt. Siinä on myös pop-osasto. Referoin P. Miljoonan haastattelua:

- Pelle, miten sinä muusikkona...
- Äh, muusikko-sana pelottaa minua.
- Kuka sitten oli muusikko?
- Reino Aapasuo. Hänen elämänsä oli kovaa, koska isä oli huora ja äiti hulttio.
- Oliko hän siis muusikko?
- Ei hän ollut muusikko. Hän oli Mies!
- Suoritit äsken kokeen: huuliharpun erottaminen käyrätorvesta välttävästi arvosanalla aprobatur - Sibelius-akatemiassa.
- Olen siitä ylpeä.

Homeboy
ydinsukellusvene "tuomiopäivä"

-
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Kierrätyspajassa samaa kuin ennenkin. Hintalappujen rustaamista.

Englantilaisen koulun myyjäisissä sekalaista kamaa, halvat hinnat. Käytit komparatiivia "parempaa" ilman vertailua, mitä parempaa?
Eukkouutisia: ei se lähdekään Bulgariaan kahdeksi vuodeksi.

Kitinä news 11/2013 ilmestynyt. Siinä on myös pop-osasto. Referoin P. Miljoonan haastattelua:

- Pelle, miten sinä muusikkona...
- Äh, muusikko-sana pelottaa minua.
- Kuka sitten oli muusikko?
- Reino Aapasuo. Hänen elämänsä oli kovaa, koska isä oli huora ja äiti hulttio.
- Oliko hän siis muusikko?
- Ei hän ollut muusikko. Hän oli Mies!
- Suoritit äsken kokeen: huuliharpun erottaminen käyrätorvesta välttävästi arvosanalla aprobatur - Sibelius-akatemiassa.
- Olen siitä ylpeä.

Homeboy
ydinsukellusvene "tuomiopäivä"

-
Siis riittäkö niitä hintalappuja loppumattomiin?
Koskas se avataan se kierr.keskus?

Siis parempaa tavaraa kuin muissa kirpputoreissa tahi myyjäisissä... Olitpa HOMEENPOIKA kamalan tarkka komparatiiveinesi, SANO

Referointi varmaan onnistui , mutta kun lukijana oli Arskalais-Arska niin täytyy häpeällisesti todeta, etten oikeastaan ymmärtänyt sitä asiaa.
VOISITKO SELITTÄÄ JOKA IKISEN RIVIN JÄLKEEN mitä se oikeastaan tarkoittaa ja onko siinä jokin vitsi ja kuka on kukakin . Minä en ymmärtänyt. Olen pahoillani.

Ydinsukellusvene tuomiopäivä oli varmaan hyvä, MUTTA KAMALAA- en ymmärtänyt sitäkään- siinä oli varmaan jotain syvempää.


YMMÄRSIKÖ MUUT? Ja olkaa rehellisiä!

Kiitos kaikessa tapauksessa toki Homeenpoille sanomiini kirjoituksesta


ARSKALAINEN ARSKA
PALSTAN JOHTAJA 8)
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mikäs sussa Arska noi omasta mielestä on eniten vituillaan?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Hintalappuja tarvitaan, kun on paljon kamaa.
Englantilaisen koulun myyjäiset: ei ole parempaa kamaa kuin muuallakaan. Halpaa.
Pelle-juttu oli puhdasta huumoria ja fiktiota, ei muuta.

Tänään serkkupojan kanssa röpöttämään. Lupasi tarjotakin jotain. :miitti: :beer:

Kylmemmille keleille ollaan menossa, siksi vitsi:

- Hanki elämä!
- Siis hankielämä? Kyllä. Olen menossa Lappiin hiihtämään... :)

Eilen myöhästyminen töistä veturinkuljettajien lakon takia. Paikallisliikenne pysähtynyt. Saatana. :kele:

Homeboy
mansesterin markiisi von homeboy
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:Mikäs sussa Arska noi omasta mielestä on eniten vituillaan?
No mutta se on nyt kertakaikkiaan nääs moro, Nerkall!

Johan viskoit maharottoman vaikian tehetävän. Kyllä sitä täythyy nyt miettiä, sano.

Minnee en ossaa sanoja sitä viälä miteenkään. Mutta paas orottaen nyt annas ku mä miätin...

Mikä Arskasa olisi kaikkeen hoonointa... sillee viturallaan.

Osaakos joku sana tähän jotakin. Olemme pelekkänä korovana.

Paas Nerkall heittäen muutamia eherotuksia.

Perästä kuuluu sano, tuota mun pitää kysyä laajemmalta taholta.

Kiva Nerkall :) ko kysyit, olet kiva mies, muta se on jämpti niin että vastaan vielä myöhemmällä ajalla kunhan kyselen.


STATIIN TOSI MUKAAVA ARASKA, MUTTA MITÄ ON HÄNELLÄ ENITEN V-ALKUINEN SENSUROITU SANA LLAAN?
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

STADINARSKAN SANOMAT
4.11. 2013 8. vuosikerta. Puolueellinen äänenkannattaja, Arskalaiset Oy

Stadinarska ilmoittanut pitävänsä Kitinästä lomaa jälleen

"Tarvitsen pientä virrankeräystä talvea varten, ei tässä sen kummempaa"


Stadinarska on jälleen ilmoittanut luotettavien lähteitten mukaan pitävänsä Kitinästä
taukoa. Toimittajamme on tavannut herra Stadinarskan ja hän olisi korostanut ettei asiassa
olisi sen enempää dramatiikkaa, vaan ainoastaan talven tuiskuihin voimankeruu.

Stadinarska on pitkään jo esiintynyt varsin maltillisesti ja ovat eräät jo olleet valmiit hautaamaan
vanhan vuoden Kitinäläisen ja varmasti eittämättä värikkäimmän persoonan (konkreettisesti siis ainakin).
Viime aikoina Stadinarskan on huomattu lähinnä väsyneen, mutta on huomattava, että Arskan elämään
ovat tulleet monet aikaa vievät asiat ja Kitinä on ollut varsin selkeästi kärsijän osassa.
Stadinarska suree niitä tukijoita (ystävät), jotka ovat odottaneet vanhaa kunnoin Stadinarskaa "uuteen
tulemiseen".
Arska oli suonut haastattelun kirpeähkönä syysiltana sumun keskellä. Toimittajan mukaan Arska olisi
myös melko selvästi vihjannut, ettei hänen kirjoituksiaan oltu viime aikoina arvostettu Arskan mukaan
tarpeeksi, mutta Arska on aina toisaalta ollut varovainen heittämään vastuuta asiakkaiden naamaa kohti,
mutta jonkinlainen "helmiä ei enää liikaa niille, jotka eivät ymmärrä"- mentaliteetti on Arskalla saattanut olla.
Arska oli poistunut hyväntuulisena ystävänsä meren luokse haastattelustamme. Hän viime hetkellä muistutti,
että loma on väliaikainen. Puhui hän ainakin parista viikosta. Ja lähetti kaikille tukijoilleen ja kaikille lukijoilleen ja myös häneen epäillen suhtautuville monet terveiset ja toiveen pysyä hyvinä ja yhteiskuntakelpoisina ja hauskoina.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arskan paluuta odotellaan. Sopiiko seuraava huippukokous joulukuun alussa Hesburgerissa?

Puolueeton lehdistötutkimus:

Kitinä News: Tärkeää tietoa kitinäläisistä ym.: KYLLÄ Käsittämätöntä ranskankielistä pölinää: EI Käsittämätöntä espanjankielistä hölinää: EI

Le Monde: Tärkeää tietoa kitinäläisistä: EI Käsittämätöntä ranskankielistä pölinää: KYLLÄ Käsittämätöntä espanjankielistä hölinää: EI

El Mundo: Tärkeää tietoa kitinäläisistä ym.: EI Käsittämätöntä ranskankielistä pölinää: EI Käsittämätöntä espanjankielistä hölinää: KYLLÄ

Puolueeton lehdistötutkimus osoitti, että Kitinä News on hyvä lehti. Osta se. Osta se. Osta se. Hinta: 2,50 euroa (sis. alv) :idea:

Vitsi:

- Mikä se on?
- Se on pronomini. :)

Nenänvalkaisua vähän edessä mutta huomenna voisi juoda alkoholitonta olutta. :beer:

Homeboy
iskukuumennettu hylamaito
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eilen työpäivä avajaisten takia. Tarjottiin kakkukahvit. Ilmaispuolelta plokkasin jotain. Illalla röpötin ja katsoin Uuno Turhapuron. :beer:

Vien lahjan faijalle tänään ja onnittelen.

Vitsi:

- Kyl määki Turuus'
- Jaa mitä määki?
- No tää lammas. Määki. Turussa. *mää* :lol:

Arska. Huippukokouksia saisi olla useammin, esim. kerran kuussa. :idea:

Kylmemmille keleille ollaan menossa. Päivän siteeraus:

"Täytyykö tässä luopua viimeisimistäkin herrasmiesmäisyyden vaatimuksista ja laittaa jalkaan pitkät kalsarit?" - Esa Saarinen

Myikö joku kolmikymppiselle ES:lle olutta ilman papereita? Kysyn vaan.

Homeboy
paneerattu lohkoperuna
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lauantain työpäivän takia tänään vapaapäivä. :dream:

Nenänvalkaisua tämä viikko. Alkoholitonta olutta voisi juoda lauantaina ja katsoa Uunoa. Taitaa olla U T armeijan leivissä vuorossa. :idea: :beer:

Vitsi:

- Mitä Tenavien Ressu sanoi hypättyäään koirankopin katolta maahan?
- The beagle has landed. :)
(The eagle has landed eli Kotka on laskeutunut: melko tunnettu elokuva. Beagle: koirarotu)

Homeboy
tillilihapurkki
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NO NIIN, Terve kaikille tekomussukoille ja sille ainoalle oikealle mussukallekin!

Kiitos kun olette varmaan iloisia kun Arska taas palasi seuraanne. Lomani Kitinästä oli oikein järkevä, mutta nyt palaan keskuuteenne taas silloin tällöin tarvittaessa-

Kiitän Hometta kirjoituksista ja ylläpidosta palstani suhteen. vastaan myös sinulle juttuihisi kunhan ehdin.

NYT VAIN HALUSIN ILMOITTAA että tulin!

Ai että olenko tullut. Sen verran voin kertoa, että olen tullut!!!

Mitäs täällä on tapahtunut? Tuskin mitään kovin erityistä. Tuossa Homeenpoika on muistellut hauskasti vanhoja ja mitä, onko ND mennyt pois Kitinästä otsikon mukaan. Minä olen ainakin itse ollut aina hiukan epäuskoinen hänen lääkärin ammattiansa suhteen, mutta saatettakoon tämä ajatukseni häpeään, jos joku on tavannut herran ja tietää hänen olevan todella lääkäri. Mukavahan hän on ja maltillinen.

Luin vähän ketjua. Tuntuu kyllä oudolta, että on lähtenyt noin sanomatta sanaakaan. Toivottavasti ei ole tapahtunut hänelle mitään pahaa, voivoi. Toisaalta on aika itsekästä, jos hän pelleilee meidän tunteilla, joten ainoa vaihtoehto ikävä kyllä lienee joku dramatiikka. Toivotaan, että vain joku morkkis. Mutta hei pitäisi sanoa kyllä...

Stadinarska toivottaa häntä odottaneille paljon haleja ja muita rakkaita ajatuksia ja siirtýy iltapuuhiin!
:h:

STADIN ARSKALAISTEN YKKÖSMIES
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nenänvalkaisua tämä viikko. Huomenna katson taas U. Turhapuroa ja juon alkoholitonta olutta.

Eukko lahjoitti eilen suuren määrän kinkkua, kun oli muka "palanut". Siinä ei ollut mitään vikaa, söin osan ja loput pakastimeen. Pakastimen sulatus edessä pian.

Työmatkalla Metro-lehden yleisönosasto-tekstareissa luin kun joku ihmetteli miksi Pelle Miljoona käyttää kesät talvet 5 numeroa liian isoa reggae-pipoa. Taukohuoneen Pahkasioissa on mm. juttu "Itsenäinen maksamakkarayhdyskunta löydetty." Lukeminen kannattaa aina. :roll:

Vitsi:

- Rakastan lihapullia.
- Miten se onnistuu noin käytännössä? :)
(Rakkaus: subst. syvä, yleensä eroottinen kiintymys johonkin, Vrt. rakastaa, rakastua)

Homeboy
kartesiolaisen mallin mukainen ihmisparadoksi
tervaPylly
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vielä olen Kotkassa, muttta tämä sunnuntaipäivä tulee olemaan tylsä ja ankean
harmaa. Ei pelkästään saatila. .Mitään dramaattista ei toki. Ilmoitanpa vuan, jotta
kakempi päevä.

MUKAVA MARRASARSKA
Lehtisulttaani
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Vielä olen Kotkassa, muttta tämä sunnuntaipäivä tulee olemaan tylsä ja ankean
harmaa. Ei pelkästään saatila. .Mitään dramaattista ei toki. Ilmoitanpa vuan, jotta
kakempi päevä.

MUKAVA MARRASARSKA
Lehtisulttaani
Terveisiä Kotkasta, faija käski potkasta...
Lähdin syömään, en kokkia lyömään. Eines "tuulensuojaan" ja nyt kirjoitan täällä.

Lauantaina röpötin viskiä, vaikka ajattelin pitää nenänvalkaisua. :beer: Halvimmat viskit ei ole kalliita.

Sunnuntaina Elma-messuilla. Sitten Fazerin kahvilassa, kahvi 3,40 euroa.

Vitsi:

- Miksi myit viulusi?
- Naapuri osti haulikon. :)

Homeboy
eltaantunut tarjousmaksalaatikko
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Sopisiko seuraava huippu-kokous 4.12.? Maksaisin sen velan pois silloin.

Nenänvalkaisua tämä viikko ja levyostoksia:

Leonard Cohen: Dance me to the end of love
Sig: Leijailen (suuri illusioni)
Beatles: Something

Vinyylisinglejä.

Kuinka Leomard C. käytti (käyttää?) cowboybootseja kokopuvun kanssa? Vähän tyylitajua... :kele:

Pikkujoulut 5.12. Röpöttämistä... :beer: :miitti:

Vitsi:

- Homeboy. Olet röpöttänyt. Minkä tähden??
- Kolmen tähden. Kolmen tähden jaloviinaa...*hik* :)

Homeboy
south-haaga cowboy
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Se on terve kaikille!

Olen pahoillani jos olette Sa:ta odottaneet jo tulevaksi, mutta kun tää
Adventtiaika on mulle ainakin sellaista pikku lentoa paikasta toiseen.

Huomioin mukavat postaukset Mustaenkeliltä ja MrM:ltä ihan varmasti. Olen niin iloindn
siitäkin, että minua aiemmin arvostellut MrM on tullut kivaksi kaveriksi täällä.

Mutta kun asiatselvitetään niin se on kehityksen avain!

Arska voi ihan hyvin siis. Kohti Joulua ja rauhaa, juu...

Homeboy viimeksi kirjoittanut. Voi, eimulle sovi nyt 4.12, mutta laitetaan onnaamaan joulu
kahvit vielä vaikka piakkoinkin ja voit maksaa silloin sen velan.

Pikkujouluihin Home! Oletko aikonut kravatin laittaa?

Mutta kaikille teille hyvää joulukuun aloitusta

STADINTERTUR
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

En laita krakaa pikkujouluihin. Ilmaista safkaa, juomista pitää maksaa. Ohjelmaa: Jaakko Saariluoma, stand-up koomikko.

Levyostoksia:

Moon Martin: Hot nite in Dallas ym. vinyylisinkkuja.

John "Moon" Martin nousi pinnalle 1970-luvun lopulla.
(Oliko se ennen veden alla? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mikä on nimeltään maailman nopein taskuvaras?
- Veijo. :lol:

Homeboy
lokaali oPossumi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:En laita krakaa pikkujouluihin. Ilmaista safkaa, juomista pitää maksaa. Ohjelmaa: Jaakko Saariluoma, stand-up koomikko.

Levyostoksia:

Moon Martin: Hot nite in Dallas ym. vinyylisinkkuja.

John "Moon" Martin nousi pinnalle 1970-luvun lopulla.
(Oliko se ennen veden alla? - Latojan huomautus)

Vitsi:

- Mikä on nimeltään maailman nopein taskuvaras?
- Veijo. :lol:

Homeboy
lokaali oPossumi
Hehheh, en millään ensin tajunnut mikä tuo Veijo oli, mutta sitten kun tajusin niin

HIRNUIN


Kuva


STADIN ARSKALAINEN HEPPAHUMMA-SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivää kaikki höpsöiset nassukaiset ja pusnussivat.

Onhan se toki niinkin että ilman pusnussintaa ei maailma oikein toimisi.

Ai että olenko minä sellaista harrastanna? Kulen vienon kysymyksen. Enpä vastaa. Stadinarska haluaa olla hiukan tällainen salaperäinen...

Nojuu. mennään proosallisuuksiin, eli yhtä matalalentoa on tää aika ollut. Kaikenlaista menemistä ja sitten omat pakolliset jutut tehdään siinä välissä. Olen onnistunut ihan hyvin nyt.

Eli

Onnellisuus ok-
Raha ok
Rakkaus ok-
ystävyydet ok
terveys ok

Onko tää hiukan tylsää? Terveiset kaikille ja suukko ihanille kitinän tytöille.

Tiedättehän, että minä olen tammikuun puoliväliin tietenkin


JOULUARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

HB:n ja SA:n tapaaminen eilen. SA toi 17 "juhlista jäänyttä" keskaria hintaan 5 euroa. Sitten Arskan autolla Töölön Hesburgeriin jossa HB tilasi Coka Cola Zeron ja SA tilasi myös jotain. HB otti kolme keskaria mukaan, joi matkalla kaksi, (vähän tippui kadulle) ja joi kolmannen (salaa) Hesessä. :oops: :beer:

Keskustelunaiheita mm. lounssetelit ja HB:n vanhemmat. Eroaminen tapahtui sovussa.

Vitsi:

-Tarjoilija! Katsokaa, kahvikupissani on halkeama!
- Meillä onkin vahvaa kahvia. :)

En muista joiko Arska Hesessä kahvia. Ei sillä ole väliä.

Kierrätyskeskuksen perehdyttämisluento eilen. Tarjosivat kahvia.

Homeboy
salakaljoittelija
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin